امکان تغییر رنگ یک پرده ای شیت با سمپل سنگ

سمپل کورین استارون
سمپل کورین استارون

امکان تغییر رنگ یک پرده ای شیت با سمپل سنگ

وقتی شما به عنوان خریدار و سفارش دهنده نسبت به خرید سنگ کورین برای صفحه کابینت، صفحه جزیره و یا هر سطح دیگری اقدام می نمایید، در مرحله اول، باید سمپل سنگ ها را مشاهده نمایید.

همانطور که می دانید، امروزه در بازار ایران، برندهای مختلف ایرانی و خارجی، نسبت به تولید سنگ کورین اقدام می کنند. هر برند نیز برای خود نمونه طرح ها و رنگ های مختلفی را تولید می نماید. از این رو، می توانیم این طور بگوییم که تنوع طرح و رنگ به طور کلی در بازار بسیار بالاست و شما به عنوان خریدار، می توانید سنگی را که با سلیقه شخصی و همچنین دکوراسیون آشپزخانه تان هماهنگی دارد را انتخاب نمایید. از طرح های ساده گرفته تا طرح های دانه دار (با دانه های ریز یا درشت) که شباهت بسیار زیادی به سنگ طبیعی دارند.

تمامی برندهای کورین، طرح ها و رنگ های تولید شده ی خود را در قالب سمپل ارائه می نمایند. شرکت های نماینده نظیر ایران کورین، این سمپل ها را در اختیار دارند و موقعی که شما جهت خرید به ما مراجعه می نمایید، این سمپل ها را جهت مشاهده و بررسی در اختیار شما قرار می دهیم. اگر سمپل های کورین برندهای مختلف را دیده باشید، حتما می دانید که این سمپل ها در قطعات ۱۰ در ۱۰ سانتی متری هستند و در جعبه مخصوص خود نگهداری می شوند. اگر هم تا بحال ندیده اید، در هنگام خرید این سمپل ها یا قطعات کوچک سنگ را از نزدیک خواهید دید.

در نظر بگیرید، برندهای مختلف هر کدام چندین و چند طرح سنگ را جهت نمایش دارند. مثلا برند سامسونگ بیش از ۱۰۰ نمونه طرح سنگ کورین تولید می کند. شرکت ال جی نیز به همین طور و سایر شرکت ها نیز سمپل هایی با تعداد مختلف سنگ دارند.

در نهایت، وقتی شما می خواهید سنگ کورین را برای جایی نظیر صفحه کابینت آشپزخانه تان اقدام نمایید، این سمپل ها را می بینید و از میان تمامی برندها و طرح ها و رنگ های مختلف سنگ کورین در نهایت یکی را انتخاب می نمایید.

روال کار به این شکل است که هر سمپل سنگ دارای یک کد مشخص است. ما سنگی را که شما انتخاب کرده اید را بر اساس کد به انبار مرکزی هر کارخانه سفارش می دهیم و سنگ مورد نظر شما، از انبار کارخانه به محل کارگاه ایران کورین انتقال می یابد.

نکته ای که باید بدانید ممکن است، تکرار می کنیم، ممکن است! سنگی که شما از روی سمپل انتخاب کرده اید با سنگی که به کارگاه ما می رسد، به اندازه یک پرده تفاوت رنگی داشته باشد. یعنی یک پرده تیره تر یا یک پرده روشن تر باشد. این تفاوت نه همیشه ، بلکه گاهی پیش می آید و تفاوت رنگ در حدی نیست که بتوان سنگ را مرجوع نمود

ضمن آنکه تمامی برندهای تولید کننده سنگ مصنوعی، پشت جعبه سمپل خود این موضوع را قید نموده اند که شیت سنگ اصلی ممکن است یک پرده از سمپل هایی که مشاهده می نمایید، تیره تر یا روشن تر باشد.

به این شکل، کارخانه های تولید کننده، نسبت به این تفاوت رنگ پرده ای احتمالی، از خود سلب مسئولیت می کنند و باید بدانید که شرکت ایران کورین به عنوان فروشنده و مجری صفحات کورین و کوارتز نیز، در این موضوع هیچ نقشی ندارد. تلاش ما همواره بر این است که کار اجرای صفحه کابینت، جزیره و … با کورین یا سنگ کوارتز را به بهترین شکل ممکن و با بالاترین استاندارد اجرا، انجام دهیم. اما در زمینه تفاوت رنگی احتمالی میان شیت سنگ کورین یا کوارتز و سمپل کوچک ارائه شده توسط کارخانه، هیچ تقصیر یا تداخلی نداریم.

از این رو با توجه به تجربه گذشته و اختلافات و اتفاقات پیش آمده، لازم است به اطلاع شما برسانیم که سفارش اجرای کورین شما، مطابق کد سنگی که شما انتخاب می نمایید، بصورت دقیق انجام می گردد تا خطای انسانی به صفر برسد. اما در زمینه تفاوت پرده ای شیت سنگ اصلی با سمپل، ایران کورین نیز مسئولیتی ندارد و شما به عنوان خریدار باید نسبت به این موضوع آگاهی اولیه، داشته باشید.

هر چند لازم است بدانید که تمامی کارخانجات و شرکت های تولید کننده سنگ کورین و سنگ کوارتز ایرانی و خارجی، تمامی تلاش خود را می کنند که شیت سنگ که بدست مشتری می رسد، کاملا مشابه سمپلی باشد که در اختیار مشتری قرار گرفته است و تفاوت رنگ پرده ای ( چه روشن تر و چه تیره تر ) وجود نداشته باشد.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>