بازار سنگ کابینت کورین در تهران

بازار سنگ کابینت
بازار سنگ کابینت

بازار سنگ کابینت کورین در تهران

بر اساس تماس هایی که با شرکت ایران کورین گرفته می شود بسیاری از مشتریان به دنبال این هستند که بدانند محل و بازار سنگ کابینت کورین در تهران کجاست و در کدام منطقه قرار گرفته است. به غیر از سنگ کورین و کوارتز ، برخی از دوستان می خواهند بدانند که بازار سنگ طبیعی مخصوص صفحه کابینت کجاست!

بنابراین در این بخش تصمیم گرفتیم توضیحاتی در این رابطه ارائه نماییم تا شما با آگاهی بیشتر نسبت به خرید صفحه کابینت آشپزخانه تان چه از جنس سنگ مصنوعی کورین و کوارتز ، چه سنگ طبیعی و چه صفحات ام دی اف MDF اقدام نمایید. سعی می کنیم برای هر کدام در بخش جداگانه ای توضیحات ارائه نماییم.

بازار سنگ کابینت
بازار سنگ کابینت

بازار سنگ کابینت مصنوعی کورین و کوارتز در تهران

در مورد سنگ های مصنوعی مورد استفاده بر روی کابینت نظیر سنگ کورین و کوارتز باید بدانید که این سنگ ها در تهران راسته، بازار و بورس مشخصی ندارند! یعنی همانطور که همه در تهران می دانند که خیابان لاله زار بورس خرید انواع لامپ ، لایت و چراغ است، برای سنگ های مصنوعی خیابان و بورس مشخصی وجود ندارد. دلیل این امر این است که سنگ های مصنوعی اولا فروشنده و مجریان بسیار محدودی دارند و ثانیا این کار، یک کار خدماتی است و نیاز به کارگاه مجهز دارد. از این رو ، راسته و بازار مشخصی برای این کار وجود ندارد.

فروشندگان و مجریان سنگ مصنوعی کورین و کوارتز عمدتا دارای کارگاه در اطراف و حومه شهر هستند. مناطقی نظیر کمرد و سنگ سیاه (جاجرود) ، سایت خاوران ، چهاردانگه، منطقه باغستان در ابتدای جاده شهریار و …، از جمله مناطقی هستند که می توان کارگاه های کورین و کوارتز را در آنها پیدا کرد. برخی از فروشندگان و مجریان بزرگ تر و مطرح تر ، برای راحتی کارفرمایان در شهر نیز دارای دفتر کار می باشند که خدمات معرفی محصول و بستن قراردادهای اجرا را در دفتر کار صورت می دهند.

لازم است بدانید که شرکت ایران کورین دارای کارگاه و همینطور دفتر کار در شهر تهران می باشد که شما می توانید جهت دریافت مشاوره پیش از سفارش اجرا و همینطور بستن قرارداد اجرا از خدمات ایران کورین استفاده نمایید.

کارگاه ایران کورین در منطقه باغستان شهریار و دفتر کار شرکت در منطقه یوسف آباد تهران واقع شده است.

بازار سنگ کابینت
بازار سنگ کابینت

بازار سنگ کابینت طبیعی در تهران

بازار سنگ طبیعی برای صفحه و روی کابینت در مناطق مختلف تهران وجود دارد. سنگ طبیعی برخلاف سنگ مصنوعی دارای منطقه مشخص و بورس مشخصی در تهران است. از جمله مناطقی که می توانید در آنها سنگ طبیعی خرید نمایید (چه برای صفحه کابینت و جزیه آشپزخانه و چه نمای ساختمان و همچنین کاربردهای دیگر) می توان به سایت المپیک واقع در غرب تهران روبروی شهرزیبا اشاره نمود. علاوه بر این می توان به شهرک صنعتی شمس آباد اشاره نمود. شهرک صنعتی شمس آباد بیشتر شامل کارخانه ها و کارگاه های سنگ بری است اما می توان در این منطقه نیز از شوروم کارخانه ها بازدید و نسبت به خرید سنگ طبیعی اقدام نمود.

بازار سنگ کابینت
بازار سنگ کابینت

بازار صفحه کابینت ام دی اف MDF در تهران

صفحه کابینت ام دی اف MDF به عنوان پرمصرف ترین نوع صفحه کابینت آشپزخانه در ایران در مناطق مختلفی از شهر ارائه می شود.  البته صفحه کابینت ام دی اف و به طور کل ورق ام دی اف مانند سنگ مصنوعی کورین نیاز به کارگاه دارد. کارگاه های ام دی اف نیز بیشتر در حومه شهر قرار دارند. مناطقی نظیر سایت خاوران ، چهاردانگه و منطقه کمرد (جاجرود) از مناطق اصلی هستند که در آنها بیشترین کارگاه ها و شوروم های صفحه کابینت ام دی اف وجود دارد. اما در خود شهر مناطقی نظیر شهران ، پونک ، شهرزیبا در غرب و خیابان دلاوران (تکاروان) ، تهرانپارس در شرق و حتی سهروردی و خیابان شیراز نیز وجود دارند که در آنها شوروم های کابینت وجود دارد و شما می توانید سمپل و کاتالوگ صفحه کابینت را ببینید.

البته مغازه و فروشگاه های کابینت و صفحه کابینت در همه مناطق شهر وجود دارند و شما می توانید در محل خودتان نیز با جستجوی ساده در گوگل ، یک فروشگاه یا شوروم کابینت و صفحه کابینت را پیدا نمایید.

بازار سنگ کابینت
بازار سنگ کابینت

خرید صفحه کابینت با کیفیت بالا

البته لازم است بدانید که اگر به دنبال صفحه کابینت درجه یک و مرغوب و البته زیبا هستید، بهترین انتخاب برای شما سنگ های مصنوعی کورین و کوارتز هستند. سنگ طبیعی ، صفحات ام دی اف و … هیچ کدام به اندازه صفحه کورین مناسب صفحه کابینت نیستند.

سنگ کورین و کوارتز دارای ویژگی های شاخص و بسیار مهمی هستند که این متریال ها را برای استفاده بر روی صفحه کابینت خاص ، یکتا و متفاوت نموده است. از جمله ویژگی های مشترک سنگ های مصنوعی کورین و کوارتز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقاومت بسیار عالی در برابر نفوذ آب  به معنای ضد آب بودن این صفحات
  • مقاومت بسیار مناسب در برابر انواع ضربات
  • مقاومت خوب در برابر خط و خش پذیری و خراشیدگی
  • زیبایی و تنوع بالای طرح و رنگ
  • دوام و طول عمر بالا
  • نظافت و نگهداری آسان
  • مقاومت در برابر حرارت و دمای بالا
بازار سنگ کابینت
بازار سنگ کابینت

از جمله بهترین برندهای سنگ کورین و کوارتز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

سنگ کورین ایرانی :

سنگ کورین کره ای :

سنگ کوارتز ایرانی :

سنگ کوارتز خارجی :

برای مشاهده سمپل سنگ ها می توانید بر روی نام هر برند کلیک کنید تا به صفحه سمپل هدایت شوید.

برای سفارش خرید اسلب سنگ کورین و کوارتز ، سفارش اجرای سنگ مصنوعی بر روی صفحه کابینت ، جزیره و … هر فضای دیگر و یا دریافت مشاوره در زمینه خرید و اجرای سنگ های مصنوعی کورین و کوارتز ، استعلام قیمت و موجودی انبار می توانید با ایران کورین در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

بازار سنگ کابینت
بازار سنگ کابینت
بازار سنگ کابینت
بازار سنگ کابینت
بازار سنگ کابینت
بازار سنگ کابینت

 

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>