با کابینت آشپزخانه و جزیره چه باید کرد؟

صفحات کورین،صفحات کوارتز

با کابینت آشپزخانه و جزیره چه باید کرد؟

اگر منزل تان را به تازگی طراحی نموده و در حال اجرای آن هستید، اگر قصد بازسازی دارید، اگر قصد دارید تنها آشپزخانه تان را مرتب، نوسازی کنید و دوست دارید در نهایت کارتان مدرن و با کیفیت باشد، این بخش را از دست ندهید! چرا که در این قسمت قصد داریم نمونه هایی از آشپزخانه را به شما ارائه دهیم که هم دارای کابینت های مدرن و هم جزیره آشپزخانه هستند! ما با کابینت و جنس آن کاری نداریم اما در مورد صفحات روی کابینت و جزیره، برای شما پیشنهاداتی داریم. پیشنهاد ما استفاده از سنگ های مصنوعی کورین یا سنگ کوارتز است. کورین و کوارتز، شباهت بسیار زیادی به سنگ های طبیعی دارند اما ویژگی ها و تفاوت هایی دارند که استفاده از آنها را جایگزین سنگ طبیعی نموده است.

پیش تر بارها در مورد ویژگی های ممتاز کورین و کوارتز توضیح داده ایم. بنابراین در این بخش بطور خلاصه به بخشی از این ویژگی ها اشاره خواهیم نمود. صفحات کورین دارای استحکام بسیار مناسب، قابلیت اجرای بدون درز صفحات، آنتی باکتریال بودن، یکپارچه بود صفحه و سینک، قابلیت ترمیم خط و خش و … را دارند. صفحات کوارتز دارای استحکام بسیار بالایی هستند و دربرابر ضربه، رطوبت و حرارت مقاومت مناسبی از خود نشان می دهند. به دلیل این مقاومت، می توان تضمین نمود این صفحات دارای طول عمر بسیار بالایی هستند.

به ویژگی های ذکر شده، تنوع بسیار بالای طرح و رنگ را نیز اضافه کنید. شما می توانید صفحه کابینتی ساده با رنگ هایی نظیر سفید و … داشته باشید، می توانید صفحه کابینتی با طرحی با دانه های ریز و شبیه سنگ داشته باشید، و همچنین در نهایت می توانید صفحه کابینتی با رگه های درشت و باز هم شبیه به سنگ داشته باشید.!

امیدواریم کمی با صفحه کابینت کورین و کوارتز بیشتر آشنا شده باشید. در ادامه می توانید برخی نمونه ها را مشاهده نمایید.

صفحات کورین،صفحات کوارتز ذصفحات کورین،صفحات کوارتز صفحات کورین،صفحات کوارتز صفحات کورین،صفحات کوارتز صفحات کورین،صفحات کوارتز صفحات کورین،صفحات کوارتز صفحات کورین،صفحات کوارتز صفحات کورین،صفحات کوارتز صفحات کورین،صفحات کوارتز صفحات کورین،صفحات کوارتز صفحات کورین،صفحات کوارتز صفحات کورین،صفحات کوارتز صفحات کورین،صفحات کوارتز صفحات کورین،صفحات کوارتز صفحات کورین،صفحات کوارتز صفحات کورین،صفحات کوارتز صفحات کورین،صفحات کوارتز صفحات کورین،صفحات کوارتز صفحات کورین،صفحات کوارتز

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>