جدیدترین مدل صفحه کابینت

جدیدترین مدل صفحه کابینت
سنگ مصنوعی مورد استفاده برای کابینت ممبران

جدیدترین مدل صفحه کابینت

در این مطلب در وب سایت ایران کورین قصد داریم به معرفی جدیدترین مدل های صفحه کابینت موجود در بازار بپردازیم. اگر در حال تعویض کابینت آشپزخانه تان هستید و می خواهید برای کابینت های آشپزخانه تان صفحه روی کابینت انتخاب کنید یا اینکه صفحه روی کابینت های آشپزخانه تان فرسوده شده و می خواهید صفحه را تعویض نمایید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از وب سایت ایران کورین مطالعه کنید و با به روز ترین متریال هایی که برای روی کابینت مورد استفاده قرار می گیرند، آشنا شوید.

همانطور که شما هم می دانید صفحه کابینتی که سالهاست در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد، صفحه کابینت ام دی اف MDF است. هنوز هم پر مصرف ترین نوع صفحه کابینت آشپزخانه ، همان صفحه های ۳ و ۵ سانتی متری است. دلیل این امر قیمت مناسب این نوع صفحه است.

صفحه کابینت جنس ام دی اف MDF ، دارای مزایا و معایبی است. از جمله این مزایا و معایب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قیمت مناسب صفحات ام دی اف نسبت به دیگر متریال هایی که برای صفحه کابینت مورد استفاده قرار می گیرند.
  • تنوع طرح و رنگ : صفحه ام دی اف قبلا تنوع رنگی محدودی داشت اما امروزه ، تنوع رنگی و همینطور طرحی بسیار خوبی دارند.
  • مشکل بزرگ صفحات ام دی اف MDF این است که در برابر نفوذ آب مقاوم نیستند! صفحات ام دی اف از جنس خرده چوب هستند. از آنجایی که چوب در برابر آب مقاومت خوبی ندارد، صفحات کابینت از جنس ام دی اف نیز مقاومت خوبی در برابر آب ندارند. آب ریزی بر روی صفحه کابینت به ویژه فضای اطراف سینک بسیار زیاد است! از این رو، معمولا این صفحات بعد از مدتی دچار باد کردگی یا خوردگی می شوند.
جدیدترین مدل صفحه کابینت
بازار سنگ کابینت

آشنایی با نسل جدید تر صفحه کابینت

از آنجایی که صفحات کابینت از جنس MDF سالهای سال است که مورد استفاده قرار می گیرند، همه به خوبی با مشکلات و معایب این نوع صفحه آشنا هستیم. نسل جدیدتر صفحه روی کابینت آشپزخانه ، سنگ های مصنوعی کورین و کوارتز هستند! این صفحات ظاهری شبیه به سنگ طبیعی دارند و به همین دلیل به آنها، سنگ مصنوعی نیز گفته می شود.

صفحات کورین و کوارتز ، تقریبا بهترین و زیباترین متریال هایی هستند که برای استفاده بر روی صفحه کابینت ، تولید شده اند. این صفحات دارای ویژگی های ممتازی هستند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود.

ویژگی های سنگ کورین

  • مقاومت در برابر نقوذ آب : اولین مپو مهم ترین ویژگی سنگ کورین که آن را بطور کامل از هر نوع متریال دیگر متمایز می کند، قابلیت ضد آب بودن این صفحات است. بافت سنگ کورین روی سطح آن، خالی از هر خلل و فرجی است و به همین دلیل آب نمی تواند به درون سنگ، نفوذ کند. این ویژگی در کمتر متریال دیگری یافت می شود.
  • مقاومت در برابر خط و خش پذیری: سنگ کورین در برابر خط و خش و خراشیدگی ها، مقاومت مناسبی دارد. اما این به معنای این نیست که این سنگ، بطور کامل در برابر خط و خش  پذیری مقاوم است.
  • مقاومت در برابر حرارت: ویژگی مهم دیگر سنگ کورین این است که در برابر حرارت از خود مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. صفحات کورین تا دمای ۲۲۰ درجه در برابر حرارت مقاوم هستند اما باز هم از قرار دادن اجسام داغ بر روی آن خودداری نمایید.
  • قابلیت اجرای بدون درز : شاید یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های سنگ کورین این باشد که قابلیت اجرای بدون درز دارند. اجرای بدون درز به معنای این است که محل اتصال قطعات سنگ، از طریق چسب مخصوص و پولیش بطور کامل از بین می رود. بدین شکل ما یک صفحه کابینت یکپارچه خواهیم و بدون هر گونه درز خواهیم داشت.
  • قابلیت رفع خط و خش : همانطور که بالاتر اشاره شد، سنگ کورین در مقاوبل خط و خش مقاومت خوبی دارد. اما اگر روی سنگ خراشیدگی ایجاد شود، می توان تمامی خراشیدگی های بودجود آمده را از طریق سمباده و پولیش از بین برد.
  • قابلیت ترمیم و تعمیر : همانطور که می توان سنگ کورین را یکپارچه و بدون درز اجرا نمود، به همان شکل می توان کورین را ترمیم نمود. در واقع ، چنانچه روی سطح سنگ درز یا ترک یا شکستگی ایجاد شود، این شکستگی با چسب مخصوص و پولیش بطور کامل از بین می رود.
  • تنوع بالای طرح و رنگ : سنگ کورین زیبایی منحصر بفردی دارد. اگر وارد آشپزخانه ای شود و در آن از سنگ کورین استفاده شده باشد، بلافاصله متوجه خواهید شد. علاوه بر این، سنگ کورین دارای تنوع طرح و رنگ بالایی است. برندها و تولیدکنندگان مختلف سنگ کورین، تنوع بالایی را از نظر طرح و رنگ در اختیار شما قرار می دهند.

در ادامه می توانید نمونه هایی از سنگ کورین را مشاهده نمایید:

ویژگی های سنگ کوارتز

  • مقاومت در برابر نفوذ آب: سنگ کوارتز مانند سنگ کورین، مقاومت خوبی در برابر نقوذ آب دارد. این ویژگی سبب می شود که این سنگ برای استفاده بر روی سطوحی که آب ریزی بر روی آنها زیاد است، بسیار مناسب باشند.
  • مقاومت بسیار بالا در برابر خط و خش : سنگ کوارتز به دلیل ماهیت طبیعی ، سخت ترین متریالی است که برای استفاده بر روی سطوح تولید شده است. سطح سنگ کوارتز به قدری سخت است که به سادگی نمی توان بر روی آن خراش ایجاد نمود. اما اگر بر روی سطح سنگ خراشیدگی ایجاد شود، قابلیت ترمیم نخواهد داشت.
  • مقاومت در برابر حرارت : مانند سنگ کورین ، سنگ کوارتز نیز در برابر حرارت مقاومت بسیار خوبی دارد. اما باز ما سعی کنید از قرار دادن اجسام داغ بر روی سطح سنگ، خودداری نمایید.
  • تنوع بالای طرح و رنگ : سنگ کوارتز نسبت به سنگ کورین ظاهری شبیه تر به سنگ طبیعی دارد. تنوع طرح و رنگ سنگ کوارتز نیز بسیار عالی است.

در ادامه می توانید نمونه های سنگ کوارتز را مشاهده نمایید.

جمع بندی

در این مطلب کوشیدیم شما را با جدیدترین مدل های روز موجود در بازار ایران که برای صفحه کابینت آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند آشنا نماییم. سنگ های مصنوعی کورین و کوارتز ، با تنوع طرح و رنگ بالا و کیفیت عالی ، سالهای سال در آشپزخانه شما عمر خواهند کرد و زیبایی منحصر بفردی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورند.

امروزه قیمت سنگ کورین و کوارتز نسبتا بالاست و این موضوع به دلیل وارداتی بودن این متریال ها یا مواد اولیه آن می باشد. اما طبیعتا شما هر چقدر باید برای آشپزخانه هزینه کنید، کیفیت بهتری را بدست خواهید آورد.

اگر در رابطه با خرید سنگ کورین و کوارتز نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین تماس بگیرید. همچنین شما می توانید جهت استعلام قیمت ، سفارش اجرا و مشاهده سمپل سنگ های کورین و کوارتز از نزدیک با ما در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

نمونه صفحه کابینت و جزیره آشپزخانه اجرا شده با سنگ کورین و سنگ کوارتز

شرکت کورین ایران کورین

جدیدترین مدل صفحه کابینت

عرضه و اجرای صفحه کابینت سنگ کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>