سنگ کوارتز سایلستون ، یک پیشنهاد خوب به معماران

سنگ کوارتز سایلستون

سنگ کوارتز سایلستون، یک پیشنهاد خوب به معماران

از آنجایی که طراحان داخلی و معماران از کسانی هستند که به کارفرما متریال معرفی می نمایند، دوست داریم این متریال را برای معماران تشریح و به آنها معرفی نماییم. سنگ کوارتز یک سنگ مهندسی شده با به عبارت بهتر مصنوعی است. این سنگ مصنوعی از ۹۳ درصد ماده کوارتز تشکیل می شود که سخت ترین ماده موجود در طبیعت پس از الماس به شمار می رود.

سنگ کوارتز دارای ویژگی های متمایزی است که این ویژگی ها سبب شده است جایگزین متریال های دیگری نظیر سنگ طبیعی و همینطور MDF و … گردد. اول از همه اینکه سنگ کوارتز دقیقا در تمام جاهایی که می توان سنگ طبیعی را استفاده نمود، به کار می رود. یعنی روی سطوح!

دوم اینکه سنگ کوارتز، دارای مقاومت بسیار مناسبی در برابر خط و خش است. این سنگ مصنوعی در برابر ضربات و … نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. از طرف دیگر، کوارتز دارای تنوع بسیار بالای طرح و رنگ است. شما می توانید سنگ کوارتز با طرحی ساده و خالص مانند سفید داشته باشید، می توانید سنگی با دانه های ریز داشته باشید و همینطور، می توانید طرحی بسیار مشابه سنگ طبیعی نظیر گرانیت داشته باشید.

این ویژگی ها ممتاز سنگ کوارتز، می تواند گزینه مناسبی باشد که بجای استفاده از MDF و سنگ طبیعی، از کوارتز استفاده نمایید. در ادامه نمونه هایی از اسلب های سنگ کوراتز را مشاهده خواهید نمود. همچنین می توانید تمام کدها و طرح های سنگ کوارتز سایلستون را از طریق لینک زیر مشاهده نمایید:

طرح های سنگ کوارتز سایلستون

اگر قصد اجرای کوارتز برای کابینت، میز، کانتر و … را دارید، می توانید جهت دریافت اطلاعات و قیمت، با مشاورین در ایران کورین در تماس باشید.

سنگ کوارتز سایلستون سنگ کوارتز سایلستون سنگ کوارتز سایلستون سنگ کوارتز سایلستون سنگ کوارتز سایلستون سنگ کوارتز سایلستون سنگ کوارتز سایلستون سنگ کوارتز سایلستون سنگ کوارتز سایلستون

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>