پروژه های ایران کورین : صفحه جزیره با کوارتز توتم کد ۲۲۰۹

کوارتز توتم کد 2209
کوارتز توتم کد ۲۲۰۹

پروژه های ایران کورین : صفحه جزیره با کوارتز توتم کد ۲۲۰۹

در این مطلب قصد داریم به همراه شما به بررسی یکی دیگر از پروژه های ایران کورین بپردازیم. در این پروژه از سنگ کوارتز توتم کد ۲۲۰۹ استفاده شده است. ( صفحه کوارتز مشکی با دانه های طلایی )

سفارش مشتری در این پروژه، ساخت صفحه جزیره آشپزخانه بود. همانطور که می بینید، تصاویر مربوط به اتمام مراحل ساخت صفحه جزیره در کارگاه ایران کورین می باشد. متاسفانه امکان تصویری برداری از محل نصب نبود و به همین دلیل تصاویر پیش از ارسال صفحه کوارتز به محل پروژه گرفته شده است.

همانطور که در عنوان نیز اشاره شد، در این پروژه از سنگ کوراتز توتم اصفهان کد ۲۲۰۹ استفاده شده است. این سنگ مصنوعی به رنگ مشکی است و دانه های ریز از رنگ طلایی تا رنگ قهوه ای در آن وجود دارند. اگر دوست دارید که در آشپزخانه تان از سنگ کوارتز مشکی با دانه های طلایی استفاده نمایید، انتخاب سنگ کوارتز کد ۲۲۰۹ توتم می تواند پاسخگوی نیاز و خواست شما باشد.

کوارتز توتم کد 2209
کوارتز توتم کد ۲۲۰۹

در ادامه می توانید تصویر دیگری از این پروژه جزیره آشپزخانه را مشاهده نمایید (همانطور که اشاره شد، تصاویر از کیفیت مطلوبی برخودار نیستند و به طور حتم پس از اتمام نصب صفحه جزیره در محل پروژه و تمیز کردن نهایی سنگ، ظاهر کار بسیار شکیل تر و زیباتر خواهد بود)

کوارتز توتم کد 2209
کوارتز توتم کد ۲۲۰۹

برای ساخت این صفحه جزیره مطابق سفارش کارفرما از ابزار دو پله سرتاسر کار استفاده شده است. این صفحه جزیره در آشپزخانه ای با کابینت های ممبران نصب گردید.

به طور معمول، برای ساخت صفحه جزیره آشپزخانه در آشپزخانه هایی که کابینت ها به سبک ممبران و کلاسیک هستند، لبه کار ابزار کاری می شود. این ابزار کاری می تواند دو پله ، سه پله و … باشد. به طور حتم با توجه به وقتی که هر مدل از ابزار کاری خواهد گرفت هزینه اجرا متفاوت خواهد بود. البته این هزینه بالا نیست و در مقابل هزینه خود سنگ ، بسیار ناچیز است. اما این ابزار کاری نمای کار شما را بسیار زیبا و شکیل خواهد نمود. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که حتما برای کابینت ممبران، روی صفحه کابینت سنگ کوارتز از ابزار کاری استفاده نمایید.

اگر قصد سفارش ساخت صفحه کابینت با سنگ کوارتز و یا سنگ کورین را دارید، می توانید از طریق شماره های زیر با ایران کورین در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

آشنایی با کوارتز توتم

سنگ کوارتز توتم ، یکی از بهترین و مرغوب ترین سنگ های مصنوعی است که در ایران تولید می شود. به طور کلی سنگ کوارتز دارای درجه سختی بسیار بالایی است و از این رو در برابر خط و خش پذیری و خراشیدگی مقاومت بسیار خوبی دارد.

با توجه به کیفیت سنگ کوارتز، به طور معمول این سنگ سالهای طولانی در آشپزخانه شما عمر خواهد کرد بدون این که ظاهر اولیه و زیبایی خود را از دست بدهد. از جمله ویژگی های سنگ کوارتز و بویژه سنگ کوارتز توتم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقاومت بسیار خوب در برابر خط و خش و خراشیدگی
  • مقاومت بسیار خوب در برابر نفوذ آب و عبور آب از سنگ (در صورت اجرای کار بدون درز)
  • زیبایی منحصر بفرد
  • نظافت و نگهداری آسان با پاک کننده های معمولی سطوح
  • مقاومت بسیار خوب در برابر شکستگی و سایر صدمات و آسیب های ضربه ای
  • مقاومت در برابر ترکیبات اسیدی (البته پیشنهاد ما این است که از ریختن اسید بر روی سطح خوداری نمایید. نه صفحه کوارتز بلکه هر سطحی)

بطور حتم پیش از انتخاب سنگ کوارتز شما باید نمونه سنگ های دیگر را نیز ببینید و بررسی کنید که کدام سنگ با سلیقه شخصی شما و همچنین دکوراسیون آشپزخانه شما همخوانی بیشتری دارد. از این رو،  اگر قصد دارید نمونه های سنگ کوارتز توتم را بطور کامل ببینید می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

سمپل سنگ کوارتز توتم (Totem Quartz)

چنانچه در رابطه با خرید سنگ کوارتز توتم ، استعلام موجودی سنگ، استعلام قیمت، مشاوره در زمینه اجرای سنگ کوارتز برای صفحه کابینت، کانتر و جزیره آشپزخانه سوالی در ذهن دارید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

شرکت کورین ایران کورین

فروش اسلب و اجرای سنگ کوارتز توتم اصفهان و سایر برندهای سنگ کوارتز ایرانی و خارجی

عرضه و اجرای سنگ کورین و سنگ کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>