پروژه های ایران کورین : صفحه کابینت و جزیره کوارتز توتم کد ۶۲۲۵

صفحه کابینت و جزیره کوارتز توتم کد 6225
استفاده از کوارتز توتم ۶۲۲۵ برای صفحه جزیره و کابینت آشپزخانه

پروژه های ایران کورین : صفحه کابینت و جزیره کوارتز توتم کد ۶۲۲۵

در این بخش قصد داریم به همراه شما به بررسی یکی دیگر از پروژه های شرکت ایران کورین بپردازیم. همانطو که در توضیحات اشاره شد، در این پروژه از سنگ کوارتز توتم کد ۶۲۲۵ برای صفحه کابینت و جزیره استفاده شده است. همانطور که در تصویر زیر نیز مشخص است، این سنگ رنگی کرم مانند دارد و بسیار زیباست:

صفحه کابینت و جزیره کوارتز توتم کد 6225
استفاده از کوارتز توتم ۶۲۲۵ برای صفحه جزیره و کابینت آشپزخانه

همانطور که اشاره شد در این پروژه ، کوارتز توتم برای استفاده بر روی صفحه کابینت و جزیره آشپزخانه مورد استفاده قرار گرفته است. همانطور که در تصاویر مشخص است، رنگ کابینت های آشپزخانه کرم روشن است. از این رو ، انتخاب رنگ کوارتز به شکلی انجام شده است که با رنگ کابینت های آشپزخانه هماهنگی و همخوانی کامل داشته باشد. رنگ صفحه کابینت بسیار نزدیک به رنگ کابینت هاست.

صفحه کابینت و جزیره کوارتز توتم کد 6225
استفاده از کوارتز توتم ۶۲۲۵ برای صفحه جزیره و کابینت آشپزخانه

کابینت ممبران و صفحه کوارتز

وقتی در آشپزخانه کابینت ممبران داریم، صفحه کابینت نیز باید به شکلی انتخاب شود که قابلیت ابزار خوردن داشته باشد. چرا که کابینت های ممبران دارای دیتیل و جزئیات بسیار زیادی هستند. از این رو صفحه کابینت نیز باید دارای ابزار باشد. ابزار دو پله ، سه پله و … . بسته به سلیقه شما. در این پروژه از ابزار دو پله استفاده شده است.

برای اینکه بتوان روی صفحه کابینت ابزار دو پله یا سه پله را ایجاد نمود که نیاز است که از سنگ کورین و کوارتز استفاده نمود. چرا که تنها این سنگ های مصنوعی در بین تمامی صفحات موجود برای روی کابینت ، قابلیت ابزار خوردن دارند.

بنابراین اگر کابینت شما ممبران باشد و قصد داشته باشید از ابزار بر روی صفحه کابینت استفاده کنید، باید از سنگ کوارتز یا کابینت استفاده نمایید.

این را هم بدانید که برای کابینت های سبک کلاسیک و ممبران به طور کلی بهتر است که صفحه کابینت دارای ابزار باشد و ساده اجرا نشود! همانطور که وقتی کابینت ها به سبک مدرن هستند، بهتر است که صفحه کابینت بدون ابزار و ساده اجرا شود.

در ادامه می توانید سایر تصاویر مربوط به این پروژه را مشاهده نمایید:

اندکی در رابطه با کوارتز توتم

در حال حاضر بهترین و با کیفیت ترین برند سنگ کوارتز موجود در بازار ایران ، کوارتز توتم است. توتم از آن دسته سنگ هایی مصنوعی است که بر اساس استاندارد بین المللی تولید می شود. ما به مشتریان عزیزی که به دنبال سنگ کوارتز با کیفیت بالا برای صفحه کابینت هستند، کوارتز توتم را پیشنهاد می کنیم. چرا که به خوب از کیفیت این صفحات نسبت به دیگر صفحات کورین و کوارتز آگاهیم.

اگر قصد دارید سایر نمونه سنگ های کوارتز توتم را ببینید، می توانید از طریق لینک زیر آنها را مشاهده و بررسی نمایید:

کوارتز توتم

اگر می خواهید نمونه کارهای بیشتر از ایران کورین ببینید، به لینک زیر مراجعه نمایید:

پروژه های ایران کورین

جهت دریافت مشاوره در رابطه با سنگ کورین و کوارتز برای صفحه جزیره ، کابینت و … ، استعلام قیمت اجرا و موجودی سنگ می توانید از طریق شماره های زیر با مشتریان خود در ایران کورین در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>