پروژه های ایران کورین : جزیره و صفحه کابینت کوارتز توتم

صفحه کابینت کوارتز توتم

پروژه های ایران کورین : صفحه جزیره و صفحه کابینت با کوارتز توتم

در این مطلب قصد داریم به همراه شما به بررسی یکی دیگر از پروژه های ایران کورین بپردازیم. ایران کورین، به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندهای فروش و اجرای صفحات کورین و کوارتز ، پروژه های بسیار زیادی را طی سالهای فعالیت انجام داده است. در این پروژه، صفحه جزیره آشپزخانه و همچنین صفحه کابینت کوارتز توتم هستند که در ادامه بیشتر در مورد آنها توضیح خواهیم داد.

این پروژه مربوط به یک واحد آپارتمان نوساز واقع در منطقه دروازه شمیران تهران است. در این پروژه، کارفرما، کوارتز توتم کد ۱۱۰۳ را در انتخاب نمود که بر روی کار اجرا شد. در تصویر زیر می توانید سمپل این سنگ را مشاهده نمایید:

کوارتز توتم کد 1103
کوارتز توتم کد ۱۱۰۳

کوارتز توتم کد ۱۱۰۳ همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید، کرم رنگ است و دانه های ریز و درشت قهوه ای در آن وجود دارد. تمام شده این کار، رنگ کرم خواهد بود که در تصاویر اجرا نیز این موضوع مشخص است.

این گروژه شامل دو بخش بود:

  • بخش اول صفحه کابینت با کوارتز توتم
  • بخش دوم صفحه جزیره با همان کد سنگ کوارتز

برای این که بطور دقیق تر بدانید که آشپزخانه با چنین ابعادی چند متر سنگ برای صفحه کابینت نیاز دارد،  باید بدانید که در این آشپزخانه در حدود ۶ متر طول سنگ کوارتز مورد استفاده قرار گرفت.

قیمت سنگ کوارتز توتم هم در حدود ۱ الی ۱٫۵ میلیون تومان می باشد. بنابراین می توانید قیمت حدودی این پروژه را تخمین بزنید.

اگر نیاز به مشاهده و بررسی سایر نمونه ها و سمپل های سنگ کوارتز دارید، می توانید از طریق لینک زیر تمامی سمپل های کوارتز توتم را مشاهده نمایید:

سمپل کوارتز توتم

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این پروژه را مشاهده و بررسی نمایید.

صفحه کابینت کوارتز توتم

صفحه کابینت کوارتز توتم صفحه کابینت کوارتز توتم صفحه کابینت کوارتز توتم صفحه کابینت کوارتز توتم

در توضیح سنگ کوارتز لازم است بدانید که این سنگ مصنوعی، یکی از بهترین متریال های ممکن برای استفاده بر روی صفحه کابینت است. در بین برندهای کوارتز، کوارتز توتم از کیفیت بالایی برخوردار است و شما می توانید سالیان دراز این سنگ در آشپزخانه خود استفاده نمایید.

بررسی ویژگی های سنگ کوارتز:

ماده اولیه سنگ کوارتز، سیلیس است. کوارتز از ۹۳ درصد سیلیس تشکیل شده است و به دلیل درج سختی بسیار زیاد کوارتز، سنگ کوارتز نیز بسیار سخت است. به همین دلیل این صفحه در برابر آسیب های مختلف نظیر خط و خش برداشتن، ضربات، شکست و … مقاومت بسیار بالایی دارد.

از سوی دیگر کوارتز در برابر حرارت نیز بسیار مقاوم است.

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های کوارتز این است که در برابر نفوذ آب، مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد. یکی از مهم ترین مسایلی که سبب نابودی صفحه کابینت در بلند می شود، آب ریزی فراوان بر روی صفحه کابینت و نفوذ آب به دورن صفحه است. به عنوان مثال، صفحات کابنیت ام دی افی، در برابر آب مقاومت خوبی ندارند و پس از گذشت مدت زمان، شاهد باد کردن صفحه خواهید بود.

صفحات کوارتز که با نام سنگ کوارتز (Quartz Solid Surface) هم شناخته می شوند، به دلیل سطح غیر متخلخلی که دارند، در برابر نفوذ آب کاملا مقاوم هستند و به همین دلیل، سالهای سال در آشپزخانه شما ماندگار خواهند بود. بدون این که کیفیت سنگ دچار خدشه شود.

لازم است بدانید، ایران کورین پروژه های خود را برای مشتریان بصورت کتبی گارنتی می نمایند. از این رو، می توانید با خیال راحت نسبت به سفارش پروژه اجرای کورین و یا کوارتز به شرکت ایران کورین اقدام نمایید.

همچنین، شما می توانید جهت دریافت راهنمایی در رابطه با سنگ مصنوعی کورین و یا کوارتز برای صفحه کابینت، استعلام قیمت سنگ و همچنین دریافت مشاوره در رابطه با نصب، با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

۰۹۱۲۸۸۶۶۷۸۰

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>