پروژه های ایران کورین : صفحه کابینت سفید براق کورین میسی کد ۲۳۹

صفحه کابینت سفید براق
صفحه کابینت سفید براق

بررسی پروژه های ایران کورین

در این مطلب قصد داریم به همراه شما به بررسی یکی دیگر از پروژه های ایران کورین بپردازیم که در آن به درخواست کارفرما، صفحه کابینت سفید براق بر روی کابینت ها کار شده است. البته این صفحه کابینت بیشتر از آنکه سفید براق باشد، سفید ساده است اما وجود دانه های ریز سفید رنگ درون سطح سفید سنگ، سبب می شود که سنگ کمی هم براق به نظر برسد. در این پروژه، سنگ کورین میسی کد ۲۳۹ مورد استفاده قرار گرفته است.

صفحه کابینت سفید براق
صفحه کابینت سفید براق

متاسفانه، به دلیل عدم امکان عکاسی از کار بعد از تمام شدن آشپزخانه، مجبور شدیم عکس ها را پس ازن سب کورین و قبل از تمیزکاری بگیریم. از این رو، این تصاویر به خویی زیبایی و جلوه سنگ کورین را منتقل نمی کنند! اما باید بدانید که این کابینت و آشپزخانه پس از اتمام کار و تمیزکردن فضا و استقرار تجهیزات آشپزخانه ، بسیاز زیبا و دلنشین خواهد بود.

همانطور که در این آشپزخانه می بینید، سینک آشپزخانه بصورت توکار کار شده است. وقتی صفحه کابینت بصورت توکار اجرا می شود، باید روی صفحه کابینت شیارهایی وجود داشته باشد که آب جمع شده رو صفحه را بتوان تخلیه نمود. به خاطر داشته باشید که اگر به دنبال کار کردن سینک توکار هستید، صفحه کابینت شما باید از جنس کورین و یا کوارتز باشد. دلیل این امر را ادامه به شما توضیح خواهیم داد.

اما پیش از آن به موضوع اصلی یعنی رنگ سفید براق صفحه کابینت بپردازیم. داشتن آشپزخانه ای به رنگ زیبای سفید، می تواند برای هر کسی جذاب و دلنشین باشد. کابینت هایی به رنگ سفید به همراه صفحه کابینت به رنگ سفید، باعث ایجاد آشپزخانه ساده، زیبا و مدرن خواهند شد. از سوی دیگر، رنگ سفید در بلند مدت سبب خستگی شما نخواهد شد و می توانید سالیان سال، بدون دلزدگی از آن استفاده نمایید.

سنگ کورین سفید برند میسی کد ۲۳۹

چنانچه شما بخواهید سنگ کورین سفید استفاده نمایید، می توانید رنگ سفید ساده را انتخاب نمایید و یا از سنگ سفید با دانه های مشکی استفاده کنید، همچنین سنگ کورین سفید با دانه های سفید ، قهوه ای و خاکستری از جمله انتخاب های دیگر شما خواهند بود. در این پروژه انتخاب کارفرما سنگ سفید با دانه های سفید بوه است. همانطور که اشاره نمودیم، این سنگ از برند میسی (Maysie) می باشد. میسی یک برند کورین ایرانی است که زیر مجموعه شرکت کورین اورانوس می باشد. در تصاویر زیر می توانید نمونه های سنگ میسی کد ۲۳۹ که در این پروژه مورد استفاده قرار گرفته است را از نزدیک ببینید:

صفحه کابینت سفید براق
صفحه کورین میسی کد ۲۳۹
صفحه کابینت سفید براق
صفحه کورین میسی کد ۲۳۹

در تصاویر زیر، صفحه کورین میسی سفید رنگ، در کنار سمپل هایی به رنگ های دیگر قرار گرفته تا شما بهتر بتوانید تفاوت سمپل ها را مشاهده نمایید:

صفحه کابینت سفید براق
صفحه کورین سفید در کنار کورین قهوه ای و خاکستری
صفحه کابینت سفید براق
صفحه کورین سفید در کنار کورین کرم و خاکستری

شاید در تصاویر ارائه شده از کابینت ها خیلی مشهور نباشد! اما در تصاویر بالا سنگ کورین سفید با دانه های سفید رنگ براق کاملا مشهود است. این تصویر را از این بابت تهیه نمودیم تا شما بتوانید با دقت بیشتری این سنگ را ببینید.

برای اینکه سمپل سنگ های کورین برند میسی و یا هر برند دیگر کورین نظیر ال جی، سامسونگ، اورانوس، آتیستون و … را از نزدیک ببینید و متوجه زیبایی ها و تفاوت سنگ ها شوید، می توانید با شرکت ایران کورین در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

سینک توکار و سنگ کورین

اما نکته ای که در این پروژه وجود داشت و شما باید نسبت به آن آگاه باشید، بحث کار کردن سینک توکار است. همانطور که اشاره نمودیم، چنانچه قصد دارید سینک توکار برای آشپزخانه تان استفاده نمایید، لازم است که از متریالی برای صفحه کابینت استفاده نمایید که :

  1. ضد آب باشد و در مقابل نفوذ آب مقاومت بسیار خوبی داشته باشد.
  2. قابلیت ایجاد شیار به عنوان مسیر آب بر روی آن وجود داشته باشد.

در این صورت، تنها انتخابی که پیش روی شما وجود خواهد داشت، سنگ مصنوعی کورین است. چرا که سنگ کورین هم  ضد آب است و هم اینکه قابلیت اجرای شیار بر روی آن وجود دارد.

علاوه بر این، سنگ کورین دارای قابلیت های دیگری نیز هست. از جمله این ویژگی ها می توان به قابلیت اجرای بدون درز، قابلیت پولیش و ساب خوردن و تنوع بالای طرح و رنگ اشاره نمود.

خوب است بدانید که سنگ کورین دارای ضخامت ۱۲ میلیمتر است. تمام این ضخامت ۱۲ میل، مانند سطح رویین آن است و از آنجایی که کورین قابلیت پولیش خوردن دارد، از طریق یک سمباده ساده می توان تمامی خط و خش هایی که به مرور زمان روی سطح کابینت ایجاد می شوند را از میان برد. این قابلیت در کمتری متریال دیگری یافت می شود! از سوی دیگر، سطح کورین به شکلی است که به هیچ وجه آب به هیچ وجه قابلیت نفوذ در آن را نخوهد داشت. بنابراین روی سطوحی نظیر صفحه کابینت و همچنین سطوحی نظیر روشویی سرویس بهداشتی که آب ریزی فراوانی روی آن وجود دارد، باید از کورین استفاده نمود.

امروزه صفحات ام دی اف با روکش هایی شبیه به طرح های سنگ کورین تولید می شوند. اما باید بدانید که مغز این صفحات همان ام دی اف و از جنس چوب است. چوب مقاومت مناسبی در برابر آب ندارد. از این رو این صفحات در بند مدت دچار خوردگی و بادکردگی خواهند شد. پیشنهاد ما به شما این است که برای بخش حساسی نظیر صفحه کابینت که به طور مداوم مورد استفاده است یکبار هزینه کنید و از بهترین جنس ممکن استفاده نمایید.

جهت دریافت مشاوره در رابطه با صفحه کابینت کورین ، قیمت آن ، نحوه اجرا و زمان مورد نیاز برای ساخت صفحه، با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

 

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>