کانتر کورین خم برای مغازه کفش فروشی

کانتر کورین برای مغازه ، کانتر برای فروشگاه

کانتر کورین خم برای مغازه کفش فروشی

همانطور که احتمالا می دانید، کورین تنها سنگ مصنوعی است که تحت حرارت خم شدن دارد. کمتر متریالی است که اولا از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد و در نقطه مقابل، قابلیت انحنا نیز داشته باشد. همانطور که اشاره شد، برای خم کردن کورین نیاز به حرارت آن طی زمان و دمای مشخص است. کارهای خم و منحنی اغلب دارای قیمت نسبتا بالاتری نسبت کارهای صاف دارند. اما زیبایی کار چیزی است که تقریبا با هیچ متریالی دست یافتنی نیست.

در ادامه تصاویر یک مغازه کفش فروشی در ایتالیا را مشاهده می نمایید که در آن کانتر به صورت خم یا منحنی با کورین اجرا شده است. همینطور محل نشستن مشتری.

برای سفارش اجرای کورین ، استعلام قیمت صفحه کورین و همچنین مشاوره و کسب اطلاعات بیشتری، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

کانتر کورین برای مغازه ، کانتر برای فروشگاه کانتر کورین برای مغازه ، کانتر برای فروشگاه کانتر کورین برای مغازه ، کانتر برای فروشگاه کانتر کورین برای مغازه ، کانتر برای فروشگاه کانتر کورین برای مغازه ، کانتر برای فروشگاه کانتر کورین برای مغازه ، کانتر برای فروشگاه

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>