کورین برای صفحات روی میز در بیمارستان و کلینیک

کورین برای صفحات روی میز در بیمارستان و کلینیک

کورین برای صفحات روی میز در بیمارستان و کلینیک

یکی از بزرگترین مشتریان متریال کورین ، بیمارستان ها و سایر فضاهای درمانی هستند. در واقع اکثر بیمارستان ها، کلینیک ها، آزمایشگاه ها و … در حال تغییر رویه صفحات و میزهای خود به کورین هستند. دلیل این امر ویژگی های ممتاز کورین است. شاید تا کنون شما فکر می کردید که کورین تنها برای صفحه ی رویه ی کابینت آشپزخانه یا نهایت کانتر مورد استفاده قرار می گیرد اما باید بدانید که مراکز درمانی یک از بزرگترین مصرف کنندگان کورین هستند.

ویژگی هایی که سبب استفاده از کورین برای صفحات میزهای درمانگاهی و آزمایشگاهی هستند، آنتی باکتریال بودن کورین، اجرای بدون درز کورین و پوشاندن اتصالات، مقاومت مناسب در برابر آب و مایعات، عدم وجود خط و خش و برطرف شدن خط و خش و … می باشند. عدم وجود خط و خش و برطرف شدن آن در فضاهای درمانی و آزمایشگاهی بسیار مهم است. چرا که این بخش ها، برای جمع شدن میکروب و باکتری و … بسیار مناسب است.

بنابراین می توان گفت کورین، یکی از بهترین متریال های مورد استفاده برای فضاهای آزمایشگاهی و درمانی است. شما نیز اگر قصد مشاوره و اجرای کورین دارید، می توانید با مشاوران خود در ایران کورین در تماس باشید.

کورین برای صفحات روی میز در بیمارستان و کلینیک کورین برای صفحات روی میز در بیمارستان و کلینیک کورین برای صفحات روی میز در بیمارستان و کلینیک کورین برای صفحات روی میز در بیمارستان و کلینیک

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>