کورین طرح چوب دارد ؟

صفحه کابینت کورین ، کورین طرح چوب

کورین دارای چه مدل هایی است؟

بسیاری از مشتریان گرامی که با ایران کورین تماس می گیرند، در مورد طرح های کورین سوال می پرسند. برخی مشتریان بدنبال کورین طرح چوب هستند. به اطلاع تمامی عزیزان می رسانیم کورین دارای مدل های گسترده و متنوعی است اما کورین طرح چوب نداریم. در میان تمامی برندهایی که کورین تولید می کنند هیچکدام کورین را با طرح چوب تولید نمی کنند.

لازم است بدانید صفحه کابینت یا کانتر کورین با سنگ مصنوعی یا سنگ کورین نیز شناخته می شود. از این رو نمونه های کورین بیشتر شبیه به سنگ طبیعی هستند تا شبیه به چوب! چرا که چوب خود یک متریال دیگر است و اگر به دنبال طرح چوب هستید، می توانید از چوب و مشتقات آن نظیر MDF استفاده نمایید.

اگر هم به دنبال خرید صفحه کورین یا کوارتز و مشاهده طرح ها و مدل های این متریال هستید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. در این بخش نمونه های ساخته شده کانتر با صفحه کورین و بدنه چوب طبیعی را مشاهده می نمایید.

صفحه کابینت کورین ، کورین طرح چوب صفحه کابینت کورین ، کورین طرح چوب صفحه کابینت کورین ، کورین طرح چوب

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>