سنگ کورین آتیستون ، محصولی از شرکت بهین ساخت الوند

سنگ کورین آتیستون،کورین

سنگ کورین آتیستون، محصولی از شرکت بهین ساخت الوند

سنگ کورین آتیستون، توسط شرکت بهین ساخت الوند در استان همدان تولید و روانه بازار می گردد. این برند فعالیت خود را در سال ۱۳۸۵ شروع نموده است و از سال ۱۳۸۸ محصول خود یعنی سنگ کورین را با نام تجاری کورین آتیستون روانه بازار نموده است. این شرکت درباره کورین آتیستون این طور توضیح می دهد:

سنگ کورین آتیستون، گونه ای از سنگ مصنوعی با سطح، رنگ و بافت یک دست و با دوام است که همچون سنگ طبیعی سخت و زیبا، چون چوب گرم و برش پذیر و همانند چینی و سرامیک پاکیزه و بهداشتی می باشد.

این سنگ مصنوعی طی فرآیندی ویژه با در آمیختن پلیمر، کانی های طبیعی و رنگ دانه ساخته می شود با توجه به ویژگی های کم نظیر سنگ کورین(Solid Surface) آتیستون مانند قابلیت های بهداشتی، ضد باکتری، قارچ و کپک و مقاومت مطلوب به عنوان جایگزینی مناسب برای سنگ های طبیعی، چوب، ام دی اف، سرامیک و … در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، رستوران، کلینیک، بیمارستان و … به شمار می رود.

همچنین پاره ای از قابلیت های زیبا شناختی و دکوراتیو سنگ کورین آتیستون، همانند تنوع گسترده و بی پایان رنگ و بافت، قابلیت شکل دهی و فرم پذیری، عبور نور، ابزار پذیری و … آتیستون را به فرآورده ای کاربردی و کم نظیر در اجرای دکوراسیون های داخلی و ساخت اشیاء و سازه های فانتزی و دکوراتیو تبدیل می نماید. با این همه آتیستون تنها یک سنگ مصنوعی نیست. این فرآورده بهداشت، زیبایی و دوام را برای ما به ارمغان آورده و محیطی گرم و دلنشین را در خانه و محل کارمان فراهم می نماید.

ویژگی های به همتای صفحات کورین و سنگ کورین آتیستون به توان طراحی و نیروی آفرینندگی ما جان بخشیده و به ما در تحقق بخشیدن به رویا ها و ساخت محیط دلخواه یاری می رساند.

آتیستون ویژگی های اصلی سنگ کورین را زیبایی و دوام، تنوع در انتخاب رنگ، سطوح یکپارچه و بدون درز، مقاوم و ترمیم پذیری می داند.

سنگ کورین آتیستون،کورین

شرکت بهین ساخت الوند در معرفی خود این طور بیان می کند:

یاری و استعانت پروردگار و عشق به تولید، صنعت و کارآفرینی در ضمیر گروهی از مهندسین ایران زمین منجر به شکل گیری شرکت بهین ساخت الوند در سال ۱۳۸۵ گردید. پس از یک سال مطالعات و تحقیق در مورد سنگ های مصنوعی بر پایه رزین و انتخاب تکنولوژی مربوطه، در سال ۱۳۸۶ شرکت به ثبت رسید. بنای احداث کارخانه ای با ۳۰۰۰ متر مربع سالن و ۵۰۰ متر مربع فضای اداری و آزمایشگاه در شهرک صنعتی ویان واقع در استان همدان گذاشته شد.

با همت و مساعی کارشناسان و موسسان این شرکت به سرعت کد های رنگی متنوع و بی نظیری فرومول گذاری شد و از اواسط سال ۱۳۸۸ تحت برند آتیستون آماده عرضه به بازار گردید.

بر اساس اظهارت این شرکت، مشخصات فنی کورین آتیستون عبارتند از:

دوستدار طبیعت و محیط زیست

سالید سرفیس آتیستون یک ماده غیر سمی است که در شرایط عاری و روزمره هیچ گونه آلودگی برای محیط زیست ایجاد نمی کند افزون بر این فرآیند تولید و فرآوری آن در زمره صنایع پاک به شمار می آید.

بهداشتی، ضد قارچ و باکتری

آتیستون به دلیل نفوذ ناپذیری، عدم جذب آب و امکان اجرای بدون درز از جذب و رشد قارچ ها، باکتری ها و کپک ها جلوگیری کرده و سطحی بهداشتی و پاکیزه به ویژه در سرویس های بهداشتی و غذا خوری فراهم می سازد.

قابلیت شکل پذیری و فرم پذیری

سالید سرفیس آتیستون علی رغم ظاهر سنگ گونه اش، قابلیت خمش، پیچش و ایجاد سطوح منحنی را دارد و به سادگی چوب امکان برش، تراش و ابزار خوری آن به صورت دستی و ماشینی وجود دارد.

رنگ و بافت متنوع، یکنواخت و سفارشی

سالید سرفیس آتیستون دارای رنگ و بافت های متنوع با قابل سفارشی است. تنوع انتخاب به طراحان داخلی و معماران این امکان را می دهد تا در محیط مورد نظر هماهنگی لازم را ایجاد نمایند.

اجرای بدون درز و یکپارچه

سالید سرفیس آتیستون پس از نصب، بدون درز و یکپارچه به نظر می رسد. هنگام نصب این فرآورده درز های میان صفحات با مواد هم جنس، هم رنگ و هم بافت آن پر شده و سطحی یکدست ایجاد می گردد.

شفافیت و قابلیت عبور نور

نمونه های روشن و شفاف سالید سرفیس آتیستون دارای قابلیت عبور نور می باشد. این قابلیت باعث می شود نور با رنگ و بافت سنگ گونه آن در آمیخته و جلوه های زیبا و کم نظیر از نور پردازی ایجاد نماید.

درخشندگی و صیقل پذیری

سالید سرفیس آتیستون به دلیل شیوه تولید و مواد به کار رفته از درخشندگی فوق العاده و صیقل پذیری بالایی برخوردار است و حس پاکی و زیبایی را منتقل می نماید. تراشیدگی های ناشی از عوامل گوناگون به آسانی با ابزارهای ساده نظیر سنباده نرم برطرف شده و درخشندگی اولیه آن همواره حفظ می شود.

مقاومت در برابر تغییرات دما

آتیستون در برابر تغییرات دما و شوک های حرارتی بسیار مقاوم است و دچار ترک خوردگی نمی گردد. تنها در تماس با شعله مستقیم و حرارت بالا، اندکی تغییر رنگ سطحی به وجود می آید که قابل ترمیم است.

نفوذ ناپذیری و جذب آب صفر

آتیستون به دلیل شیوه تولید و مواد به کار رفته دارای سطحی یک دست، فشرده و نفوذ ناپذیر بوده و جذب آب آن نزدیک به صفر می باشد. این ویژگی باعث مقاومت و دوام بالای آن نسبت به سنگ طبیعی می گردد.

مقاومت در برابر مواد شیمیایی

آتیستون نسبت به بسیاری از مواد اسیدی و قلیایی، مواد شوینده و شیمیایی از خود مقاومت نشان می دهد و از این رو از بهترین گزینه ها جهت آشپزخانه ها، سرویس های بهداشتی، آزمایشگاه ها و … می باشد.

ترمیم پذیری

چنانچه به هر دلیل آسیبی به سطح سالید سرفیس آتیستون شود، نیاز به تعویض و جایگزینی سطح آسیب دیده نیست و آسیب های وارده در محل قابل ترمیم و تعمیر می باشد.

ابزار پذیری

سالید سرفیس آتیستون دارای قابلیت فراوانی برای ابزار پذیری است انواع برش ها، سوراخ ها و تراش ها توسط ابزارهای نجاری بر روی سطح و لبه این فراورده قابل اجرا می باشد.

مقاومت در برابر لک

سالید سرفیس آتیستون به دلیل برخورداری از سطحی یکپارچه و نفوذ ناپذیر در برابر لکه های ناشی از مواد رنگی و چسبنده مقاوم بوده و بدون بر جا ماندن هر گونه اثری در سطح آن به سادگی پاک می شود.

مقاومت در برابر کنش های مکانیکی

آتیستون دارای مقاومت مناسبی در برابر کنش های مکانیکی مانند فشار، خمش، کشش و ضربه می باشد، امکان بروز ترک، شکاف و خورده شدگی در آن بسیار اندک بوده و هر گونه آسیبی در محل قابل ترمیم است.

سنگ کورین آتیستون،کورین سنگ کورین آتیستون،کورین سنگ کورین آتیستون،کورین سنگ کورین آتیستون،کورین

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

منبع: وب سایت شرکت آتیستون

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>