کورین ساده یا طرح دار ؟ انواع کورین را بشناسید

کورین ساده،کورین ایرانی،کورین سفید

کورین ساده یا طرح دار؟ انواع کورین را بشناسید.

یکی از چیزهایی که بسیاری از مشتریان از ما همواره می پرسند و در ذهن آنها نقش بسته است، این است که کورین سنگ مصنوعی است یعنی تمام طرح های آن شبیه سنگ است؟ در این بخش قصد داریم کمی ذهن شما را در مورد این موضوع روشن کنیم. این که کورین یا همان سنگ مصنوعی چه طرح هایی دارد! صفحات سخت اکریلیک که از آنها با نام تجاری کورین یاد می شود، اولین بار توسط شرکتی آمریکایی تولید شد و نام کورین بر آن نهاد شد. اولین بار این برند وارد ایران شد و نام کورین در ذهن همه ی ما نقش بست.

پس از آن شرکت های مختلفی این صفحات سخت را تولید و وارد ایران نمودند. شرکت هایی نظیر ال جی، سامسونگ و … حتی پس از آن، شرکت های ایرانی شروع به تولید این محصول نمودند. ولی همچنان همه سنگ مصنوعی را با نام اولین برند آن یعنی کورین می شناسند. در حالی که شرکت ایرانی اورانوس، به این محصول نام کرولیت داده است و صفحات سخت خود را با نام کرولیت روانه بازار می کند.

با این مقدمه قصد داریم برای شما این موضوع را باز کنیم که در واقع کورین یا همان سنگ مصنوعی، دیگر فقط شبیه سنگ نیست! شاید طرح سنگ، معروف و مشهور ترین طرح باشد اما امروزه برندهای مختلف تولید کورین، طرح های بسیار متنوعی از این محصول را تولید می کنند. برندهای شبیه کهکشان! طرح های کاملا ساده و رنگ های مختلف. در واقع کورین این قابلیت را دارد که بتوان هر طرحی با آن ایجاد نمود.

اما در این بخش قصد داریم توجه شما را به نوع طرح خاصی از این محصول جلب کنیم. طرح ساده! کورین ساده ، کورینی است که بر روی آن هیچ نقشی وجود ندارد و کاملا ساده است. بجای آن شما رنگ های مختلف دارید. به عنوان مثال کورین سفید، کورین قرمز، کورین سیاه و ….

شرکت های مختلف چه ایرانی و چه خارجی امروزه این نوع کورین را در رنگ بندی های مختلف تولید می کنند. در این بخش قصد داریم توجه شما را به نمونه هایی از کارهای انجام شده با کورین ساده جلب کنیم.

کورین ساده،کورین ایرانی،کورین سفید کورین ساده،کورین ایرانی،کورین سفید کورین ساده،کورین ایرانی،کورین سفید کورین ساده،کورین ایرانی،کورین سفید کورین ساده،کورین ایرانی،کورین سفید کورین ساده،کورین ایرانی،کورین سفید کورین ساده،کورین ایرانی،کورین سفید کورین ساده،کورین ایرانی،کورین سفید کورین ساده،کورین ایرانی،کورین سفید کورین ساده،کورین ایرانی،کورین سفید کورین ساده،کورین ایرانی،کورین سفید کورین ساده،کورین ایرانی،کورین سفید کورین ساده،کورین ایرانی،کورین سفید کورین ساده،کورین ایرانی،کورین سفید کورین ساده،کورین ایرانی،کورین سفید کورین ساده،کورین ایرانی،کورین سفید کورین ساده،کورین ایرانی،کورین سفید کورین ساده،کورین ایرانی،کورین سفید کورین ساده،کورین ایرانی،کورین سفید

شرکت کورین ایران کورین

غرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>