اجرای صفحه کورین مشکی برای کابینت و جزیره

اجرای صفحه کورین مشکی

اجرای صفحه کورین مشکی برای کابینت و جزیره

در این قسمت قصد داریم با همراهی شما، به بررسی نمونه ای دیگر از اجرای صفحه کورین مشکی بر روی کابینت و همینطور جزیره آشپزخانه بپردازیم. نمونه سنگی که در این بخش مشاهده خواهید نمود، کورین برند اورانوس به رنگ مشکی با دانه های سفید ریز است.

وقتی کابینت شما، از جنس ممبران و با رنگ سفید استخوانی باشد، چه رنگی می تواند به خوبی یک تضاد و تمایز در آشپزخانه ایجاد کند؟ جواب رنگ های تیره است. رنگ تیره می تواند به خوبی یک تضاد رنگی در آشپزخانه ایجاد و فضا را زیباتر نماید. حال اینکه چه چیزی را به رنگ مشکی یا تیره انتخاب کنیم، بسته به نظر شماست! اما پیشنهاد ما این است که صفحه کابینت را به رنگ مشکی انتخاب کنید و بهترین انتخابی که برای صفحه کابینت می توانید داشته باشید، سنگ مصنوعی کورین است. تمام توضیحاتی که ارائه نمودیم را به طور تصویری، می توانید در آشپزخانه ای که در این بخش به عنوان نمونه ارائه شده است، به خوبی ببینید.

در ابتدا لازم می دانیم به این موضوع اشاره کنیم که نمونه کار اجرا شده، مربوط به شرکت ایران کورین نیست و تنها به عنوان نمونه ای از اجرای صفحه کورین مشکی بر روی کابینت های رنگ روشن ارائه شده است. هدف ما از ارائه ی این نمونه این است که شما بتوانید با دیدگاهی بهتر برای انتخاب رنگ صفحه کابینت ، اقدام نمایید و پیش از خرید، بدانید چه رنگی از کورین را برای کابینت های آشپزخانه منزل تان خریداری نمایید.

در آشپزخانه ای که در ادامه مشاهده می نمایید، صفحه کورین بر روی کابینت ها و جزیره کار شده است. اگر آشپزخانه شما از نوع جزیره دار است، صحیح تر این است که صفحه ای که برای کابینت انتخاب می کنید، همان صفحه ای باشد که برای جزیره انتخاب می کنید. به این شکل کار متحد تر، یک دست تر و زیبا تر خواهد بود.

اجرای صفحه کورین مشکی

اگر به تصور پایین دقت کنید، میبینید که سینک ظرفشویی از نوع توکار است و صفحه کورین روی سینک قرار گرفته است. بدین شکل به صفحه ای کاملا یکپارچه می رسیم که زیبایی بیشتری نسبت به سینک های روکار دارد. از طرف دیگر، از آنجا که کورین ضد آب است، مشکلی با رطوبت و ریزش آب متوالی بر روی آن ندارد. شیارهایی که در فضای اطراف سینک روی صفحه کورین ایجاد شده است، برای هدایت آب به داخل سینک است.

همانطور که اشاره شد، این سنگ کورین مشکی برند ایرانی اورانوس است که در میان سنگ های موجود در بازار، از کیفیت قابل قبولی برخودار است. اگر دقیق تر بخواهیم شما را با این سنگ آشنا کنیم، باید اینطور بگوئیم که این صفحه برند اورانوس کد Gr402 می باشد.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آشپزخانه با کابینت های ممبران و اجرای صفحه کورین مشکی برند اورانوس را مشاهده نمایید.

اجرای صفحه کورین مشکی اجرای صفحه کورین مشکی اجرای صفحه کورین مشکی

آنچه در این بخش ارائه شد، نمونه ای از اجرای صفحه کورین مشکی برند اورانوس کد Gr402 می باشد. اگر در رابطه با اجرای کورین سوالی در ذهن دارید و یا قصد سفارش اجرا و یا خرید سنگ را دارید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. ما بی صبرانه منتظر شنیدن صدای شما هستیم.

شرکت کورین ایران کورین

 عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

منبع: وب سایت شرکت اورانوس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>