سنگ کوارتز یا سنگ گرانیت ! کدام را انتخاب کنیم

سنگ کوارتز،سنگ مصنوعی کوارتز

سنگ کوارتز یا سنگ گرانیت! کدام را انتخاب کنیم

در این بخش راهنمایی برای شما تهیه شده است تا شما را در انتخاب صفحه کابینت یا کانتر آشپزخانه راهنمایی نماییم. در این مطلب به طور صادقانه ویژگی های مثبت و منفی سنگ کوارتز و سنگ گرانیت به عنوان یک سنگ طبیعی بر شمرده شده است. با مطالعه این راهنما، در تصمیمی گیری کمی مطمئن تر عمل خواهید نمود.

سنگ کوارتز : بررسی ویژگی ها

سنگ کوارتز،سنگ مصنوعی کوارتز صفحات کوارتز از کوارتز طبیعی ساخته شده اند که یکی از سخت ترین مواد معدنی موجود در زمین است، و مقدار کمی شیشه یا فلز برای ایجاد انواع  و طرح های مختلف به ترکیب آن اضافه شده است. نتیجه این ترکیب خلق صفحات زیبا و متنوعی است که با نام صفحه کوارتز شناخته میشود.. مزیت دیگر کوارتز این است که این مواد غیر متخلخل هستد، بافت آن اجازه نمی دهد باکتری ها رشد کنند. همچنین مقاومت در برابر لکه ها و خط و خش باعث عمر بالای این صفحات و حفظ زیبایی آشپزخانه شما خواهند شد. صفحات کوارتز نیاز به مراقبت خاصی ندارند.

به غیر از دوام که کوارتز فراهم می کند، این متریال بسیار زیبا و چشم نواز است. طرح ها و رنگ های متنوع صفحات کوارتز، طیف بالایی از سلیقه ها را پوشش می دهد. با انتخاب کوارتز، گزینه های شما تقریبا بی پایان هستند، چرا که کالیته رنگی کوارتز از رنگ های طبیعی مانند سفید، سیاه و سفید و قهوه ای به رنگ های دیگر مانند طلایی و ..  گسترده می باشند. استفاده از سنگ کوارتز نه شخصیت و کاراکتر خاصی برای آشپزخانه شما را به ارمغان می آورد، بلکه به لحاظ عمکرد و کارایی از متریال های قدیمی، بهتر و مقرون به صرفه تر است.

سنگ گرانیت : بررسی ویژگی ها

سنگ کوارتز،سنگ مصنوعی کوارتز یکی دیگر از متریال های رایج مورد استفاده برای صفحات آشپزخانه، گرانیت است. مانند کوارتز، این متریال نیز بسیار مقاوم است. گرانیت سنگ طبیعی است که از کوه بریده شده و برای مصرف در فضاهای مسکونی جلا داده می شود. برای سنگ گرانیت، پیش نهاد می شود که پس از هر بار استفاده، تعمیر و نگهداری شود. برای تمیز کردن گرانیت، باید از آب گرم و صابون استفاده کنید تا سنگ درخشش خود را حفظ نماید.

گرانیت  به علت سختی، در برابر خط و خش مقاوم است و همچنین، قادر به مقاومت در برابر تغییرات دما می باشد. از آنجا که گرانیت یک سنگ طبیعی است، تنوع طرح و رنگ آن بسیار محدود است و هر قطعه از سنگ گرانیت، با دیگری متفاوت خواهد بود. به دلیل عدم وجود تنوع در طرح و رنگ و تفاوت میان قطعات مختلف سنگ گرانیت، استفاده از آن در طراحی داخلی و معماری کمی دشوار است.

سنگ کوارتز،سنگ مصنوعی کوارتز

شرکت ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>