طرح ها و رنگ های کوارتز را پیش از خرید ببینید!

طرح ها و برندهای کوارتز

طرح ها و برندهای کوارتز را پیش از خرید ببینید!

سنگ کوارتز ، همانند کورین یک سنگ مهندسی شده یا مصنوعی است که بواسطه استفاده از ماده طبیعی کوارتز، خواص شاخص و ممتازی را از خود بروز می دهد. دو شاخصه بزرگ سنگ کوارتز ، استحکام و مقاومت بی نظیر آن در برابر هر گونه آسیب پذیری است. ویژگی دیگر، تنوع بسیار بالای طرح و شباهت بسیار زیاد آن به سنگ طبیعی است. برخی از سنگ های کوارتز رگه های درشتی دارند که چنین رگه هایی در سنگ های طبیعی نیز به ندرت یافت می شود.

از توصیف کوارتز که بگذریم، تنوع برندهای تولید کننده سنگ کوارتز در دنیا کم نیستند و برخی از این برندها در ایران نیز، وجود دارند. از این نمونه برندها می توان به برند اسپانیایی سایلستون، برند کره ای هنستون و …. همچنین برندهای ایرانی توتم و … اشاره نمود.

برای این که پیش از خرید سنگ، آشنایی مقدماتی نسبت به این سنگ های مصنوعی داشته باشید و طرح های آنها را ببینید و بررسی نمایید که با سلیقه و نیاز شما همخوانی دارند یا خیر، تصمیم گرفتیم تصاویر تمامی کدهای سنگ این برندها را در اختیار شما قرار دهیم. برای این کار ابتدا از طریق لینک های زیر وارد صفحه برند کوارتز شوید. تصاویر کوچک هر برند را مشاهده کنید و با کلیک بر روی هر تصویر، بزرگ شده آن را نیز می توانید مشاهده نمایید. به این صورت دید بهتری نسبت به سنگ های کوارتز خواهید داشت.

کوارتز سایلستون

کوارتز توتم

کوارتز آذرین پارس

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>