کورین اورانوس کرم با دانه های ریز کد GR 163

کورین اورانوس کرم با دانه های ریز

کورین اورانوس کرم با دانه های ریز کد GR 163

همواره در وب سایت ایران کورین به این موضوع اشاره کرده ایم که برند ایرانی کورین اورانوس، یکی از مرغوب ترین انواع در بین کورین های ایرانی است. شرکت اورانوس با ارائه کدهای پرمصرف کورین، قصد دارد در شرایط عدم حضور شرکت های خارجی نظیر سامسونگ و ال جی،  خلا بازار را پر نموده و مشکلات کمبود سنگ کورین را برطرف نماید.

در این مطلب نیز نمونه ای از اجرای یکی از کدهای کورین اورانوس را آماده نموده ایم. این سنگ، کورین اورنوس کرم با دانه های ریز است که با کد GR 163 شناخته می شود. مطابق تجربه ما از سلیقه مشتریان، رنگ کرم یکی از رنگ های پرمخاطب و پرطرفدار برای صفحه کابینت است. این رنگ به دلیل گرمایی که دارد، می تواند فضای آشپزخانه ی شما را به سمت گرما ببرد.

صفحه کابینت کورین رنگ کرم توسط برندهای مختلف و با دانه بندی متفاوت تولید می گردد. از جمله ی این دانه بندی ها می توان به دانه ریز و دانه درشت اشاره نمود. در نمونه ی ارائه شده، کورین رنگ کرم با دانه بندی ریز را مشاهده می نمایید که در آشپزخانه ای با سبک کابینت های ممبران مورد استفاده قرار گرفته است. وقتی در آشپزخانه منزل تان از کابینت ممبران استفاده می نمایید، بهترین انتخاب می تواند صفحه کابینت کورین باشد. چرا که زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان خواهد نمود.

از سوی دیگر، کورین دارای ویژگی های ممتازی است که صفحات کابینت دیگر نظیر ام دی اف و …، این ویژگی ها را ندارند. کورین در برابر ضربات، حرارت و بویژه طوبت مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان می دهد. همچنین این صفحات در برابر خط و خش نیز مقاومت بسیار خوبی دارند. حتی در صورت خط و خش پذیری، صفحات کورین قابلیت ساب خوردن دارند و با ساب خوردن، تمامی خط و خش ها برطرف شده و صفحه کابینت شما مانند روز اول شفاف خواهد شد.

اگر قصد خرید صفحه کابینت کورین برای آشپزخانه منزل تان را دارید، می توانید جهت اطلاع از قیمت ها، نحوه اجرا، مشاهده نمونه سنگ های کورین و … با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

اگر در رابطه با اجرای کورین پرسشی در ذهن دارید، می توانید از طریق بخش زیر سوالات خود را مطرح نمایید. کارشناسان ایران کورین در اولین فرصت ممکن پاسخ سوال شما را خواهند داد.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>