کورین رنگ سفید و زرشکی برای صفحه کابینت و کانتر

کورین رنگ سفید و زرشکی ، صفحه کابینت سفید

کورین رنگ سفید و زرشکی برای صفحه کابینت و کانتر

مدل های مختلف کورین رنگ سفید بسیار محبوب و پرمصرف است. حجم زیادی از مردم برای آشپزخانه منزل شان، از رنگ های خانواده سفید برای صفحه کابینت استفاده می کنند. دلیل این امر هم بسیار مشخص است. این که رنگ سفید، رنگی خنثی است و در ترکیب با سایر رنگ هایی که ممکن است در فضای آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرند، هم نشینی، ترکیب و هارمونی بسیار خوبی را ایجاد می نماید. از سوی دیگر، رنگ سفید، در بلند مدت شما را خسته نخواهد کرد. این موضوع و توجه به آن بسیار مهم است. برای صفحه کابینت آشپزخانه تان، از رنگی استفاده کنید که می دانید در بلند مدت شما را اذیت نخواهد کرد. اما در این بخش قصد داریم دو نمونه متضاد را به عنوان نمونه در اختیار شما قرار دهیم. کورین رنگ سفید و زرشکی . یک صفحه با رنگ روشن و دیگری با رنگ تیره.

برای اینکه بهتر کورین رنگ روشن و تیره را ببینید و تفاوت بین آنها را درک نمایید، حتما به این دو نمونه رنگ نیز نگاهی بیاندازید. در واقع هدف ما در وب سایت ایران کورین این است که شما، پیش از خرید، با مشاهده ی نمونه های اجرا شده ی کورین ، بتوانید با دیدن تصاویر به درک بهتری از نتیجه کارتان برسید و با آگاهی بهتری رنگ و صفحه کورین خود را انتخاب نمایید.

ما در وب سایت ایران کورین، نمونه های رنگ های دیگری را نیز مورد بررسی قرار داده ایم که از طریق لینک های زیر می توانید بخشی از این نمونه ها را مشاهده نمایید:

اجرای صفحه کابینت کورین مشکی برای آشپزخانه ممبران

کورین رنگ سورمه ای با دانه های سفید

رنگ های صفحه کورین برای صفحه کابینت

اگر دقت کرده باشید، وقتی صحبت از رنگ سفید کردیم، عبارت خانواده رنگ سفید را مطرح نمودیم. دلیل این امر این است که برندهای مختلف تولید کننده کورین، رنگ سفید را به شکل های مختلفی تولید می کنند. به عنوان مثال می توانیم به صفحه کورین رنگ سفید ساده ، رنگ سفید با دانه های ریز مشکی، رنگ سفید با دانه های درشت مشکی، با دانه های خاکستری درشت یا ریز و یا رنگ سفید با دانه های براق و اکلیل مانند اشاره نماییم. منظور این است که این تنوع بسیار گسترده است. رنگ سفید با شکل های و طرح های مختلف توسط برندهای مختلف تولید و به بازار عرضه می گردد. این یکی از بزرگترین محاسن سبنگ مصنوعی است که دست شما در انتخاب طرح و رنگ کاملا باز است.

کورین رنگ سفید و زرشکی

اما همانطور که اشاره نمودیم، در این بخش قصد داریم به سراغ دو سنگ با دو تم رنگی متضاد برویم. روشن و تیره. کورین رنگ سفید و زرشکی . به این ترتیب شما بهتر و روشن تر می توانید سلیقه خودتان را ارزیابی نمایید و ببینید که با کدام نوع رنگ ارتباط بهتری برقرار می نمایید.

نمونه هایی که در این بخش مشاهده می نمایید، مربوط به برند اورانوس هستند. کورین ایرانی اورانوس را می توان از مرغوب ترین صفحات کورین تولید داخل دانست. نه اینکه سایر برندهای ایرانی تولید کننده کورین کیفیت مناسبی نداشته باشند اما اورانوس از کیفیت مناسبی برخوردار است. این کیفیت شاید به پای برندهای خارجی بویژه کره ای نظیر سامسونگ و ال جی نرسد، اما شرکت اورانوس می کوشد با توجه به محدودیت واردات سنگ مصنوعی به ایران، خلا برندهای معتبر جهانی را پر کند. از این رو تولید طرح هایی شبیه به طرح های پر فروش سامسونگ و ال جی را در دستور کار دارد.

کورین سفید با دانه های ریز نیز یکی از همین طرح هاست. طرحی پرفروش و محبوب که برند اورانوس آن را با نام می سی ۳۰۵ روانه بازار می کند. در واقع می سی زیر برند کورین اورانوس است و بخشی از طرح های کورین این برند تحت این نام تولید و روانه بازار می گردند.

در تصویری که در زیر مشاهده می کنید، می سی ۳۰۵ برای ساخت جزیره آشپزخانه مورد استفاده قرار گرفته است. هر چقدر از زیبایی این سنگ بگوییم، کم گفته ایم. یکی از محاسن دیگر کورین این است که می توان بوسیله آن طرح هایی دایره شکل، مانند کانتر زیر اجرا نمود. همچنین می توان لبه هایی پله مانند با دو پله، سه پله و … بر روی صفحه اجرا نمود که زیبایی خاصی به کانتر، جزیره و یا صفحه کابینت آشپزخانه شما خواهد داد.

کورین رنگ سفید و زرشکی ، صفحه کابینت سفید کورین رنگ سفید و زرشکی ، صفحه کابینت سفید

پس از بررسی رنگ سفید با دانه ریز مشکی، به سراغ کورین رنگ زرشکی می رویم. در نمونه ای که در ادامه تصاویر آن را مشاهده می نمایید، کورین اورانوس کد SP با رنگ زرشکی بر روی صفحه کابینت و جزیره آشپزخانه اجرا شده است. با توجه به اینکه کابینت های مورد استفاده در این آشپزخانه از نوع ممبران و کلاسیک هستند، این رنگ کورین، حس لوکس بودن خاصی را به آشپزخانه بخشیده است.

درست است که رنگ سفید، رنگی خاص، همه پسند و زیباست اما در برخی آشپزخانه ها، برای نشان دادن تمایز، باید به سراغ رنگ های خاص تر نظیر همین رنگ زرشکی رفت.

در نهایت اینکه ما در این قسمت کوشیدیم که تفاوت استفاده از دو رنگ تیره و روشن را به شما نشان دهیم. دیدن نمونه تصاویر اجرا شده کار، می تواند به خوبی شما را راهنمایی کند که کدام نوع رنگ را برای فضای آشپزخانه تان مناسب می دانید.

کورین رنگ سفید و زرشکی ، صفحه کابینت سفید کورین رنگ سفید و زرشکی ، صفحه کابینت سفید کورین رنگ سفید و زرشکی ، صفحه کابینت سفید

آنچه در این مطلب از نظرتان گذشت، بررسی و مقایسه میان دو رنگ روشن و تیره در آشپزخانه بود. کورین رنگ سفید و زرشکی که هر دو رنگ های خاصی هستند. رنگ سفید، رنگی پرمصرف و محبوب و رنگ زرشکی، رنگی است خاص که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. امیدواریم با مقایسه این نمونه ها و نمونه های بیشتری که در وب سایت ارائه شده است، بتوانید انتخاب صحیح تری داشته باشید.

اگر قصد سفارش اجرای کورین، استعلام قیمت کورین و یا نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با این متریال دارید، می توانید با ایران کورین در تماس باشید.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحه کابینت کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>