روشویی و سینک های کورین آتیستون

روشویی کورین،سینک ظرفشویی کورین

روشویی و سینک های کورین آتیستون

یکی از محصولاتی که توسط متریال کورین بصورت حرفه ای تولید می شود، روشویی سرویس بهداشتی و سینک ظرفشویی است. در واقع این ویژگی کورین است که می توان آن را خم نمود. کورین فرم پذیر است و این ویژگی سبب می شود شما بتوانید محصولات فرم دار متنوعی را با این متریال خلق نمایید. از طرف دیگر کورین بدلیل اجرای بدون درز، یک متریال فوق العاده برای فضاهایی است که آب ریزی دارند. کورین آنتی باکتریال است و پس از اجرا درزی نخواهد داشت. بنابراین می توان از آن برای ساخت روشویی، سینک، وان حمام و … بهره گرفت.

تمامی برندهای تولید کننده کروین، چه ایرانی و چه خارجی، روشویی و سینک را به عنوان یکی از مشتقات کورین، بصورت ویژه عرضه می کنند. برند آتیستون، به عنوان یکی از برندهای ایرانی تولید کننده کورین نیز، برخی نمونه های تولیدی خود را عرضه نموده است که در این بخش دعوت می کنیم نگاهی به این نمونه ها بیاندازید.

کورین متریالی است مدرن، با دوام و کارایی و زیبایی بی نظیر. اگر از جمله کسانی هستید که قصد دارید از متریال های روز دنیا در فضای منزل و یا محیط کار خود استفاده نمایید، حتما با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

روشویی کورین،سینک ظرفشویی کورین

روشویی کورین،سینک ظرفشویی کورین روشویی کورین،سینک ظرفشویی کورین روشویی کورین،سینک ظرفشویی کورین روشویی کورین،سینک ظرفشویی کورین روشویی کورین،سینک ظرفشویی کورین روشویی کورین،سینک ظرفشویی کورین روشویی کورین،سینک ظرفشویی کورین روشویی کورین،سینک ظرفشویی کورین روشویی کورین،سینک ظرفشویی کورین روشویی کورین،سینک ظرفشویی کورین روشویی کورین،سینک ظرفشویی کورین روشویی کورین،سینک ظرفشویی کورین روشویی کورین،سینک ظرفشویی کورین روشویی کورین،سینک ظرفشویی کورین روشویی کورین،سینک ظرفشویی کورین روشویی کورین،سینک ظرفشویی کورین

روشویی کورین،سینک ظرفشویی کورین

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>