صفحات طرح کورین یا صفحات کورین ؟ کدام یک بهتر است

صفحه کابینت کورین،سنگ مصنوعی کورین

صفحات طرح کورین یا صفحات کورین؟ کدام یک بهتر است

بسیاری از شرکت هایی که در زمینه چوب فعالیت می کنند و کابینت و صفحات روی کابینت را می سازند، امروزه طرح هایی برای صفحه کابینت شبیه به کورین و با جنس MDF تولید می کنند. دلیل این امر چیست؟ دلیل این امر در مرحله اول زیبایی متریال کورین است که سبب می شود مدل های طرح چوب آن نیز به بازار بیاید و دلیل دوم قیمت بسیار پایین تر این صفحات چوبی نسبت به خود کورین است.

اما ما به شما چه پیشنهادی می کنیم؟ همانطور که می دانید، هیچ موقع هیچ چیز مشابهی، نمی تواند جای نمونه ی اصلی خود را پر کند! هیچ موقع چوب و MDF نمی توانند ویژگی های کورین را داشته باشند! اصل موضوع به ویژگی های بی بدیل سنگ مصنوعی کورین برمی گردد که در این بخش بر شمردن برخی از این ویژگی ها، به شما خواهیم گفت استفاده از کورین به عنوان صفحه کابینت، دارای چه مزیت های خاصی است که چوب این ویژگی ها را ندارد.

در مرحله اول، کورین وقتی روی کابینت قرار گیرد، بدون هیچ گونه درزی اجرا می شود و شما هیچ درزی را بر روی کار نخواهید دید. این ویژگی سبب آنتی باکتریال بودن صفحه کابینت خواهد شد که یکی از ویژگی های ممتاز صفحات کورین است. ویژگی بعدی، یکپارچه بودن سنگ مصنوعی کورین است. یکپارچه بودن یعنی چه؟ وقتی روی صفحه کابینت خط و خش بیفتد که این مورد در بلند مدت غیرقابل اجتناب است، می توان با ساب زدن کورین، که به سادگی انجام می شود، خط و خش را بطور کامل از بین برد و صفحه کاملا تمیز و نو خواهد شد. در واقع صفحات کورین از بالا تا پایین، به یک شکل است و هر چقدر هم به عمق این سطح بروید، شکل کورین و طرح آن تغییر نخواهد نمود. در حالی که صفحات MDF طرح کورین با خط و خش افتادن غیر قابل استفاده خواهند بود! این ویژگی ممتاز دیگر به سادگی به ما خواهد گفت که اگر به دنبال کیفیت هستیم، به هیچ وجه صفحات روکش شده ی چوبی نمی توانند جایگزین کورین برای صفحه کابینت و یا هر صفحه دیگر باشند.

بنابراین ما به شما توصیه می کنیم، اگر به دنبال کیفیت هستید، کورین را با هیچ طرح مشابهی جایگزین نکنید. اگر قصد اجرای کورین بر روی کابینت، کانتر و یا هر سطح دیگری را دارید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

صفحه کابینت کورین،سنگ مصنوعی کورین صفحه کابینت کورین،سنگ مصنوعی کورین صفحه کابینت کورین،سنگ مصنوعی کورین صفحه کابینت کورین،سنگ مصنوعی کورین صفحه کابینت کورین،سنگ مصنوعی کورین صفحه کابینت کورین،سنگ مصنوعی کورین صفحه کابینت کورین،سنگ مصنوعی کورین صفحه کابینت کورین،سنگ مصنوعی کورین

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>