کانتر منشی مطب پزشک با کورین

کانتر منشی مطب پزشک با کورین

همانطور که پیش تر بارها عنوان کرده ایم، کورین تنها برای صفحه کابینت مورد استفاده نیست. صفحات کورین با توجه به ماهیتی که دارند، برای تمام سطوح قابل استفاده اند. از جمله این سطوح می توان به رویه ی کانتر منشی اشاره نمود. در واقع به عبارت صحیح تر باید اینطور گفت زیباترین و مقاوم ترین کانترهایی که برای منظورهای مختلف ساخته می شوند، از جنس کورین هستند.

کورین مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد و در صورت بروز خط و خش با ساب زدن به شکل روز اول بر می گردند. به این قابلیت، تنوع بالای طرح و رنگ های کورین را نیز اضافه کنید.

برای فضاهای اداری و همچنین فضاهای درمانی، کانتر کورین می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. چرا که وجهه بسیار مدرنی را به فضا خواهد داد. بخش پذیرش مطب پزشکان از جمله این فضاهاست. برای سفارش ساخت کانتر با رویه کورین برای مطب پزشک، می توانید با ایران کورین در تماس باشید. در ادامه نمونه هایی از این کانترها را مشاهده می نمایید. کانتر می تواند تمام از جنس کورین باشد یا اینکه با دیگر متریال ها نظیر چوب و … ترکیب شود.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>