صفحه کورین ساده : زیبایی و سادگی در کنار کیفیت

صفحه کورین ساده

صفحه کورین ساده : زیبایی و سادگی در کنار کیفیت

بزرگان زیادی اعتقاد دارند که هیچ زیبایی ای مانند سادگی ماندگار نیست. این یک حقیقت است. اگر شما به دنبال داشتن آشپزخانه ساده و زیبا هستید که برای سالهای سال زیبایی خود را حفظ کند، باید به سراغ رنگ های ساده و خنثی نظیر سفید و خاکستری و … بروید. حقیقت این است که برخی رنگ ها خیلی زود شما را خسته می کنند و این به دلیل هیجانی است که رنگ ها به فضا منتقل می کنند.

اگر در کنار زیبایی و سادگی به دنبال کیفیت نیز هستید (که قطعا همینطور است)، در فضای آشپزخانه و برای صفحه کابینت و کانتر ، بهترین انتخاب سنگ کورین است (و یا سنگ کوارتز). این دو سنگ مصنوعی را می توان بهترین انتخاب ها برای صفحه کابینت دانست. در فضای آشپزخانه صفحه کابینت و کانتر و یا جزیره (در صورتی که آشپزخانه بصورت جزیره ای است)، بیشتر از سایر قسمت ها مورد استفاده قرار می گیرند. در این نواحی آب ریزی فراوانی وجود دارد و به این دلایل باید از متریالی برای صفحه کابینت بهره برد که در برابر انواع اتفاقات نظیر آب ریزی، خط و خش برداشتن و سایر صدمات، مقاومت خوبی از خود نشان دهد. می توان گفت در برابر این صدمات، کورین و کوارتز بهترین و مقاوم ترین متریال های ممکن هستند و سالهای سال می توانند کیفیت اولیه خود را حفظ نمایند.

و اما از بحث کیفیت و لزوم استفاده از کورین و کوارتز برای صفحه کابینت و کانتر و … که بگذریم، به بحث زیبایی برمی گردیم. همانطور که در نمونه های ارائه شده در ادامه مشاهده خواهید نمود، تقریبا زیبایی سنگ مصنوعی کورین ساده بی همتاست. کورین دارای طرح ها و رنگ های بی شماری است. برندهای مختلف ایرانی و خارجی، طرح ها و رنگ های مختلفی را تولید می کنند. از این رو، دست شما در انتخاب رنگ و طرح کاملا باز است. پیشنهاد ما به شما این است که از طرح های ساده و رنگ های خنثی استفاده نمایید. چرا که این متریال ها سالهای طولانی میهمان آشپزخانه شما خواهند بود و از این رو باید در بلند مدت زیبایی خود را حفظ نمایند و زیبایی طولانی مدت حاصل نمی شود مگر در سادگی.

اگر قصد دارید در رابطه با کورین و کوارتز اطلاعات بیشتری کسب نمایید می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید و یا اینکه سوالات خود را از طریق بخش نظرات در پایان همین صفحه ارسال نمایید. کارشناسان ایران کورین در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ سوال شما را خواهند داد.

همچنین جهت استعلام هزینه های اجرای کورین برای صفحه کابینت آشپزخانه، نحوه اجرا، درخواست مشاهده نمونه سنگ ها و … نیز می توانید با ایران کورین در تماس باشید. در ادامه دعوت می کنیم نمونه هایی از صفحه کورین ساده را مشاهده نمایید.

صفحه کورین ساده صفحه کورین ساده صفحه کورین ساده صفحه کورین ساده صفحه کورین ساده صفحه کورین ساده صفحه کورین ساده صفحه کورین ساده صفحه کورین ساده صفحه کورین ساده

شرکت ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>