فروشگاه اینترنتی صفحه کابینت

خرید و فروش اینترنتی صفحه کابینت

فروشگاه اینترنتی صفحه کابینت

در این مطلب قصد داریم در رابطه با نحوه خرید و فروش و فروشگاه اینترنتی صفحه کابینت نکاتی را ارائه نماییم. لازم به ذکر است، صفحه کابینت می تواند با متریال های مختلفی کار شود. از ام دی اف گرفته تا سنگ های مصنوعی کورین و کوارتز و … . منظور این است که تنوع بالایی از متریال و همچنین طرح و رنگ در اختیار شما قرار دارد. اگر تمایل به آشنایی با انواع صفحه کابینت مورد استفاده در آشپزخانه ها دارید، می توانید از طریق لینک زیر اطلاعات بسیار خوبی را بدست آورید:

انواع صفحه کابینت

در رابطه با فروشگاه اینترنتی صفحه کابینت لازم است بدانید که فروش انواع صفحه کابینت چه MDF، چه کورین و کوارتز مقدور است. شما می توانید هر متریالی که برای صفحه کابینت آشپزخانه تان در نظر گرفته اید را بصورت اینترنتی و آنلاین خریداری نمایید. اما نکته آنجاست که این صفحات به طور مستقیم قابلیت استفاده بر روی کابینت را ندارند و نیاز به متخصص و ابزار مخصوص خود برای نصب دارند. به طور حتم شما می دانید که نمی توان یک صفحه کابینت ام دی اف طرح کورین را از اینترنت سفارش داد و مستقیم بر روی کابینت نصب نمود. همین موضوع عینا در رابطه با سنگ کورین و کوارتز نیز صدق می کند. در حقیقت پس از انتخاب مدل و طرح صفحه، باید نسبت به سفارش اجرای آن اقدام کنید.

به عبارت دیگر، متریال های ساختمانی نیاز به نصب و اجرا دارند. صفحه کابینت را نمی توان با یک تلویزیون یا دستگاه موبایل مقایسه نمود! برخی از کالاها بالافاصله پس از دریافت قابلیت استفاده دارند و برخی متریال ها خیر. بلکه برای استفاده نیاز به خدمات و نصب دارند.

با این مقدمه، قصد داریم به شما بگوییم که از آنجایی که صفحه کورین و کوارتز نیاز به نصب و اجرا دارند و برای این کار تجهیزات و ابزارآلات ویژه ی هر کدام از این متریال ها مورد نیاز است، شما علاوه بر خرید صفحه نیاز به خدمات اجرا نیز خواهید داشت.

به طور حتم برای یک آشپزخانه مقرون به صرفه نخواهد بود که ابزارآلات گران این کار را خریداری نمایید و همینطور برای اجرا نیاز به مهارت و تجربه بالاست! بنابراین کار درست و صحیح این است که برای خرید و فروش اینترنتی صفحه کابینت، با یک شرکت فعال در این زمینه تماس بگیرید و درخواست محصول و ارائه خدمات مورد نیاز محصول را نمایید.

توجه : شرکت ایران کورین ، بصورت تخصصی سالیان متمادی است که در زمینه فروش و اجرای صفحات کورین و کوارتز و همچنین طی سالهای اخیر در زمینه خرید و فروش اینترنتی صفحه کابینت برای آشپزخانه ، صفحه کانتر آشپزخانه، صفحه جزیره و … فعالیت می کند. محدوده پیشتیبانی شرکت ایران کورین جهت سفارش و خرید و فروش سنگ، تمامی ایران و جهت اجرای کار، استان تهران و استان های همجوار است.

لازم است بدانید که شرکت ایران کورین در زمینه خرید و فروش ام دی اف و صفحات ام دی اف طرح کورین فعالیت نمی کند و تنها خود این صفحات به شما پیشنهاد شده و ارائه می گردد. دلیل اینکه ما از ارائه صفحات ام دی اف خودداری می کنیم را می توانید در بخش تشریح انواع صفحه کابینت بررسی نمایید و با آگاهی بیشتر نسبت به خرید، اقدام نمایید.

قیمت کورین و کوارتز و همینطور قیمت اجرای کار چگونه تعیین می شود؟

قیمت متریال هایی نظیر کورین و کوارتز در بازار ایران کاملا رقابتی است. با توجه به محدود بودن برندهای تولید کننده ی این صفحات و همچنین عدم وجود موجودی در تمامی کدها، همواره قیمت این سنگ ها در بازار رقابتی بوده و ایران کورین، بعنوان یکی از قدیمی ترین فعالان این صنعت، به شما پیشنهاد ارائه پایین ترین قیمت (به لحاظ عدم وجود واسطه ها) را می دهد.

روال انجام کار و سفارش اجرای صفحه کابینت چیست؟

اگر قصد خرید صفحه کورین و کوارتز برای کابینت آشپزخانه تان را دارید، روال انجام این کار بسیار ساده است. برای این کار مراحل زیر را دنبال نمایید:

 – تماس با ایران کورین : در مرحله اول شما با ایران کورین تماس می گیرید و در مورد پروژه خود توضیح خواهید داد. در این مرحله کارشناسان ایران کورین با توجه به قیمت سنگ های موجود در بازار، پروژه شما را به صورت اولیه کارشناسی می کنند و حدود قیمت اجرای کار را برای شما باز خواهند نمود. همچنین در صورتی که نیاز به اطلاعات در رابطه با کورین و کوارتز داشته باشید، اطلاعات مورد نیاز در اختیار شما قرار داده خواهد شد. هر چند می توانید تمامی این اطلاعات را از وب سایت نیز دریافت نمایید.

  – اعزام کارشناس بصورت کاملا رایگان : در صورت نیاز شما به اعزام کارشناس، کارشناسان ایران کورین به محل پروژه شما مراجعه خواهند نمود. همچنین در صورتی که شما در تلفن اولیه با حدود قیمت اعلام شده هماهنگ باشید، در مرحله اعزام کارشناس، سمپل و نمونه های سنگ برندهای مختلف به محل پروژه شما آورده شده تا بتوانید سنگ ها و نمونه ها را از نزدیک مشاهده نمایید.

  – ارسال پیش فاکتور : پس از بررسی اولیه کارشناسان ایران کورین از پروژه شما، انتخاب کد سنگ کورین یا کوارتز توسط شما، هزینه و زمان اجرای کار مشخص خواهد شد و در قالب یک پیش فاکتور به شما ارائه خواهد گردید. در این مرحله، شما می توانید با پرداخت پیش پرداخت مشخص شده، پروژه خود را استارت بزنید.

نکته : در صورت نیاز به مشاهده نمونه سنگ ها و یا پرداخت پیش فاکتور در دفتر کار شرکت ایران کورین، این امکان به طور کامل برای شما میسر خواهد بود و می توانید با هماهنگی اولیه با کارشناسان ایران کورین، به محل دفتر مراجعه نمایید. در دفتر نمونه سنگ ها را مشاهده نمایید و یا نسبت به پرداخت هزینه پیش پرداخت پروژه اقدام نمایید.

  – شروع اجرای کار: پس از انتخاب کد سنگ توسط شما، مشخص شدن متراژ کار و سایر مراحل که در بالا توضیح داده شد، کار ساخت صفحه کابینت شما آغاز خواهد شد. با توجه به ابعاد و مقیاس پروژه، زمان تحویل نهایی کار متغیر خواهد بود. اما برای این که ذهنیت حدودی از زمان تحویل کار خود داشته باشید، باید اینطور گفت که برای یک آشپزخانه معمولی، زمان ساخت و اجرای صفحه کابینت بین ۷ تا ۱۰ روز متغیر خواهد بود. زمانبندی تحویل کار با توجه به مقیاس پروژه، در زمان آغاز کار به اطلاع شما خواهد رسید.

  – اجرای کار و تحویل به کارفرما : پس از پایان مرحله ساخت، با هماهنگی با کارفرما، صفحه کابینت به محل پروژه اعزام شده و در محل نصب خواهد شد. پس از این مرحله، هزینه نهایی فاکتور از کارفرما دریافت خواهد شد.

شرکت ایران کورین، مشتری مداری و احترام به مشتری را سرلوحه کار خود می داند. از این رو، تمامی تلاش ما اجرای کار با بالاترین کیفیت ممکن خواهد بود. لبخند رضایت مشتری، خستگی کار را از تن نیروهای اجرایی و ساخت ایران کورین، خارج می کند.

علاوه بر این، برای این که شما بتوانید با سمپل ها و نمونه های کورین و کوارتز آشنایی اولیه داشته باشید، می توانید نمونه های موجود در کاتالوگ برندهای مختلف را از طریق لینک های زیر مشاهده نمایید.

سمپل های کورین:

سمپل های کوارتز

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید و یا از بخش زیر پرسش خود را مطرح نمایید، کارشناسان ایران کورین در سریع ترین زمان ممکن پاسخ مناسب سوال شما را خواهند داد.

خرید و فروش اینترنتی صفحه کابینت در ابتدا شاید کمی دشوار و پیچیده به نظر برسد. اما ما در گروه ایران کورین تلاش می کنیم این فرآیند را تا حد امکان برای شما تسهیل نماییم تا شما با صرف کمترین وقت بتوانید صفحه کابینت مورد نظرتان را بیاید و آن را در خانه یا محل کار خود داشته باشید.

خرید و فروش اینترنتی صفحه کابینت خرید و فروش اینترنتی صفحه کابینت خرید و فروش اینترنتی صفحه کابینت خرید و فروش اینترنتی صفحه کابینت خرید و فروش اینترنتی صفحه کابینت خرید و فروش اینترنتی صفحه کابینت خرید و فروش اینترنتی صفحه کابینت خرید و فروش اینترنتی صفحه کابینت

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

3 پاسخ به “فروشگاه اینترنتی صفحه کابینت”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>