میز رستوران صفحه کورین

میز رستوران صفحه کورین

میز رستوران صفحه کورین

اگر دقت کرده باشید، برای میزهای رستوران از متریال های مختلفی استفاده می شود. از شیشه، صفحات چوبی و MDF گرفته تا صفحات فایبر گلس، پلاستیکی و … . بسته به این که رستوران چه نوع غذایی را ارائه می دهد، از غذاهای سنتی تا فست فود و …، می توانید از انواع مختلفی از میز استفاده کنید و این کاملا به شما و بودجه ای که برای رستوران در نظر گرفته اید، بستگی خواهد داشت.

یکی از متریال هایی که می توان برای صفحه میز غذاخوری در فضای رستوران و … مورد استفاده قرار داد سنگ مصنوعی کورین و کوارتز است. اما چرا از این دو متریال استفاده کنیم؟ به عبارت دیگر، برگه برنده کورین و کوارتز و در کل سنگ های مصنوعی نسبت به دیگر متریال های مشابه چیست؟ در این بخش به اختصار در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد. اگر شما یک رستوران دار هستید و به دنبال تعویض میزهای رستوران خود می باشد و یا اینکه در حال راه اندازی فضایی با کاربری مشابه هستید، پیشنهاد می کنیم دلایل ارائه شده برای استفاده از کورین و کوارتز برای میزغذاخوری رستوران را نیز مطالعه نمایید.

ویژگی های کورین

  • سطح غیر متخلل و عدم وجود خلل و فرج روی سطح صفحه
  • قابلیت برطرف شدن خط و خش از طریق ساب زدن در صورت بروز خط و خش بر روی صفحه میز در بلند مدت (به این شکل، صفحه میز ما پس از ساب خوردن مانند روز اول تمیز و صیقلی خواهد شد.)
  • تنوع طرح و رنگ (این قابلیت به ما اجازه می دهد تا با توجه به فضای رستوران و دیزاین آن، طرح و رنگی که درخور و مناسب رستوران است را برگزینیم. دامنه رنگ ها و طرح های صفحات کورین بسیار گسترده است)
  • مقاومت بسیار بالا در برابر نفوذ آب و مایعات (در صورت ریختن مایعات بر روی صفحه کورین نیاز به هیچ نگرانی ای نیست! چرا که این صفحات در برابر مایعات بسیار مقاوم بوده و به هیچ وجه از این نظر آسیب پذیر نیستند.)
  • مقاومت بالا در برابر حرارت و انواع ضربات احتمالی (در صورت قرار گفتن غذا یا جسم داغ بر روی میز، صفحه کورین به دلیل ماهیتی که دارد، مقاومت طولانی و خوبی از خود نشان خواهد داد.

ویژگی های سنگ کوارتز

سنگ کوارتز ویژگی های کورین را داراست و تفاوت آن در قابلیت ساب خوردن و مقاومت در برابر خط و خش پذیری است. به نحوی که این نوع سنگ، به دلیل مواد اولیه مورد استفاده در آن، خط و خش را به راحتی نمی پذیرد و به همین دلیل، به مدت بسیار طولانی زیبایی اولیه خود را حفظ خواهد نمود. از سوی دیگر به دلیل عدم قابلیت تغییر روی سطح کوارتز یا به اصطلاح عامیانه تر سخت بودن سطح سنگ، قابلیت ساب خورد برای کوارتز وجود ندارد.

این که برای رستوران از کورین و یا کوارتز استفاده کنیم، کاملا به سلیقه و بودجه شما بستگی خواهد داشت. سنگ های کوارتز نسبت به کورین قیمت نسبتا بالاتری دارند.

به دلایلی که ذکر شد، برای خلق یک فضای رستورانی مدرن و لوکس و البته متفاوت، پیشنهاد ما این است که برای صفحات میزهای غذاخوری رستوران، به سنگ های کورین و کوارتز نیز توجه داشته باشید و برای بررسی دقیق تر، پیشنهاد ما این است که این سنگ ها را از نزدیک مشاهده و وارسی نمایید.

ایران کورین، تولید کننده میزهای رستورانی با صفحه کورین و کوارتز است. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این میزها، نحوه سفارش، استعلام هزینه ها و … می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. لازم به ذکر است، تمامی مراحل تولید و مونتاژ میزها در کارگاه ایران کورین صورت گرفته و میزها بصورت آماده به محل رستوران یا فست فود شما منتقل خواهند شد. همچنین، ابعاد میزها بصورت کاملا سفارشی و قابل تغییر است و شما می توانید میز با هر ابعادی که نیاز دارید، به ایران کورین سفارش دهید.

در ادامه دعوت می کنیم برخی نمونه میز رستوران صفحه کورین را مشاهده نمایید.

میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین میز رستوران صفحه کورین

میز رستوران صفحه کورین

میز رستوران صفحه کورین

میز رستوران صفحه کورین

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>