کورین سفید اورانوس برای سطح یخچال و کانتر

کورین سفید اورانوس

کورین سفید اورانوس برای یخچال و کانتر

کورین متریالی است که برای سطوح مورد استفاده قرار می گیرد. هر سطحی را می توان با کورین پوشانید. همانطور که می دانید و پیش تر بارها در وب سایت ایران کورین به این موضوع اشاره نموده ایم، کورین یا به عبارت صحیح تر سطوح سخت یکپارچه، می توانند برای سطوح مختلف، بویژه سطوحی که در معرض استفاده زیاد و یا آب ریزی زیاد قرار دارند، مورد استفاده قرار گیرند.

موارد کاربرد کورین

این سطح می تواند سطح صفحه کابینت باشد. (لازم به ذکر است رایج ترین کاربرد و استفاده از کورین برای صفحه کابینت است. چرا که صفحه کابینت یکی از سطوحی است که به شدت مورد استفاده است و از سوی دیگر، بر روی آب فراوانی در گذر زمان ریخته می شود)، می تواند صفحه کانتر یا جزیره آشپزخانه باشد، می تواند کانتر یا میز رسپشن منشی باشد، می تواند میز رستوران یا هر میز ناهارخوری دیگر باشد و … . بنابراین دامنه استفاده از کورین گسترده است.

کورین با توجه به ضخامت ۱۲ میلیمتری آن، می تواند بر روی هر سطحی مورد استفاده قرار گیرد. در این بخش خواهید دید که سنگ کورین در یک فضای فروشگاهی علاوه بر کانتر اصلی فروشگاه، بر روی یخچال ها نیز استفاده شده است. شاید این موضوع در بدو امر عجیب و نامتعارف بنظر برسد. اما خوب است بدانید می توان صفحات کورین را بر روی یخچال فروشگاهی هم کار نمود. در این صورت علاوه بر زیبایی منحصر بفرد ایجاد شده، بدنه یخچال در برابر آب ریزی، انواع ضربات و خط و خش پذیری تا حدود بسیار زیادی مقاوم خواهد شد.

کورین مورد استفاده در این بخش، برند اورانوس است. کورین اورانوس یکی از با کیفیت ترین انوع صفحات بکپارچه است که در حال حاضر در ایران تولید می گردد و موجود است. در این مطلب، نمونه ای از کورین سفید اورانوس مورد بررسی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، نمونه ارائه شده از استفاده از کورین بر روی سطح یخچال، تنها برای آشنایی شما با این موارد کاربرد کورین ارائه گردیده است و این پروژه توسط ایران کورین اجرا نشده است. در ادامه دعوت می کنیم این موارد کاربرد سنگ کورین را مشاهده نمایید.

شما می توانید جهت سفارش اجرای صفحات کورین، استعلام قیمت سنگ کورین ، هزینه های اجرای کورین بر روی سطوح مختلف نظیر صفحه کابینت و …، با ایران کورین در تماس باشید. همچنین چنانچه نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتری در رابطه با سنگ کورین دارید و یا قصد دارید نمونه های سنگ را از نزدیک ببنید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

کورین سفید اورانوس

در این مطلب به بررسی نمونه ای از کورین سفید اورانوس که روی سطح و بدنه یخچال استفاده شده است پرداختیم.

در صورتی که در رابطه با خرید کورین و نحوه سفارش اجرای کورین سوالی در ذهن دارید و یا نمی دانید خروجی کار شما در نهایت به چه شکل خواهد بود، علاوه بر راه ارتباطی تماس با مشاورین، می توانید از بخش زیر نیز پرسش خود را مطرح نمایید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ سوال شما را خواهند داد.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>