پروژه های ایران کورین : اجرای صفحه کابینت و کانتر کوارتز

اجرای صفحه کابینت و کانتر کوارتز

پروژه های ایران کورین : اجرای صفحه کابینت و کانتر کوارتز

در این مطلب قصد داریم با همراهی شما به بررسی یکی دیگر از پروژه های اجرا شده توسط ایران کورین بپردازیم. ایران کورین یکی از برندهای فعال در زمینه فروش و اجرای صفحات کورین و کوارتز می باشد. ما در یاران کورین می کوشیم بر اساس نیاز، سلیقه و بودجه مشتری بهترین انتخاب ممکن را پیش روی وی قرار دهیم. اساس کار ایران کورین، ارائه کار با کیفیت است. کیفیت در ارائه سنگ و همینطور اجرای آن. اگر شما هم تمایل دارید از خدمات ایران کورین استفاده نمایید، می توانید با ما در تماس باشید.

و اما در ادامه به بررسی یکی دیگر از پروژه های ایران کورین خواهیم پرداخت. این پروژه، مربوط به یک واحد مسکونی در منطقه سید خندان تهران می باشد. در این پروژه، صفحه کابینت و همینطور جزیره آشپزخانه با سنگ کوارتز کار شده اند. هماانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، کارفرما در این پروژه به سراغ رنگ کرم رفته است. کوارتز رنگ کرم با دانه های ریز و درشت قهوه ای. اگر دقیق تر بخواهیم توضیح بدهیم باید بگوییم در این پروژه، از سنگ کوارتز توتم کد ۱۲۰۴ استفاده شده است. در انتهای این مطلب، نمونه سنگ انتخاب شده توسط کارفرما را ارائه خواهیم نمود. اگر تمایل دارید سایر سمپل ها و نمونه های سنگ کوارتز توتم را مشاهده نمایید، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

طرح ها و رنگ های سنگ کوارتز توتم (Totem Quartz)

سنگ کوارتز به عنوان یک سنگ مصنوعی، دارای ویژگی های بسیار خاصی است که این نوع سنگ را مناسب استفاده بر روی صفحه کابینت نموده است. از جمله ی این ویژگی ها می توان به سختی این سنگ اشاره نمود. سنگ کوارتز به دلیل استفاده از ماده طبیعی سیلیس (که بعد از کربن دومین کانی سخت موجود در طبیعت به شمار می رود) دارای درجه سختی فوق العاده بالایی است. سختی سنگ کوارتز به این معناست که این سنگ در برابر انواع خط و خش و ضربات احتمالی، مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان می دهد. در نتیجه این سنگ سالهای سال در آشپزخانه عمر خواهد کرد.

از ویژگی های دیگر کوارتز می توان به سطح غیر متخلخل آن اشاره نمود. سطح غیر متخلخل به معنای این است که سطح صفحه خالی از هر گونه خلل و فرج است و در نتیجه، آب نمی تواند به درون ان نفوذ کند. نفوذ ناپذیری آب در صفحه کابینت کوارتز، ویژگی بسیار مهمی است که این صفحه را به یک انتخاب مطمئن برای صفحه کابینت، کانتر و جزیره آشپزخانه تبدیل می نماید.

از طرف دیگر، تنوع طرح و رنگ در سنگ کوارتز بسیار بالاست. این تنوع طرح و رنگ، تقریبا هر سلیقه ای را متقاعد خواهد نمود. بنابراین شما می توانید با دست باز، صفحه کابینتی که مورد علاقه تان است را انتخاب نمایید.

همانطور که اشاره شد، در این پروژه، کارفرما از سنگ کوارتز توتم با رنگ کرم استفاده نمود. رنگ کرم از ان دسته رنگ هایی است که استفاده از آن در هر فضایی سبب گرم شدن فضا خواهد شد. یعنی انرژی و گرمای خوبی از طریق رنگ کرم به فضا منتقل می گردد. اگر به دنبال داشتن آشپزخانه ای گرم و دوست داشتنی هستید، می توانید رنگ کرم را تست کنید.

اجرای صفحه کابینت و کانتر کوارتز اجرای صفحه کابینت و کانتر کوارتز اجرای صفحه کابینت و کانتر کوارتز اجرای صفحه کابینت و کانتر کوارتز

در انتها می توانید نمونه سنگ انتخاب شده توسط کارفرما را مشاهده نمایید. همانطور که اشاره شد، این سنگ، سنگ کوارتز توتم کد ۱۲۰۴ می باشد:

سمپل کوارتز توتم
کوارتز توتم کد ۱۲۰۴

در انتها، اگر قصد خرید صفحه کورین و کوارتز و یا سفارش اجرای صفحه کابینت آشپزخانه تان با سنگ کورین یا کوارتز را دارید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. همچنین، برای استعلام قیمت و هزینه های اجرای کار، آشنایی بیشتر با کورین و کوارتز و دریافت مشاوره می توانید با ما در تماس باشید.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>