میز منشی شیک با سنگ کوارتز

میز منشی شیک ، کانتر کورین

میز منشی شیک با سنگ کوارتز

آیا دارای یک دفتر اداری و یا مطب پزشکی هستید و قصد دارید برای دفتر کار ویا  مطب تان یک کانتر رسپشن یا بعبارت دیگر میز منشی شیک داشته باشید؟ اگر این طور است احتمالا سوالاتی ذهن شما را مشغول کرده است. سوالاتی نظیر سوالات زیر:

راه حل چیست؟

برای داشتن یک کانتر یا میز منشی خوب باید با چه کسی تماس گرفت؟

برای ساخت میز منشی شیک از چه متریال ها و یا مصالحی استفاده می شود؟

قیمت حدودی یک کانتر زیبا که به کلاس کاری دفتر شما بخورد و یا شخصیت برند شما را به خوبی نشان دهد، چقدر خواهد بود؟

و در نهایت اینکه برای ساخت کانتر چقدر باید زمان در نظر گرفت؟ آیا سازنده کانتر یا میز صفر تا صد کار از اندازه گیری تا تحویل و نصب کانتر را انجام خواهد داد؟

کدام نوع کانتر شیک تر و زیبا تر است؟

در این بخش می کوشیم به این سوالات پاسخ دهیم. بنابراین اگر قصد خرید و ساخت کانتر یا میز منشی برای دفتر کارتان را دارید، پیشنهاد می کنیم کمی وقت بگذارید و این مطلب را مطالعه نمایید.

شرکت سازنده میز منشی

سوال اول این است که چه کسی این میزها را می سازد و برای ساخت میز با چه کسی باید تماس گرفت. پاسخ این سوال این است که بسته به این که با چه متریالی قصد دارید کانتر خود را بسازید باید با شرکت های مختلف تماس بگیرید. بعنوات مثال اگر به دنبال یک کانتر از جنس MDf هستید، باید با کارگاههای ام دی اف ارتباط برقرار نمایید. اگر به دنبال کانترهای متفاوت تر و خاص تر هستید، می توانید به سراغ میزهای از جنس کورین و کوارتز بروید. در این صورت ایران کورین خدمات بسیار خوبی را به شما ارائه می نماید. به این منظور کافی است تلفن را بردارید و با ایران کورین در تماس باشید.

متریال های مورد استفاده برای ساخت کانتر یا میز منشی

برای ساخت میز منشی همانطور که احتمالا می دانید متریال های متنوعی می توان استفاده نمود. مرسوم ترین و البته شاید ارزان ترین متریال استفاده از ام دی اف است. کانتر را می توان با سنگ های طبیعی و همینطور سنگ مصنوعی ساخت. این متریال ها، معمولا برای بدنه مورد استفاده قرار می گیرند. اگر می خواهید یک کانتر مقاوم داشته باشید، برای زیر کار بهتر است از چارچوب فلزی استفاده نمایید. متریال های ذکر شده نظیر سنگ کورین و کوارتز و …، برای بدنه و رویه کار مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت حدودی کانتر چقدر است؟

بسته به اینکه با چه متریالی کانتر می سازید، قیمت کانتر متفاوت خواهد بود. اعداد و ارقامی که در ادامه ارائه می کنیم، همگی به طور حدودی هستند و بسته به نوع دقیق متریال و ابعاد و طرح کانتر تغییر خواهند نمود. اما اگر از ام دی اف برای ساخت کانتر استفاده کنید باید هزینه ای در حدود ۳ الی ۱۰ میلیون تومان در نظر داشته باشید. برای ساخت کانتر با سنگ کورین و یا کوارتز بسته به ابعاد و طرح و نوع سنگ باید هزینه ای در حدود ۱۰ الی ۳۰ میلیون تومان در نظر داشته باشید.

لازم است بدانید این ارقام با توجه به قیمت خام متریال در تاریخ بیست و هشت مهرماه عرضه شده اند.

زمان مورد نیاز برای ساخت کانتر

این موضوع هم به نوع متریال های مورد استفاده و همینطور ابعاد و طرح کانتر بستگی خواهد داشت. اما برای ساخت کانترها با ابعاد متداول، باید زمانی در حدود ۵ الی ۲۵ روز را در نظر داشته باشید. بسته اینکه چقدر برای کار عجله داشته باشید، می توان روی موضوع زمان تغییرات اعمال نمود.

کانتر شیک و مدرن

میز منشی در هر دفتر کار از اهمیت بالایی برخودار است. اربا رجوع دفتر یا مطب شما، با این بخش ارتباط برقرار خواهد نمود. زیبایی کانتر در کنار زیبای دکوراسیون داخلی فضای کاری شما، می تواند تاثیر بسیار مهمی روز ذهن مشتری داشته باشد و شخصیت برند شما را منعکس خواهد نمود. بنابراین برای ساخت کانتر، به سراغ خاص ترین ها بروید.

در بین متریال های مورد استفاده در بازار برای ساخت میز منشی و کانتر رسپشن شاید خاص ترین، متفاوت ترین، زیباترین و البته مستحکم ترین متریال، کورین یا کوارتز باشد. سنگ های مصنوعی کورین و کوارتز بسیار زیبا هستند. طرح های متفاوتی دارند. از طرح های شبیه به سنگ طبیعی گرفته تا طرح های ساده. در کنار تمام زیبایی ها و خاص بودن سنگ کورین و کوارتز، این دو متریال بسیار مقاوم هستند و سالهای سال بدون کوچکترین تغییری عمر خواهند کرد.

اگر قصد ساخت کانتر دارید، با هر متریال و هر بودجه ای، پیشنهاد می کنیم با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. ما تلاش می کنیم بهترین اطلاعات را با توجه به شرایط و بودجه شما، در اختیارتان قرار دهیم. ایران کورین طی سالهای فعالیت، سابقه طراحی و ساخت کانترها و میزهای متفاوتی را در کارنامه دارد.

میز منشی شیک ، کانتر کورین میز منشی شیک ، کانتر کورین میز منشی شیک ، کانتر کورین میز منشی شیک ، کانتر کورین میز منشی شیک ، کانتر کورین میز منشی شیک ، کانتر کورین میز منشی شیک ، کانتر کورین میز منشی شیک ، کانتر کورین میز منشی شیک ، کانتر کورین میز منشی شیک ، کانتر کورین میز منشی شیک ، کانتر کورین میز منشی شیک ، کانتر کورین

شرکت کورین و کوارتز ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>