کاربرد صفحات کورین اورانوس ، بررسی برخی موارد

کاربرد صفحات کورین ، کورین اورانوس

بررسی برخی موارد کاربرد صفحات کورین اورانوس

در گذشته، بارها در وب سایت ایران کورین به بررسی نمونه کارهای صفحه کابینت، کانتر و جزیره آشپزخانه که با کورین برند اورانوس یا میسی صورت گرفته است پرداخته ایم و نمونه هایی از کاربرد صفحات کورین اورانوس را بررسی نموده ایم. همچنین بارها توضیح داده ایم که برند میسی، زیر برند یا برند زیر مجموعه شرکت اورانوس می باشد. در واقع شرکت اورانوس برخی از محصولات کورین خود را با نام میسی روانه بازار می نماید.

در این بخش قصد داریم به همراهی شما، به بررسی برخی دیگر از نمونه کارهای انجام شده توسط کورین اورانوس بپردازیم و موارد کاربرد این صفحات را به شما نشان دهیم. این نمونه کارها شامل صفحه کابینت، صفحه جزیره و کانتر آشپزخانه، صفحه زیر روشویی در سرویس بهداشتی و … می باشد.

لازم به ذکر است، این کاربردها مختص اورانوس نیست و همه برندها، این قابلیت ها را دارا هستند اما در این بخش، با معرفی موارد استفاده با تمرکز بر نمونه طرح های اورانوس و میسی خواهیم پرداخت و در واقع از این خلال، کدهای اورانوس معرفی خواهند شد.

کاربرد صفحات کورین اورانوس

پیش تر، در این مورد نیز صحبت کرده ایم که اورانوس یکی از با کیفیت ترین برندهای تولید کننده کورین در ایران است. در واقع ما در مجموعه ایران کورین اگر برندی به لحاظ کیفیت تاییدیه های کافی را بدست نیاورده باشد، به مشتریان گرامی پیشنهاد نمی کنیم چرا که به شدت بر موضوع مشتری مداری پایبندیم و ارائه کیفیت محصول و کار را، وظیفه اول خود در قبال مشتریان گرامی می دانیم. بنابراین اگر در مورد کیفیت اورانوس صحبت می کنیم، به این دلیل است که می توان بر روی کیفیت آن حساب نمود. نه اینکه این برند را کاملا برابر با برندهای خارجی بویژه کره ای نظیر ال جی و سامسونگ بدانیم! اما می توانیم محصولات این برند را به مشتریان پیشنهاد و از نقطه نظیر کیفیت، خاطری آسوده داشته باشیم. با این توضیحات، اگر قصد دارید نمونه کارهای بیشتر علاوه بر نمونه هایی که در این بخش مورد بررسی قرار خواهند گرفت را ببینید، می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

کورین اورانوس

در این بخش و در ادامه به بررسی برخی از نمونه کدهای اورانوس و بویژه کورین میسی خواهیم پرداخت. کد سنگ مورد استفاده در هر بخش نیز ارائه خواهد شد تا اگر به طرح خاصی علاقه مند شدید، بتوانید راحت تر سفارش خود را ثبت نمایید.

نمونه کارهای اجرا شده کورین اورانوس

کورین اورانوس کد Jupiter Gr405:

در این نمونه که در تصویر زیر مشاهده می نمایید، سنگ کورین بر روی صفحه کابینت مورد استفاده قرار گرفته است. کابینت ها از جنس ممبران و به رنگ استخوانی هستند. صفحه انتخاب شده نیز به رنگ مشکی با دانه های ریز است. اگر بدنبال انتخاب رنگ برای کابینت های آشپزخانه و صفحه روی آن هستید، این انتخاب می تواند بسیار مناسب باشد. یعنی از کابینت های ممبران با رنگ استخوانی و صفحه با رنگ های تیره نظیر مشکی براق استفاده نمایید. این ترکیب رنگی، بسیار محبوب و پرمصرف است.

کورین می سی کد Ms 305 Oyster

طرحی که در ادامه مشاهده می نمایید، از پرفروش ترین و محبوب ترین طرح های کورین است. این طرح یعنی صفحه سفید با دانه های ریز تیره رنگ، تقریبا توسط تمامی برندهای تولید کننده، چه ایرانی و چه خارجی تولید می گردد. اورانوس نیز با درک درست از بازار و سلیقه مصرف کننده، این طرح را بصورت گسترده تولید و به بازار عرضه نموده است. البته همانطور که اشاره شد، این طرح اورانوس در قالب زیر برند میسی به بازار ارائه می گردد. همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید، صفحه برای روشویی سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته است.

می توان این طور گفت که کورین به دلیل اجرای بدون درز و یکپارچه و مقاومت بسیار بالا در برابر نفوذ آب، بهترین متریال ممکن برای قسمت هایی است که آب ریزی زیادی دارند. سینک ظرفشویی و همینطور روشویی، از این بخش ها هستند.

محل اتصالات قطعات کورین، از طریق ساب خوردن از بین می رود و جایی برای نفوذ آب باقی نخواهد ماند. بنابراین با یک اجرای تمیز و کورین کار حرفه ای، می توانید با خیال راحت این متریال را برای فضاهایی که آب ریزی زیادی دارند، مورد استفاده قرار دهید و نگرانی بابت نفوذ آب به لایه های زیرین نظیر کابینت و … نداشته باشید.

کاربرد صفحات کورین ، کورین اورانوس

کورین می سی کد ۴۲۰

در تصویری که در زیر مشاهده می نمایید، ورق کورین برای ساخت صفحه کانتر یا بعبارت صحیح تر، جزیره آشپزخانه مورد استفاده قرار گرفته است. این طرح کورین نیز، بسیار محبوب و پرمخاطب است. یکی از قابلیت های کورین این است که برای شکیل شدن کار، می توان لبه ها کار را ابزار زد. ابزارهای دو پله و سه پله. برای آشپزخانه لوکس و با سبک کلاسیک، این ابزارها، زیبایی کانتر و آشپزخانه شما را دو چندان خواهند کرد.

در واقع هر چقدر جزئیات کار بیشتر باشد، نشان دهنده خاص بودن کار شماست.

کورین اورانوس رنگ راتان

در ادامه می توانید یکی دیگر از رنگ های پر مصرف کورین اورانوس را مشاهده نمایید. این ورق، برای ساخت صفحه کابینت مورد استفاده قرار گرفته است و در مراحل نهایی اجرای کار است. این صفحه هنوز درون کارگاه کورین است و پس از این، به محل پروژه خواهد رفت و بر روی کابینت های آشپزخانه نصب خواهد شد. به لبه ی برگشتی که در انتهای صفحه مشاهده می نمایید، قرنیز گفته می شود. قرنیزها با ارتفاع های متفاوت ساخته و به صفحه متصل می شوند. دلیل استفاده از قرنیز از جنس خود کورین این است که به علت اجرای بدون درز و یکپارچه کورین و از بین رفتن محل اتصالات از طریق ساب زدن، از نفوذ آب به پشت کابینت و درون کابینت خود داری به عمل آید.

علاوه بر این، اجرای صفحه به این شکل با قرنیز یک تکه، زیبایی بسیار زیادی در آشپزخانه شما خواهد داشت.

کاربرد صفحات کورین ، کورین اورانوس

کورین اورانوس کدهای Papaya و Cinamon

در ادامه ی معرفی کاربرد صفحات کورین و کدهای میسی، تصاویری از دو کد دیگر اورانوس را مشاهده می نمایید. از این صفحات همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، برای ساخت کانتر آشپزخانه و صفحه کابینت استفاده شده است. این کدها، به نسبت سایر طرح های ارائه شده در این بخش، کمی کم مصرف تر هستند. اما زیبایی خاص خود را دارند. البته کورین رنگ خاکستری را می توان از جمله کدهای پرمصرف دانست.

کاربرد صفحات کورین ، کورین اورانوس کاربرد صفحات کورین ، کورین اورانوس

در نهایت اینکه، کاربرد صفحات کورین بسیار گسترده تر از این است. کورین این قابلیت را دارد که بر روی هر سطحی مورد استفاده قرار گیرد و در این بخش، تنها به قسمتی از این کاربردها اشاره شد.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>