کارگاه ساخت کورین : ایران کورین

کارگاه ساخت کورین
صفحه کابینت سنگ کورین

کارگاه ساخت صفحه کورین کجاست؟

بسیاری از کسانی که به دنبال سفارش ساخت صفحه کابینت سنگ کورین و یا ساخت کانتر و جزیره با کورین و یا سنگ کوارتز هستند، به دنبال کارگاه ساخت کورین می گردند.

لازم است بدانید که سنگ کورین و بطور کل سنگ های مصنوعی در تهران بوس مشخصی ندارد. یعنی به طور مثال اگر خیابان لاله زار بورس خرید لامپ، لایت و لوازم الکتریکی است، چنین خیابانی در تهران وجود ندارد. دلیل این امر این است که سنگ کورین و کوارتز نیاز به کارگاه های مجهزی دارند که به طور معمول این کارگاه ها در حومه شهر و شهرک های صنعتی قرار دارند.

شرکت ایران کورین به عنوان یکی از قدیمی ترین فعالان عرصه فروش و اجرای سنگ کورین، دارای کارگاه ساخت کورین مجهز به انواع دستگاه های برش و ابزار سنگ مصنوعی است. کارگاه ایران کورین نیز در حومه شهر تهران و در منطقه سعید آباد شهریار واقع شده است.

کارگاه ساخت کورین
صفحه کابینت سنگ کورین

جهت دسترسی به کارگاه ایران کورین باید از اتوبان فتح وارد جاده شهریار شوید و سپس در ابتدای مسیر وارد منطقه سعید آباد شوید. البته نیاز به حضور شما در محل کارگاه ایران کورین وجود ندارد. چرا که شرکت ایران کورین دارای دفتر در منطقه یوسف آباد می باشد که شما می توانید جهت مشاهده سمپل سنگ کورین و سنگ کوارتز به دفتر شرکت ایران کورین مراجعه نمایید.

به طور معمول بنا به درخواست کارفرما، کارشناسان ایران کورین برای کوتاه شدن کار، با سمپل سنگ ها به محل پروژه شما مراجعه می نمایند و کار شما را بازدید می کنند. شما می توانید نمونه ها و سمپل سنگ ها را در منزل و محل پروژه خود بررسی نمایید و به موازات آن کار شما به طور دقیق اندازه گیری شده و قیمت پروژه بر اساس سنگی که برای صفحه کابینت ، جزیره و … انتخاب کرده اید، به اطلاع شما می رسد. این سریع ترین و ساده ترین راه انجام کار اجرای کورین شماست و به این ترتیب شما نیازی به خروج از منزل نخواهید داشت. به این منظور کافی است با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

برای آن دسته از عزیزانی که تمایل به حضور در محل شرکت ایران کورین دارند و امکان حضور در دفتر همیشه مهیاست. تنها نیاز است پیش از مراجعه حضوری حتما هماهنگی اولیه صورت گیرد تا کارشناسان شرکت جهت ارائه خدمات و مشاوره در محل شرکت حاضر باشند.

کارگاه ساخت کورین
صفحه کابینت سنگ کورین

از جمله خدماتی که توسط شرکت ایران کورین ارائه می گردد، می توان به :

  • فروش اسلب سنگ کورین و سنگ کوارتز
  • اجرای سنگ کورین و سنگ کوارتز برای سطوح مختلف

اشاره نمود.

انواع سنگ کورین و کوارتز

اگر تمایل دارید پیش از خرید سنگ کورین و سنگ کوارتز نمونه سنگ ها را بصورت اینترنتی مشاهده نمایید، می توانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

لازم است بدانید که سنگ کورین و کوارتز هم در نوع ایرانی و هم خارجی در بازار موجود است. برندهای ایرانی که در توسط شرکت ایران کورین به شما برای اجرا معرفی می شوند، عمدتا برندهای مرغوب هستند. شاید برندهای دیگری نیز در بازار نیز وجود داشته باشند، اما ما تنها برندهایی را به شما معرفی خواهیم نمود که از کیفیت مطلوب برخوردار هستند و در واقع جواب پس داده اند.

برندهای ایرانی و خارجی سنگ کوارتز:

سمپل کورین استارون
سمپل کورین استارون

برندهای کورین و کوارتز که به طور معمول معرفی می شوند، برندهای مرغوبی هستند که شما می توانید از کیفیت این سنگ های خیالی آسوده داشته باشید.

کارگاه ساخت کورین
صفحه کابینت سنگ کورین

لازم به ذکر است، شرکت ایران کورین تمامی پروژه های اجرایی خود را به مدت یکسال از زمان نصب گارانتی می نماید. این گارنتی و ضمانت نامه مربوط به کیفیت اجرای صفحه می باشد و در صورتی که در این مدت سنگ دچار مشکل شود، بصورت رایگان این سنگ اصلاح خواهد شد.

از جمله موارد کاربر سنگ کورین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده به عنوان صفحه کابینت ، جزیره و کانتر آشپزخانه
  • استفاده به عنوان صفحه و بدنه میز منشی ، میز رسپشن و سایر میزهای اداری ، مطب پزشکی و لابی ساختمان
  • استفاده به عنوان صفحه میز آزمایشگاهی، میز کار ، میز رستوران و کافی شاپ و …
  • استفاده به عنوان سینک روشویی، سینک ظرفشویی
  • ساخت روشویی سرویس بهداشتی برای فضاهای عمومی نظیر مسجد، استخر، پاساژ ها و بازارها و …
  • علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، شما می توانید از سنگ کورین برای ساخت انواع صفحه از سنگ کورین و همینطور سنگ کورین استفاده نمایید.

در ادامه می توانید نمونه هایی از اجرای سنگ کورین و سنگ کوارتز بر روی سطوح مختلف را مشاهده نمایید. برای دریافت مشاوره، استعلام قیمت سنگ کورین، استعلام هزینه های اجرا و … و سفارش اجرای کورین و کوارتز با ما در تماس باشید.

کارگاه ساخت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>