کورین استارون یا کورین لوته ؟

کورین سامسونگ،کورین لوته،کورین استارون

کورین استارون یا کورین لوته؟

از آنجایی که بسیاری از کسانی که با ایران کورین تماس می گیرند، سوال مشترکی در مورد کورین سامسونگ دارند قصد داریم در این بخش به این سوال پاسخ دهیم. سوالی که بسیاری از دوستان می پرسند قیمت کورین سامسونگ است و وقتی آلبوم سنگ مصنوعی را مشاهده می نمایند، می گویند این سامسونگ نیست و استارون (Staron) یا لوته (Lotte) است!

در پاسخ به تمامی این عزیزان باید بگوییم، سنگ مصنوعی یا کورین تولید شده توسط شرکت سامسونگ در ابتدا با نام استارون به بازار عرضه گردید و از ابتدای سال ۲۰۱۸ میلادی برند استارون ب لوته تغییر نام داد.

از این کورین سامسونگ همان کورین استارون یا لوته است و هیچ جای نگرانی از این بابت وجود ندارد. به لحافظ کیفیت، کورین سامسونگ یکی از سرآمدهای بازار کورین است اما به لحاط قیمت کمی گران تر از سایر رقبا است. اگر قصد خرید و اجرای کورین سامسونگ (استارون یا لوته) را دارید، می توانید جهت استعلام قیمت، موجودی و اجرا با شرکت ایران کورین در تماس باشید.

کورین سامسونگ،کورین لوته،کورین استارون

کورین سامسونگ،کورین لوته،کورین استارون

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>