کورین یا طرح کورین ؟ کدام بهتر است؟

کورین،صفحه کورین،ورق کورین

کورین یا طرح کورین؟ کدام بهتر است؟

سوالی که در این بخش قصد داریم بدان پاسخ دهیم، سوالی است که بسیاری از عزیزان طی تماس های تلفنی، بدنبال پاسخ آن هستند. اینکه کورین با MDF طرح کورین چه فرقی دارد و کدام یک بهتر است!

دلیل مطرح شدن این پرسش از سوی مشتریان گرامی، تفاوت قیمت میان صفحات کورین و MDF طرح کورین است. در واقع برای صرفه جویی در هزینه ها، بسیاری به دنبال این هستند که صفحه ای شبیه و با ظرافت و زیبایی صفحات کورین داشته باشند اما هزینه ی کمتری پرداخت نمایند. این کاملا درست است که قیمت صفحات کورین، چه ایرانی و چه خارجی، کمی بالاتر از صفحات MDF است. اما جواب در خود سوال نهفته است!!! “طرح کورین”! این نکته نشان دهنده ی این است که برخی از تولیدکنندگان قصد شبیه سازی کورین را با MDF داشته اند. این خود نشان دهنده مرتبه و جایگاه کورین نسبت به ورق MDF است.

ما به عنوان کسانی که هم با MDF و هم با کورین سر و کار داریم، کاملا متوجه تفاوت کیفیت دو متریال هستیم اما برای این که موضوع برای شما روشن گردد، MDF طرح کورین تنها تا حدودی ظاهر کورین را برای شما ایجاد خواهد نمود اما خواص بی نظیر کورین را خیر. ویژگی های ممتاز متریال کورین نظیر:

  • اجرای بدون درز (ساب خوردن و از بین رفتن محل اتصالات)
  • نفوذ ناپذیری در مقابل آب
  • آنتی باکتریال بودن
  • عمر و ماندگاری بالا
  • رفع خط و خش های بوجود آمده با ساب زدن
  • تنوع طرح و رنگ
  • انعطاف پذیری و قابلیت خم شدن
  • یکپارچه بودن متریال تا انتها
  • و ….

همگی سبب برتری و ماندگاری بیشتر این متریال نسبت به صفحات MDF طرح کورین هستند. حال آنکه در بسیاری از تماس ها ما شاهد درخواست مشتری برای تغییر MDF به کورین هستیم. در واقع صفحات کورین با قابلیت های ممتاز و بی شمار، امروزه بطور کامل در حال جایگزینی MDF است و خرید صفحات طرح کورین، یک برگشت به عقب خواهد بود.

در انتها، همواره حق انتخاب با مشتری است و ما اطلاع رسانی صحیح برای روشن شدن ذهن مشتری را وظیفه خود می دانیم. شما نیز می توانید جهت سفارش و مشاوره در رابطه با کورین و اجرای کورین ، با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

کورین،صفحه کورین،ورق کورین کورین،صفحه کورین،ورق کورین کورین،صفحه کورین،ورق کورین کورین،صفحه کورین،ورق کورین کورین،صفحه کورین،ورق کورین کورین،صفحه کورین،ورق کورین کورین،صفحه کورین،ورق کورین کورین،صفحه کورین،ورق کورین کورین،صفحه کورین،ورق کورین کورین،صفحه کورین،ورق کورین

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>