جزیره سنگ کوارتز آشپزخانه با رگه های درشت

جزیره سنگ کوارتز

جزیره سنگ کوارتز آشپزخانه با رگه های درشت

در این بخش قصد داریم به بررسی آشپزخانه هایی بپردازیم که در آنها از جزیره سنگ کوارتز استفاده شده است. اما قبل از آن مقدمه ای در رابطه با فلسفه جزیره در آشپزخانه ارائه خواهیم نمود.

امروزه، در دنیای مدرن و خانه هایی که به سبک مدرن طراحی و ساخته می شوند، آشپزخانه ها نیز دچار تغییر و مدرنیزه سازی شده اند. در طراحی مدرن پلان خانه به شکلی طراحی می گردد، که آشپزخانه و فضای نشیمن در یکدیگر ادغام می گردند. این کار به این سبب انجام می شود که آشپزخانه و نشیمن در کنار یکدیگر یک فضای واحد را تشکیل دهند. متراژ پایین تر آپارتمان ها نسبت به خانه های ویلایی گذشته را می توان یکی از دلایل این امر دانست. هر چند این نوع و سبک پلان یعنی آشپزخانه و نشیمن در کنار یکدیگر، یک حجت نیست و حالات دیگری نیز ممکن هستند.

در این نوع آشپزخانه های مدرن، کانتر آشپزخانه که در بسیاری از خانه ای ما نام اپن شناخته می شوند، جای خود را به یک واحد مستقل به نام جزیره می دهد. جزیره آشپزخانه یا آیلند آشپزخانه همانطور که از نام آن پیداست، یک واحد مستقل است که معمولا در فضای میانی جای می گیرد و به دیواری متصل نیست. (اگر این واحد به جایی متصل باشد، مفهوم جزیره از بین رفته و تبدیل به کانتر می شود.)

ماهیت و کاراکتر جزیره به این شکل است که کاربری های مختلفی برای آن در نظر گرفته می شود. از میز ناهارخوری گرفته تا فضایی برای آشپزی و … . برای ساخت جزیره آشپزخانه از متریال های متفاوتی استفاده می شود که طبعا قیمت های مختلفی خواهند داشت. از سوی دیگر، برای جزیره، زیبایی در گروه هزینه ای است که برای ساخت آن صرف می شود. این حرف به این معنا نیست که لزوما یک کار گران به معنای یک زیبایی بی حد و حصر است اما واقعیت این است که متریال های خاص و زیبا، عمدتا قیمت بالایی دارند.

می توان جزیره را با متریال MDF ساخت و یا اینکه، از سنگ های طبیعی یا مصنوعی در ساخت آن استفاده نمود. از آنجایی که به احتمال زیاد در این منطقه از خانه، احتمال آب ریزی بسیار زیاد است، بهتر است برای ساخت جزیره از متریال هایی نظیر چوب و MDF استفاده نشود. از سوی دیگر سنگ های طبیعی و مصنوعی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر آب دارند، می توانند ماندگاری و زیبایی خاص خود را حفظ نمایند. بنابراین سنگ های مصنوعی، را می توان گزینه بسیار بهتری برای جزیره دانست. سنگ های مصنوعی نظیر کورین و کوارتز ، مقاومت بهتری نسبت به سنگ طبیعی در برابر نفوذ آب دارند. بنابراین می توان آن ها را گزینه مناسب تری دانست. علاوه بر این دست شما در انتخاب طرح و رنگ سنگ، بسیار باز است و می توانید طرح های مختلف با دانه های ریز یا مانند جزیره های این بخش با رگه های درشت را انتخاب نمایید.

اما همانطور که پیش تر اشاره شد، در این بخش و در ادامه نمونه هایی از جزیره آشپزخانه را آماده نموده ایم که برای ساخت آنها از سنگ کوارتز و سنگ طبیعی با تم سفید و رگه های درشت استفاده شده است. لازم است بدانید تنها کوارتز و سنگ طبیعی چنین ظاهری می توانند داشته باشند. یعنی رگه های درشت. ستگ کورین معمولا دارای چنین ظاهری نیست. سنگ کورین از هر برندی که باشد، معمولا دارای دانه های زیر است.

اگر قصد ساخت کانتر و جزیره برای آشپزخانه منزل تان را دارید و قصد دارید برای ساخت آن از سنگ کوارتز یا کورین استفاده نمایید، می توانید جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر، استعلام هزینه ها و … با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. در ادامه دعوت می کنیم نمونه های جزیره سنگ کوارتز این بخش را مشاهده و بررسی نمایید.

جزیره سنگ کوارتز جزیره سنگ کوارتز جزیره سنگ کوارتز جزیره سنگ کوارتز جزیره سنگ کوارتز جزیره سنگ کوارتز جزیره سنگ کوارتز جزیره سنگ کوارتز جزیره سنگ کوارتز جزیره سنگ کوارتز جزیره سنگ کوارتز جزیره سنگ کوارتز

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>