صفحه کابینت کورین می سی ، سفید با دانه های ریز

صفحه کابینت کورین می سی

صفحه کابینت کورین می سی ، سفید با دانه های ریز

همانطور که بارها و بارها در وب سایت ایران کورین به این موضوع اشاره کرده ایم، یکی از بهترین انتخاب ها برای صفحه کابینت صفحه کورین است. کورین از جمله متریال هایی است که هم مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربات از خود نشان می دهد، هم در برابر آب به خوبی ایستادگی می کند و هم زیبایی منحصر بفردی دارد. این زیبایی تا جایی است که صفحات کابینتی که از جنس کورین نیستند هم با طرح های کورین تولید می شوند و با نام طرح کورین فروخته می شوند.

در وب سایت ایران کورین، سعی داریم با ارائه نمونه های اجرا شده کورین بر روی صفحه کابینت ، صفحه جزیره و …، شما را خروجی نهایی و نتیجه کار آشنا کنیم. در این بخش نیز به سراغ آشپزخانه ای رفته ایم که در آن صفحه کابینت با کورین می سی اجرا شده است. برند می سی زیر مجموعه برند اورانوس است که یکی از بهترین و با کیفیت ترین صفحات تولید داخل کشور است.

در ادامه می توانید این نمونه کورین را مشاهده نمایید. اگر بخواهیم کمی دقیق تر توضیح دهیم، این صفحه، کورین می سی کد Ms 305  Oyster است. رنگ این صفح سفید با دانه های ریز است و یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین طرح های کورین است. همانطور که در تصاویر مشخص است، این صفحه بر روی آشپزخانه ای با کابینت های ممبران سفید اجرا شده که سبب زیبایی دو چندان کار شده است.

اگر در رابطه با خرید، طرح های کورین، اجرا و قیمت این متریال سوالی در ذهن  شماست و نیاز به توضیحات و راهنمایی دارید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. ما همواره از شنیدن صدای شما خوشحال خواهیم شد.

صفحه کابینت کورین می سی صفحه کابینت کورین می سی صفحه کابینت کورین می سی

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

منبع: وب سایت شرکت اورانوس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>