صفحه کوارتز ساده برای کانتر آشپزخانه

صفحه کوارتز ساده

صفحه کوارتز ساده برای کانتر آشپزخانه

سنگ مصنوعی کوارتز را می توان بی رقیب ترین متریال برای صفحه کابینت، صفحه جزیره آشپزخانه و همینطور کانتر دانست. کوارتز نسبت به کورین دارای محاسن و معایبی است. از جمله محاسن می توان به مقاومت بالاتر و در نتیجه دوام بالاتر کوارتز در برابر انواع آسیب، ضربه و صدمات اشاره نمود. از جمله معایب هم می توان به عدم قابلیت اجرای یکپارچه اشاره نمود. منظور از قابلیت اجرای یکپارچه، اجرای بدون درز کار است. یعنی محل اتصالات قطعات، در کوارتز را نمی توان از بین برد. وقتی از کورین بر روی سطوح استفاده می کنیم، بدلیل خاصیت ساب خوردن و یکپارچه شدن، محل اتصالات و درزها کاملا از بین می رود. این موضوع در مورد کوارتز صدق نمی کند و محل اتصالات کوارتز را نمی توان از طریق ساب زدن از بین برد.

در این بخش قصد داریم به همراه شما به بررسی چند نمونه کانتر یا جزیره آشپزخانه بپردازیم که در آنها از صفحه کوارتز ساده و رنگ روشن استفاده شده است. منظور از ساده، ساده ی خالص نیست. بلکه همانطور که در تصاویر می بینید، صفحات دارای طرح هایی هستند. طرح هایی رگه دار. اما در مجموع ساده و روشن هستند.

هدف ما از ارائه ی این نمونه سنگ ها برای کانتر آشپزخانه این است که اگر قصد خرید سنگ کوارتز برای صفحه کابینت یا کانتر آشپزخانه دارید، بتوانید پیش از خرید، نمونه های اجرا شده ی طرح های ساده و روشن را ببینید و بهتر تصمیم گیری نمایید.

اگر بین خرید کورین و کوارتز مردد هستید، باید اینگونه به شما بگوییم که کورین و کوارتز در خانواده سنگ های مصنوعی مورد استفاده بر روی سطوح قرار می گیرند. به لحاظ ظاهری، بسیاری از طرح های کورین و کوارتز شبیه به هم هستند. اما به لحاظ ساختاری، مواد اولیه مورد استفاده کاملا متفاوت است. همین تفاوت سبب ایجاد ساختارهای متفاوت برای این دو متریال شده است. به نحوی که کوارتز مقاوم تر از کورین است و در نقطه مقابل برخی از انعطاف پذیری های کورین را ندارد. قیمت کوارتز معمولا کمی از کورین بیشتر است. بویژه اینکه در حال حاضر، برند سایلستون اسپانیا که یکی از مرغوب ترین برندهای کوارتز در دنیاست، قیمت فوق العاده بالایی دارد. تصویری که در بالا مشاهده می کنید، یکی از کدهای سایلستون است که دارای رگه های درشت است.

در این مطلب به ارائه نمونه های صفحه کوارتز ساده برای کانتر و جزیره آشپزخانه پرداختیم. اگر قصد خرید صفحه کوارتز و یا سفارش اجرای کوارتز برای کابینت یا کانتر آشپزخانه تان را دارید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. ما سعی می کنیم بهترین پیشنهاد، هم به لحاظ قیمت و هم به لحاظ کیفیت را به شما ارائه دهیم.

صفحه کوارتز ساده صفحه کوارتز ساده صفحه کوارتز ساده صفحه کوارتز ساده

در این مطلب به بررسی نمونه های صفحه کوارتز ساده پرداختیم. اگر در رابطه با کوارتز یا کورین سوالی در ذهن دارید، می توانید هم از طریق تماس و هم از طریق بخش نظرات، پرسش خود را با ما در میان بگذارید.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>