صفحه کوارتز کانتر کافه

صفحه کوارتز کانتر کافه

صفحه کوارتز کانتر کافه

برای فضاهایی که در آن استفاده از کانتر بسیار زیاد است، جنس و متریالی که برای صفحه کانتر مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار مهم است. یکی از این فضاها، کافه ها و کافی شاپ هستند. در این فضاها، تمام کارهای مشتریان بر روی کانتر انجام می شود. از این رو، الزاما باید از صفحه ای بهره گرفت که مقاومت بالایی در برابر انواع ضربات و صدمات، خط و خش پذیری و همچنین نفوذ آب و مایعات داشته باشد. اما از چه صفحه ای باید استفاده نمود و یا بعبارت دیگر، چه صفحه ای ویژگی های مورد نیاز چنین کاربردهایی را داراست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت، صفحه کوارتز کانتر کافه را به خوبی پشتیبانی می کند. در ادامه به بررسی ویژگی های سنگ کوارتز خواهیم پرداخت تا این موضوع برای شما روشن تر شود.

ویژگی های کوارتز

  • زیبایی بی حد و حصر صفحات کوارتز
  • مقاومت بسیار بالا در برابر انواع ضربات و صدمات به دلیل استفاده از مواد سخت به عنوان مواد اولیه
  • مقاومت بالا در برابر خط و خش پذیری به دلیل سطح سخت
  • تنوع بالای طرح و رنگ
  • مقاومت بسیار خوب در برابر نفوذ آب

در واقع باید اینطور گفت که هیچ متریالی به اندازه کوارتز برای صفحه کابینت مناسب نیست. حتی کورین هم به اندازه کوارتز، برای فضاهای پر استفاده و پرتردد مناسب نیست. چرا که کورین نسب به کوارتز خیلی سریع تر خط و خش برمی دارد و جلای اولیه خود را از دست می دهد.

در ادامه نمونه ای از استفاده از سبنگ کوارتز سایلتسون را برای کانتر کافه مشاهده می نمایید. در این کافه، از سبنگ سایلستون سفید با رگه های درشت استفاده شده است. البته در حال حاضر قیمت تمام شده کوارتز سایلستون بسیار بالاست اما می توان از نمونه های مشابه ایرانی نیز استفاده نمود. برای ارزان تر تمام شده کانتر، می توان فقط صفحه کانتر با کوارتز کار کرد و بدنه را با متریال های دیگر نظیر MDF اجرا نمود.

اگر قصد خرید صفحه کوارتز برای صفحه کابینت و یا کانتر آشپزخانه و یا کانتر محیط کارتان را دارید، می توانید جهت دریافت مشاوره، استعلام قیمت و هزینه های کار و همچنین سفارش اجرا، با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

صفحه کوارتز کانتر کافه صفحه کوارتز کانتر کافه صفحه کوارتز کانتر کافه صفحه کوارتز کانتر کافه

اگر در رابطه با کیفیت کوارتز، طرح ها  و رنگ ها و … سوالی در ذهن دارید، علاوه بر راه تماس با مشاوران ایران کورین، می توانید پرسش خود را از طریق بخش زیر مطرح نمایید. کارشناسان ایران کورین در اولین فرصت پاسخ سوال شما را خواهند داد.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>