کانتر منشی سنگ کوارتز ، زیبا و متفاوت

کانتر منشی سنگ کوارتز

کانتر منشی سنگ کوارتز ، زیبا و متفاوت

همانطور که می دانید، در هر دفتر اداری یکی از مهم ترین بخش ها، بخش رسپشن و پذیرش است. وقتی ارباب رجوع وارد دفتر می شود، اولین بخشی که با آن روبرو می شود، بخش رسپشن است. شاید ارباب رجوع هیچوقت وارد اتاق مدیریت نشود اما به طور حتم بخش پذیرش را خواهد دید. از این رو برای هر دفتر و شرکتی که شخصیت و برند برای آن مهم است، باید این بخش را به عنوان ویترین کار و ارائه دهنده شخصیت آن شرکت در نظر گرفت.

در این میان، در فضای رسپشن، یکی از بخش های مهم کانتر منشی است. اگر فضای دفتر کار شما دارای طراحی داخلی است و از خدمات یک شرکت معماری در این رابطه استفاده نموده اید، یعنی نسبت به دیزاین فضا حساس هستید. در این شرایط نمی توان نسبت به کانتر منشی بی تفاوت بود. برای ساخت کانتر، متریال های متفاوتی وجود دارد. از ام دی اف گرفته تا بتن! اما یکی از زیباترین و البته مقاوم ترین متریال هایی که برای ساخت کانتر و یا نمای کانتر منشی مورد استفاده قرار می گیرد، سنگ کوارتز است. در این بخش نمونه هایی ازکانتر منشی سنگ کوارتز را برای شما آماده نموده ایم. در این نمونه ها، از سنگ کوارتز سایلستون استفاده شده است که به رنگ سفید هستند و دارای رگه های درشت خاکستری رنگ می باشند.

البته شما می توانید از هر طرح و رنگی که مطابق سلیقه و البته دیزاین دفتر کارتان است، استفاده نمایید. کوارتز دارای طرح ها و رنگ های زیادی است و به طور حتم نظر شما جلب خواهد شد. نکته مهم در این رابطه، زیبایی و استقامت کوارتز است. این متریال به قدری زیباست که تقریبا هیچ متریالی نمی تواند با آن رقابت کند. از سوی دیگر کوارتز، یکی از مقاوم ترین سنگ هایی است که تا کنون تولید شده است.

استفاده از سنگ کوارتز برای نمای کار کانتر منشی، می تواند به جذابیت این بخش از دفتر کارتان تا حدود زیادی اضافه نماید. برای خرید و سفارش اجرای کوارتز برای کانتر منشی می توانید با ایران کورین در تماس باشید. ایران کورین ارائه دهنده و مجری انواع سنگ کوارتز در استان تهران می باشد.

کانتر منشی سنگ کوارتز کانتر منشی سنگ کوارتز

در این مطلب به کاربرد و نمونه کانتر منشی سنگ کوارتز پرداختیم. اگر در رابطه با نحوه اجرای کوارتز، قیمت کوارتز و …، علاوه بر راه تماس می توانید از طریق بخش زیر نیز با ما در تماس باشید. کارشناسان ایران کورین در اولین فرصت پاسخ مناسب به شما خواهند داد.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>