اجرای جزیره آشپزخانه با سنگ کوارتز و چوب

اجرای جزیره آشپزخانه با سنگ کوارتز و چوب

اجرای جزیره آشپزخانه با سنگ کوارتز و چوب

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آیا می توان یک کانتر یا جزیره آشپزخانه را با سنگ کوارتز و کورین به همراه متریال دیگری نظیر چوب کار کرد یا خیر! در این مطلب قصد داریم به این سوال پاسخ گوییم.پاسخ این سوال مثبت است. می توان یک کانتر را ساخت و بعد ورق چوب را به آن اضافه نمود. نمونه ای در همین رابطه ارائه شده است که در بالا آن را مشاهده می نمایید.

در واقع برای ساخت یک کانتر یا جزیره دکوراتیو، می توان از صفحات کورین و کوارتز در کنار دیگر متریال ها نظیر چوب، ورق فلز، بتن و … استفاده نمود. باید در نظر داشت که به علت دکوراتیو بودن این سبک کانترها و اینکه زمان ساخت بیشتری نیاز دارند، هزینه و قیمت تمام شده نیز نسبت به یک کانتر کورین یا کوارتز خالص کمی بالاتر است. اما برای داشتن یک کانتر خاص و متفاون بطور حتم باید هزینه بیشتری را متحمل شد. زیبایی این کانترها، می تواند شما را مجاب به ساخت چنین کانترهایی کند.

ما در گروه ایران کورین، آمادگی طراحی و ساخت چنین کانتر و جزیره هایی را داریم. به غیر از کارهای خاص و دکوراتیو، برای اجرای کارهای معمول نظیر اجرای صفحه کابینت و … نیز می توانید روی ما حساب کنید. برای استعلام هزینه ها و قیمت تمام شده کار و همچنین هر گونه مشاوره در رابطه با اجرای کورین و کوارتز نیز می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. ما همواره از شنیدن صدای شما خوشحال خواهیم شد.

لازم به ذکر است ورق کوارتز استفاده شده برای کانتر بالا، صفحه کوارتز سایلستون است.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>