پروژه های ایران کورین : اجرای کورین نیکا برای صفحه کابینت آشپزخانه

اجرای کورین نیکا برای صفحه کابینت آشپزخانه
صفحه کابینت کورین رنگ مشکی دانه دار

پروژه های ایران کورین : اجرای کورین نیکا برای صفحه کابینت آشپزخانه

در این مطلب قصد داریم به همراه شما به بررسی یکی دیگر از نمونه کارهای اجرا شده توسط شرکت ایران کورین بپردازیم. در این پروژه همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، صفحه کابینت با سنگ کورین کار شده است.

سنگ کورین مورد استفاده در این پروژه، سنگ کورین نیکا است. کورین نیکا یکی از برندهای ایرانی سنگ کورین است.

با توجه به قیمت بالای سنگ کورین خارجی از جمله برندهایی نظیر الجی ، سامسونگ و …، یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما برای صفحه کابینت و جزیره آشپزخانه، استفاده از برندهای سنگ کورین ایرانی است. کورین نیکا از نظر کیفیت، یکی از برندهای متوسط بازار است. یعنی در نه در سطح کورین الجی و سامسونگ است و نه اینکه مانند برندهای ضعیف بازار!

در این پروژه، رنگ کابینت های آشپزخانه سفید بوده اند و به همین دلیل مالک، برای ایجاد یک تضاد رنگ مدرن، از سنگ کورین مشکی با دانه های ریز استفاده نمود که خروجی کار بسیار زیبا و دلنشین است.

لازم به ذکر است، کورین نیکا در بازار با نام کورین کومه هم شناخته می شود. شما می توانید از طریق لینک زیر تمامی سنگ های برند کورین نیکا را مشاهده نمایید:

سمپل سنگ کورین نیکا (کومه)

اجرای کورین نیکا برای صفحه کابینت آشپزخانه
صفحه کابینت کورین رنگ مشکی دانه دار

هچنین شما می توانید جهت استعلام قیمت سنگ کورین ، بررسی موجودی سنگ ها، دریافت مشاوره در رابطه با انتخاب سنگ کورین و همینطور طرح و رنگ آن ، با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

شرکت کورین ایران کورین

اجرای کورین نیکا برای صفحه کابینت آشپزخانه

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>