بهترین شرکت کورین کار تهران

بهترین شرکت کورین کار تهران

بررسی موضوع بهترین شرکت کورین کار در شهر تهران

اینکه شرکتی ادعا نماید بهترین شرکت کورین کار تهران است، ادعای پیچیده و سختی است. چرا که هیچ کس نمی تواند خود را به درستی قضاوت نماید و این سایرین هستند که باید در مورد بهترین بودن شما صحبت کنند! نه خود شما.

اگر کسی ادعا نماید که بهترین در کار خود است، این موضوع خلل بزرگی است در شخصیت و کاراکتر آن برند. چرا که همیشه هستند افرادی که می توانند کار را بهتر از شما انجام دهند! بنابراین، باید قضاوت را به مردم سپرد نه اینکه خود شخص یا برند، خود را برترین در زمینه کاری خود بداند.

ادعای ما:

ما به عنوان شرکتی که سالهاست در زمینه عرضه و اجرای صفحات سنگ مصنوعی فعالیت می کنیم، می توانیم این طور بگوییم که همواره در تلاشیم تا بهترین خودمان باشیم. همواره نیز تلاش می کنیم تا کیفیت کارمان را ارتقا دهیم و چیزهای تازه بیاموزیم.

گارانتی کار شما

بر همین اساس و در راستای حمایت از مشتریان گرامی و کسب رضایت، ایران کورین تمامی کارهای اجرایی خود را بمدت یکسال برای مشتریان عزیز گارانتی می نماید. از این رو شما می توانید با خیال راحت و تضمین اجرای با کیفیت، پروژه خود را به ایران کورین بسپارید.

پس از اجرای پروژه شما، (از صفحه کابینت آشپزخانه گرفته تا کانتر فضای اداری یا لابی و …) به مدت یکسال، اتفاقاتی که ناشی از قصور ما باشد، به صورت رایگان برطرف خواهند شد. کافی است با ایران کورین تماس بگیرید و مشکل پیش آمده را مطرح نمایید. در کوتاهترین زمان ممکن، نسبت به مرتفع کردن مشکل اقدام خواهیم نمود.

سایر خدمات نظیر ساب و پولیش، ترمیم و تعمیر سنگ نیز، برای مشتریان سابق ایران کورین با تخفیف ویژه انجام خواهد شد.

در مورد ایران کورین

شرکت ایران کورین به عنوان یکی از فعالان عرصه سنگ های مصنوعی کورین و کوارتز ، در شهر تهران فعالیت می کند. خدمات شرکت ایران کورین به مشتریان گرامی شامل فروش صفحات کورین و اسلب کوارتز بصورت خام و همینطور اجرای سنگ کورین و کوارتز می باشد.

مشتریان گرامی می توانند جهت سفارش خرید ورق و همینطور سفارش اجرای کورین و کوارتز ، با ما در تماس باشند:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

همچنین شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان درباره قیمت کورین، انتخاب رنگ و همچنین سایر اطلاعات با مشاورین خود در ایران کورین همراه باشید.

در ادامه به همراه شما، برخی از پروژه های ایران کورین مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا هم با سنگ های مصنوعی کورین و کوارتز آشنا شوید و هم اینکه، با نحوه اجرای کورین و کیفیت اجرای آن توسط ایران کورین بیشتر آشنا گردید.

برخی از پروژه های ایران کورین در تهران

اجرای صفحه پیشخوان در رستوران قله پیست اسکی دربندسر:

اجرای صفحه کورین پیشخوان رستوران

این پروژه را می توان یکی از سخت ترین پروژه هایی دانست که توسط ایران کورین انجام شده است. بخش سخت کار این بود که این پروژه، در زمستان و در بخش قله پیست اسکی دربندسر تهران صورت گرفت. انتقال صفحات کورین به بالای پیست، از طریق ته کابین انجام شده اما اجرای کار در حالی انجام شد که دمای بیرون، در حدود ۹ درجه زیر صفر بود! از سوی دیگر از آنجایی که رستوران قرار بود بزودی افتتاح گردد، برای اجرای صفحه زمان زیادی وجود نداشت و تیم اجرایی ما، بدون وقفه و استراحت، این پروژه را به سرانجام رسانیدند. لازم به ذکر است، در این پروژه از صفحه کورین سامسونگ کد SB022 استفاده شد. در تصویر زیر، در قسمت پشت سنگ می توانید این کد را مشاهده نمایید.

کورین سامسونگ کد SB022

اجرای کانتر کورین رستوران پیست اسکی دربندسر

اجرای روشویی های سرویس بهداشتی شرکت سیناژن :

شرکت سیناژن یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های دارویی در ایران است. این شرکت، اجرای روشویی های سرویس بهداشتی خود را به شرکت ایران کورین واگذار نمود. در این پروژه، روشویی های متعدد با سه چشمه و دو چشمه ساخته و در محل پروژه نصب گردید. در این پروژه، از کورین ال جی کد T001 استفاده شد. در تصویر زیر می توانید این روشویی ها را در حین نصب مشاهده نمایید:

ساخت روشویی سرویس بهداشتی کورین

کورین مورد استفاده در این پروژه: کورین ال جی کد T001

کورین الی جی کد T001
کورین الی جی کد T001

اجرای روشویی کورین یکپارچه شرکت سیناژن

ساخت کابینت روشویی برای سرویس های بهداشتی مجتمع کامپیوتر رضا

اگر ساکن تهران باشید، برای یک بار هم که شده، گذرتان به بازار رضا یا مجتمع کامپیوتر رضا، واقع در چهارراه ولیعصر تهران افتادن است! در سال ۱۳۹۷، این پاساژ پوسه ساخت و اجرای روشویی های سرویس های بهداشتی پاساژ را به شرکت ایران کورین واگذار نمود. چندین روشویی برای این مجتمع تجاری ساخته و در نهایت نصب گردید. در ادامه می توانید تصاویر این روشویی ها را مشاهده نمایید:

اجرای روشویی سرویس بهداشتی کورین
کورین روشویی بازار کامپیوتر رضا

کورین روشویی بازار کامپیوتر رضا

پر واضح است که تعداد پروژه های ایران کورین بسیار بسیار بیشتر از این حرفهاست. متاسفانه سهل انگاری در عکاسی از پروژه ها، سبب شده است تا آرشیو تصاویر اجرایی ایران کورین بسیار ناقص باشد. اما برای مشاهده سایر پروژه های ایران کورین می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پروژه های ایران کورین

موارد کاربرد و استفاده از کورین و سنگ کوارتز

همانطور که احتمالا شما هم می دانید، پرمصرف ترین و محبوب ترین کاربرد سنگ کوارتز و کورین، بر روی صفحه کابینت آشپزخانه، کانتر و جزیره می باشد. در حقیقت این متریال ها در ایران، با این کاربردها معرفی و شناخته شده اند. در دنیا نیز، کورین و کوارتز به همین منظور یعنی صفحه کابینت آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند.

اما باید بدانید که این دو سنگ مصنوعی، در حقیقت متریال سطح هستند و بر روی هر سطحی، قابل استفاده خواهند بود. با توجه به ویژگی های کورین و کوارتز، این سنگ های مصنوعی، برای تمامی سطوحی که نیاز به یک صفحه سخت و مقاوم در عین حال، لوکس و زیبا دارند، مناسب می باشند. برخی از ویژکی های سنگ های کورین و کوارتز عبارتند از:

  • ضد آب
  • مقاومت در برابر ضربه
  • مقاومت در برابر حرارت
  • مقاومت در برابر خظ و خش
  • تنوع بالای طرح و رنگ
  • زیبایی، استحکام و دوام بالا

بر این اساس می توان سنگ های مصنوعی کوارتز و کورین را بر روی سطوحی زیر مورد استفاده قرار داد:

  • صفحه کابینت ، جزیره و کانتر در آشپزخانه
  • صفحه میز ناهارخوری، میز رستوران، کافه و کافی شاپ
  • صفحه و بدنه کانتر منشی در فضای اداری
  • ساخت کانتر رسپشن لابی در مجتمع های مسکونی، تجاری، اداری
  • ساخت کانتر و رسپشن هتل
  • صفحه و بدنه کانتر منشی در مطب پزشک
  • صفحه میز آزمایشگاه و سایر فضاهای درمانی
  • ساخت روشویی سرویس بهداشتی
  • صفحه زیر روشویی در سرویس های بداشتی عمومی
  • و هر سطحی که نیاز به مقاومت و استحکام بالا در برابر انواع آسیب ها دارد.

کورین کار در تهران

با تمامی اوصاف ذکر شده، اگر به دنبال کورین کار در تهران می گردید که پروژه شما را با قیمت منصفانه و کیفیت اجرای بالا انجام دهد، می توانید از خدمات ایران کورین استفاده نمایید.

علاوه بر دریافت کیفیت کار قابل قبول و قیمت رقابتی، می توانید از مزایای گارانتی پروژه توسط ایران کورین نیز بهره مند شوید و به مدت یکسال خدمات رایگان دریافت نمایید.

شما می توانید جهت دریافت خدمات مشاوره کورین کاری ، سفارش اجرای پروژه و استعلام قیمت، از طریق شماره های تماس با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

جزیره آشپزخانه ام دی اف یا کورین

معرفی شرایط بهترین شرکت کورین کار تهران

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>