پروژه های ایران کورین: اجرای روشویی کورین یکپارچه شرکت سیناژن

روشویی کورین یکپارچه ، ایران کورین

پروژه های ایران کورین: اجرای روشویی کورین یکپارچه شرکت سیناژن

سنگ مصنوعی کورین، دارای کاربردهای فراوانی است. این متریال را می توان یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب ها برای استفاده بر روی انواع سطوح دانست. منظور از انتخاب مناسب این است که سنگ کورین هم به لحاظ زیبایی، هم مقاومت و هم از نظر بهداشتی، یک صفحه کاملا ایده آل است. همانطور که شما هم می دانید، مشهور ترین و محبوب ترین کاربرد کورین، استفاده از آن به عنوان صفحه کابینت می باشد. ویژگی های و شاخصه های کورین سبب شده اند تا این متریال برای استفاده بر روی سطوح، کاملا بی رقیب باشد! کاربرد و استفاده ی متداول دیگر کورین، بهره گرفتن از این سنگ برای ساخت صفحه زیر روشویی و همینطور روشویی یکپارچه است! ( روشویی کورین یکپارچه ) بسیاری از افراد کورین را تنها به عنوان صفحه زیر روشویی مورد استفاده قرار می دهند و کاسه روشویی را از جنس دیگری انتخاب می کنند. اما خوب است بدانید که یکی از بزرگترین قابلیت های این متریال ، قابلیت یکپارچه سازی کاسه و صفحه است. معنای یکپارچه سازی این است که شما می توانید صفحه و کاسه را از یک جنس و بصورت متصل به هم داشته باشید.

این موضوع یعنی روشویی کورین یکپارچه، اتفاقی است که در این بخش مورد بررسی است و در یکی از پروژه های ایران کورین انجام شده است.

چرا کورین برای صفحه زیر روشویی در سرویس بهداشتی و همینطور صفحه و کاسه یکپارچه مناسب است؟

دلیل این امر ویژگی ضد آب بودن کورین است. ضد آب بودن یعنی نفوذ ناپذیری کورین در آب و از طرف دیگر قابلیت یکپارچه سازی و از بین بردن محل اتصال قطعات مختلف، باعث شده است تا این متریال، به یک انتخاب ویژه برای ساخت روشویی های خاص تبدیل گردد. سطح کورین بدون هر گونه خلل و فرج است و همین امر سبب می شود تا بتوان این متریال را برای فضاهایی که آب ریزی زیادی دارند، مورد استفاده قرار داد.

در ادامه، در این بخش قصد داریم به یکی از پروژه های ایران کورین بپردازیم. متاسفانه یکی از بزرگترین مشکلات ما در زمینه اجرای پروژه، بخش تصویربرداری مناسب از پروژه هاست و معمولا به دلیل این که پس از اتمام نصب کار، هنوز محل پروژه تمیز نشده است، تصاویر معمولا کیفیت مناسبی جهت انتشار در وب سایت ندارند. اما به طور حتم، باید تا حد امکان جهت اعتمادسازی نزد مشتریان تصاویر مناسب از پایان اجرای پروژه گرفته و در اختیار قرار گیرد.

با همه کمبودها و کاستی ها، در این بخش قصد داریم به بررسی یکی دیگر از پروژه های ایرن کورین بپردازیم. پیشاپیش از اینکه کیفیت تصاویر مطلوب نیست، از کاربران گرامی پوزش می طلبیم. این پروژه مربوط به اجرای روشویی های سرویس بهداشتی در شرکت دارویی سیناژن می باشد.

شرکت سیناژن، از قدیمی ترین شرکت های دارویی فعال در ایران است و در منطقه سیمین دشت کرج واقع شده است. در این پروژه، شرکت سیناژن مسئولیت ساخت روشویی های سرویس بهداشتی از جنس کورین را برعهده ما قرار داد. این مجموعه روشویی ها شامل دو روشویی سه چشمه و یک روشویی دو چشمه بوده است که در سرویس های بهداشتی بخش های مختلف این شرکت، نصب گردیده اند.

همانطور که در بالا اشاره نمودیم، از جمله قابلیت های سنگ مصنوعی کورین، اجرای کاسه و صفحه روشویی بصورت یکپارچه و متصل به هم بدون داشتن درز است. در پروژه سیناژن، روشویی ها به این شکل ساخته شده اند. این نحوه بکارگیری کورین، سبب زیبایی بیش از حد کار و خاص بودن آن می شود.

در این پروژه مطابق سفارش و انتخاب کارفرما، از کورین ال جی کد T001 استفاده شده است. در تصویر زیر می توانید سمپل این سنگ را مشاهده نمایید:

روشویی کورین یکپارچه ، ایران کورین

سمپل کورین T001 ال جی ، همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، یکی از زیبا ترین کدها به رنگ خاکستری تیره است. این سمپل دارای دانه های درشت و ریز به رنگ های مختلف است که جذابیت و درخشش این سنگ رو دو چندان می نماید. این کد کورین را نمی توان پرمصرف ترین کد کورین برند ال جی دانست، اما بطور حتم یکی از سمپل های محبوب است که مورد سفارش مشتریان زیادی می باشد.

پیش از آنکه شما را دعوت به تماشای تصاویر مربوط به این روشویی نماییم، به اطلاع می رسانیم که شما می توانید سایر سمپل های سنگ های مصنوعی ال جی ( های مکس – hi macs) را از طریق لینک زیر مشاهده نمایید.

سمپل کورین ال جی (hi macs)

در ادامه می توانید تصاویر نمونه روشویی کورین های اجرا شده با کورین ال جی T001 را مشاهده نمایید:

روشویی کورین یکپارچه ، ایران کورین روشویی کورین یکپارچه ، ایران کورین روشویی کورین یکپارچه ، ایران کورین روشویی کورین یکپارچه ، ایران کورین روشویی کورین یکپارچه ، ایران کورین

تصویر زیر مربوط به مراحل ساخت روشویی در کارگاه ایران کورین می باشد:

روشویی کورین یکپارچه ، ایران کورین

تصاویر زیر مربوطه به استفاده از کد T001 در پروژه های دیگر برای ساخت صفحه کابینت می باشد. این تصاویر به این منظور ارائه می گردند که شما بتوانید، درک و تصویر بهتری از استفاده از این کد بر روی صفحه کابینت، روشویی و … داشته باشید:

روشویی کورین یکپارچه ، ایران کورین

در تصویر بالا همانطور که مشاهده می نمایید، صفحه کابینت و سینک روشویی به شکل یکپارچه اجرا شده اند.

روشویی کورین یکپارچه ، ایران کورین

 

اگر قصد سفارش اجرای کورین برای صفحه کابینت آشپزخانه، میز منشی و کانتر در دفاتر کار و مطب پزشکی، روشویی سرویس بهداشتی و … را دارید، می توانید با ایران کورین در تماس باشید. همچنین چنانچه جهت استعلام هزینه حدودی پروژه و یا متریال کورین و نحوه اجرای آن سوالی در ذهن دارید، مشاورین ایران کورین همواره پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>