سمپل کورین تیسان TSI

کورین تیسان TSI
سمپل کورین تیسان TSI

سمپل کورین تیسان TSI

در این بخش شما می توانید سمپل کورین برند تیسان یا TSI را مشاهده و بررسی نمایید. اگر قصد خرید کورین تیسان را دارید، در این بخش می توانید تمامی سنگ های تولید شده توسط این برند را یکجا ببینید.

سنگ کورین TSI یک محصول ایرانی است که توسط شرکت سنگ های مصنوعی تیسان تولید و به بازار عرضه می شود. صفحات کورین TSI را می توان از نظر کیفیت ، سنگ متوسطی دانست. یعنی نه این صفحات کیفیت سنگ های کورین مرغوب مانند سامسونگ و ال جی و … را دارند و نه اینکه خیلی ضعیف هستند. از نظر قیمت نیز سنگ کورین TSI در بازه قیمتی در میانه بازار قرار می گیرد.

ویژگی های سنگ کورین TSI

سنگ کورین تیسان مانند تمامی برندهای سنگ کورین ایرانی و خارجی ، دارای یک سری ویژگی هاست که در ادامه مشاهده می نمایید. این ویژگی های مشترک، در برخی برندهای کورین کیفیت بهتری دارد و در برخی کیفیت پایین تر. همانطور که اشاره شد، برند TSI از نظر کیفیت و ویژگی ها یک سنگ مصنوعی متوسط است:

  • مقاومت در برابر نفوذ آب : نفوذ ناپذیری آب در سنگ کورین مهم ترین ویژگی سنگ های کورین است و از این رو برای استفاده بر روی سطوح مختلف مناسب هستند.
  • مقاومت در برابر خط و خش : سنگ کورین در برابر خط و خش مقاومت خوبی دارد اما این به معنای خط و خش نیفتادن بر روی این سنگ نیست.
  • قابلیت رفع خط و خش : چنانچه در صورت گذر زمان بر روی سنگ کورین خط و خش ایجاد شود، با یک دست سمباده و پولیش می توان تمامی خط و خش ها را برطرف نمود و سطح سنگ مانند روز اول شفاف و صیقلی خواهد شد.
  • مقاومت در برابر حرارت : سنگ کورین در برابر حرارت مقاومت خوبی دارد اما این به معنای قرار دادن اجسام خیلی داغ بر روی سطح سنگ کورین نیست. بلکه بهتر است اجسام خیلی داغ را بر روی هیچ سطحی قرار ندهید.
  • قابلیت اجرای بدون درز : شاید بزرگترین ویژگی سنگ کورین این باشد که می توان درز بین قطعات مختلف سنگ کورین را از بین برد. به این شکل، صفحه کورین بر روی هر سطحی که اجرا شود از جمله صفحه کابینت و …، کاملا یک تکه و یکپارچه خواهد بود.
  • قابلیت ترمیم و تعمیر : در صورتی که بر روی سنگ کورین ترک و یا درز و شکستگی ایجاد شود، می توان این شکستگی یا درز را ترمیم و تعمیر نمود. این ترمیم دقیقا مانند اجرای بدون درز سنگ کورین است و می توان قطعات سنگ را دوباره به هم متصل نمود بدون اینکه درزی روی صفحه باقی بماند.
  • تنوع طرح و رنگ : کورین TSI تنوع رنگی خوبی دارد. از طرح های ساده گرفته تا طرح های دانه ریز و درشت و مشابه سنگ طبیعی.
  • آنتی باکتریال: سطح سنگ کورین خلل و فرج ندارد. به همین دلیل امکان رشد باکتری روی سطح سنگ وجود ندارد و از این رو ، سطوح کورین کاملا بهداشتی هستند.

کاربرد سنگ کورین تیسان TSI

سنگ کورین تیسان مانند تمامی سنگ های کورین ، برای استفاده بر روی سطوح مختلف ساخته شده است. بویژه سطوحی که به وفور مورد استفاده قرار می گیرند و همینطور سطوحی که آب ریزی بر روی آنها زیاد است. از جمله صفحه کابینت آشپزخانه و … . از جمله موارد کاربرد سنگ کورین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • صفحه کابینت آشپزخانه
  • بدنه و صفحه جزیره آشپزخانه و کانتر
  • ساخت سینک ظرفشویی و روشویی سرویس بهداشتی
  • صفحه زیر روشویی سرویس بهداشتی
  • صفحه میز رستوران و کافی شاپ
  • ساخت کانتر برای رسپشن لابی و میز منشی دفاتر کاری و …
  • صفحه میزهای آزمایشگاهی بدلیل آنتی باکتریال بودن

ابعاد سنگ کورین TSI

سنگ کورین تیسان TSI مانند تمامی سنگ های مصنوعی کورین که توسط سایر برندها تولید می شود، از استاندارد مشخصی در ابعاد پیروی می کند. این ابعاد را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید:

طولعرضضخامتوزن
۳۶۰ سانتی متر۷۶ سانتی متر۱۲ میلی متر۶۰ کیلوگرم

حدود قیمت سنگ کورین تیسان TSI

بسته به طرح و ظاهر و کد سنگ تیسان ، قیمت سنگ کورین تیسان می تواند متفاوت باشد. در جدول زیر می توانید حدود قیمت سنگ های مختلف TSI را مشاهده نمایید:

نوع سنگحدود قیمت
کورین تیسان TSIاز ۴,۱۰۰,۰۰۰ میلیون تا ۵,۵۰۰,۰۰۰ میلیون تومان

در ادامه می توانید تمامی سنگ های کورین تیسان را مشاهده نمایید. برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید.

 

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>