سنگ کوارتز سفید و مشکی رگه دار

سنگ کوارتز سفید و مشکی رگه دار
سنگ کوارتز سفید و مشکی رگه دار

سنگ کوارتز سفید و مشکی رگه دار

بسیاری از دوستانی که با شرکت ایران کورین تماس می گیرند به دنبال سنگی برای صفحه کابینت و جزیره آشپزخانه شان هستند که دارای رگه باشد. اصطلاحا به این سنگ ها ، سنگ های رگه دار گفته می شود و شباهت زیادی به سنگ طبیعی دارند. در این مطلب قصد داریم به همراه شما به بررسی صفحه کابینت آشپزخانه با سنگ کوارتز سفید و مشکی رگه دار بپردازیم.

منظور این است که سنگ می توانید سفید باشد با رگه های درشت یا ریز مشکی و تیره و یا بالعکس ، مشکی باشد با رگه های روشن و سفید.

اگر تمایل به مطالعه این متن ندارید می توانید جهت دریافت مشاوره ، استعلام قیمت سنگ و موجودی انبار با ایران کورین در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

سنگ کوارتز سفید و مشکی رگه دار
سنگ کوارتز سفید و مشکی رگه دار

اگر شما هم به دنبال چنین سنگی برای آشپزخانه ، کانتر و … هستید، پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را نیز مطالعه نمایید.

اول از همه چیزی که باید بدانید این است که سنگی که رگه دار باشد ، سنگ کوارتز است. از بین سنگ های مصنوعی (نه سنگ طبیعی) یعنی سنگ های کورین و کوارتز ، تنها سنگ کوارتز است که رگه دار است . سنگ کورین معمولا به صورت دانه دار است. یعنی سنگ دارای دانه های ریز یا درشت است و شما نمی توانید سنگ کورین بصورت رگه دار پیدا کنید.

پس اگر سنگ رگه دار می خواهید ، باید به دنبال سنگ کوارتز باشید.

سنگ کوارتز سفید و مشکی رگه دار
سنگ کوارتز سفید و مشکی رگه دار

سنگ کوارتز به دلیل ماهیت سختی که دارد ، در مقابل آسیب ها بسیار مقاوم است و به سختی آسیب می بینید. به همین دلیل برای استفاده بر روی صفحه کابینت ، جزیره و کانتر بسیار مناسب است. در ادامه و پس از آشنایی شما با این موضوع ، در ادامه قصد داریم به بررسی سنگ کوارتز رگه دار بپردازیم.

سنگ کوارتز سایلستون رگه دار

معروف ترین و مشهور ترین برند سنگ کوارتز که دارای رگه های درشت شبیه به سنگ طبیعی باشد، سنگ کوارتز سایلستون می باشد. شرکت سایلستون یک شرکت بزرگ اسپانیایی است که در زمینه تولید سنگ های مصنوعی فعالیت می کند. این شرکت محصولات خود را به سرتاسر دنیا ارسال می کند. کیفیت کوارتز سایلستون بسیار بالاست و تقریبا می توان آن را با کیفیت ترین و البته مشهور ترین سنگ کوارتز در سرتاسر دنیا دانست. در ادامه می توانید تصاویر برخی از سنگ های رگه دار سایلستون را مشاهده نمایید.

نکته بسیار مهم این که کوارتز سایلستون با قیمت قدیم ارز کاملا مقرون به صرفه بود اما امروزه این سنگ های به دلیل قیمت بسیار بالایی که دارند ، کمتر مورد استقبال هستند و به همین دلیل کمتر به کشور وارد می شوند. از این رو شما به سختی می توانید کوارتز سایلستون را پیدا کنید. (اگر بخواهیم خیال شما را راحت کنیم، کوارتز سایلستون امسال یعنی سال ۱۳۹۹ در بازار ایران پیدا نمی شود!)

به جای کوارتز سایلستون ، امروزه می توان از سنگ های شرکت مارمونایت استفاده کرد. مارمونایت یک برند ایرانی است و طرح های سنگ های تولید شده توسط این برند، شبیه به کوارتز سایلستون می باشد.

کورین – کوارتز مارمونایت

پس از اینکه سنگ کوارتز سایلستون در بازار ایران نایاب شد و از طرف دیگر قیمت آن بسیار بالا رفت، برند ایرانی مارمونایت از این فرصت استفاده نمود و اقدام به تولید سنگ هایی کرد که شباهت خوبی به سنگ کورارتز سایلستون دارند. در ادامه این طرح ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا در صورت تمایل از این سنگ ها برای صفحه کابینت و جزیره آشپزخانه تان استفاده نمایید.

سنگ مارمونایت یک سنگ مصنوعی ترکیبی است. مغز این سنگ از جنس کورین است و یک لایه رو و زیر آن با ضخامت بسیار کم از جنس کوارتز می باشد. از این رو به این سنگ کورین – کوارتز ، سنگ کورین و همینطور سنگ کوارتز نیز گفته می شود. اما سطح سنگ مارمونایت خواص سنگ کوارتز را دارد یعنی مقاموت بسیار خوبی در برابر خط و خش و آسیب پذیری و خراشیدگی دارد.

اگر قصد خرید سنگ کوارتز سفید و مشکی رگه دار را دارید می توانید جهت استعلام موجودی ، قیمت ، دریافت مشاوره و همینطور سفارش اجرا با شرکت ایران کورین در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

سنگ کوارتز سفید و مشکی رگه دار
سنگ کوارتز سفید و مشکی رگه دار

 

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای سنگ های مصنوعی کورین و کوارتز در تهران و اطراف

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>