پروژه های ایران کورین : صفحه کابینت با سنگ کورین میسی کد ۲۳۹

صفحه کابینت با سنگ کورین میسی کد 239
پروژه های ایران کورین ، اجرای صفحه کابینت و جزیره آشپزخانه

پروژه های ایران کورین : صفحه کابینت با سنگ کورین میسی کد ۲۳۹

در این بخش قصد داریم به همراه شما، به بررسی یکی دیگر از پروژه های ایران کورین بپردازیم. اگر شما هم قصد داشته باشید برای صفحه کابینت و جزیره آشپزخانه تان از صفحه کورین استفاده کنید، دیدن نمونه پروژه های اجرا شده ی کورین، می تواند بسیار مفید باشد و شما می توانید برای آشپزخانه خودتان از آنها ایده بگیرید!

در این پروژه، همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، سنگ کورین برای استفاده بر روی صفحه کابینت و جزیره آشپزخانه استفاده شده است! سنگ کورین مورد استفاده در این پروژه، سنگ کورین میسی کد ۲۳۹ (Maysie 239) می باشد.

در تصویر زیر می توانید سمپل این سنگ را مشاهده نمایید:

همانطور که در تصویر بالا می بینید، سنگ کورین میسی کد ۲۳۹ به رنگ سفید است و دارای دانه های ریز صدفی می باشد. این سنگ از نظر ظاهر بسیار زیبا و خاص است و شما می توانید آن را بر روی هر رنگ کابینتی مورد استفاده قرار دهید. رنگ سفید قابلیت هماهنگی با کابینت های رنگ روشن و همینطور کابینت های رنگ تیره را داراست.

در این پروژه، کارفرما درخواست صفحه کابینت رنگ سفید را داشت که دانه های صدفی و روشن داشته باشد. کابینت های آشپزخانه، از نوع ممبران و به رنگ کرم روشن بود.

در تصاویر زیر می توانید اجرا شده کار را مشاهده نمایید! کابینت ممبران و سنگ کورین میسی کد ۲۳۹ :

سنگ کورین میسی، از خانواده سنگ کورین اورانوس می باشد! کورین اورانوس، یکی از برندهای قدیمی تولید کننده سنگ کورین در ایران می باشد. اورانوس از نظر کیفیت، در دسته سنگ های مصنوعی  متوسط قرار می گیرد! یعنی نباید از این سنگ، کیفیت سنگ ال جی یا سامسونگ را انتظار داشته باشید. اما از نظر کیفیت سنگ کورین میسی سنگ مرغوبی است و سالهای سال در آشپزخانه شما عمر خواهد کرد.

اگر قصد استفاده از سنگ کورین برای صفحه کابینت و جزیره آشپزخانه تان را دارید، می توانید برای استعلام قیمت روز سنگ کورین، اندازه گیری پروژه و همینطور مشاهده سمپل سنگ های برندهای مختلف از نزدیک، با ایران کورین در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

شرکت کورین ایران کورین

صفحه کابینت با سنگ کورین میسی کد ۲۳۹

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>