ترمیم و تعمیر درز و ترک صفحه کورین

تعمیر صفحه کورین

سنگ کورین شکسته و ترمیم و تعمیر درز و ترک صفحه کورین

شاید شما هم جزء آن دسته از افراد باشید که چند سالی است برای صفحه کابینت آشپزخانه تان، از صفحه کورین استفاده می کنید. کورین متریالی است به غایت زیبا، مقاوم و البته ترمیم پذیر! در این مطلب قصد داریم به موضوع تعمیر صفحه کورین بپردازیم. با ایران کورین همراه باشید.

تعمیر صفحه کوریناگر صفحه کابینت شما از جنس سنگ کورین است و در اثر یک اتفاق نظیر ضربه ی محکم و …، دچار شکستگی شده است، اصلا نگران نباشد! چرا که صفحه کابینت شما قابل ترمیم است و از طریق یک گولیش کاری درست مانند روز اول خود خواهد شد!

همچنین باید بدانید چنانچه سنگ کورین صفحه کابینت شما دچار ترک خوردگی شده است یا ترک های ریز و درشت برداشته باشد، تمامی این موارد هم قابل ترمیم است و می توان صفحه را به حالت و شکل روز اول آن برگرداند. این ویژگی یعنی رفع شکستگی، تعمیر ترک خوردگی و ترمیم درز های بودجود آمده، تنها در صفحه کابینت کورین میسر است.

جالب است بدانید که شکستگی و اتفاقاتی نظیر درز افتادن یا ترک خوردن برای هر چیزی ممکن است اتفاق بیافتد و این موضوع می تواند دلایل مختلف داشته باشد. اگر صفحه کابینت شما از جنس ام دی اف و یا هر چیز دیگری باشد، درز و ترک و شکستگی قابل ترمیم نیست و شما نمی توانید آن را درست کنید. تنها راه پیش روی شما تعویض کامل صفحه کابینت است که قطعا هزینه و دشواری های خود را خواهد داشت.

ام اگر صفحه کابینت شما از جنس کورین باشد، می توان این موضوع را به سادگی حل نمود. شرکت ایران کورین محصولات خود را برای مشتریان تا مدت زیادی گارنتی می کند تا مشتریان از هر بابت خیالی آسوده داشته باشند. بنابراین اگر از مشتریان ایران کورین باشید، در صورت بروز هر گرونه اتفاقات برای صفحه کابینت آشپزخانه یا جزیره و یا کانتر و …، می توانید با خیال آسوده با ما تماس بگیرید. ما در اولین فرصت ممکن نسبت به رفع ایراد بوجود آمده اقدام خواهیم نمود.

تعمیر صفحه کورین

جگونه می توان درز و ترک یا شکستگی سنگ کورین را ترمیم نمود؟

این سوالی است که در این مطلب قصد پاسخگویی به آن را داریم. برای پاسخ به این سوال ابتدا لازم است کمی با کورین بیشتر آشنا شویم و قابلیت های این متریال را بهتر درک کنیم. کورین یا صفحات سخت که شبیه به سنگ هستند و با عنوان سنگ مصنوعی نیز شناخته می شوند، کاملا یکپارچه هستند و از طرف دیگر قابلیت اجرای بدون درز دارند. اما این دو ویژگی به چه معنا هستند؟

سنگ کورین یکپارچه است و قابلیت پولیش دارد

بکپارچه بودن کورین، به این معناست که شما هر چقدر سطح صفحه کورین را از طریق سمباده پولیش بزنید، سطح بدست آمده دقیقا شبیه به سطح رویی خواهد بود. پولیش خوردن از طریق سمباده از جمله ویژگی های مهم کورین است. کمتری متریالی می توان یافت که چنین قابلیتی داشته باشد. به این طرق در صورت بوجود آمدن خط و خش بر روی صفحه در گذر سالیان، می توان از طریق سمباده های مرتبط، صفحه را پولیش زدن و به این شکل سطح و ظاهر صفحه دقیقا مانند روز اول، درخشان و زیبا خواهد بود.

اجرای بدون درز

همان طور که اشاره نمودیم کورین قابلیت پولیش دارد. اجرای بدون درز کورین به این معناست که می توان محل اتصال قطعات مختلف کورین را به چسباند به شکلی صفحه کاملا یک تکه و بدون درز به نظر برسد. روش کار به این شکل است که در محل درزها و محل اتصال قطعات، از زیر چسب مخصوص کورین در بین درزها اعمال می شود که تکه ها را کاملا به هم می چسباند و از آنجا که کورین قابلیت پولیش خورد دارد، درز را از طریق پولیش با سمباده، از بین می برند.

حال اگر سنگ کورین دچار شکستگی شده باشد و یا درز و ترک بر روی آن ایجاد شده باشد (در اثر ضربه و …) می توان به همین طریق شکستگی و یا درز و ترک را کاملا از بین برد.

  • اگر صفحه کاملا شکسته باشد و از هم جدا شده باشد، از طریق چسب زدن از زیر و پولیش کاری از رو، محل شکستگی کاملا از بین خواهد رفت و صفحه مجددا یکگارچه و یک تکه و مانند روز اول خود خواهد شد.
  • اگر صفحه دچار درز های ریز شده باشد و شکستگی اتفاق نیافتاده باشد، از طریق سمباده زدن می توان تمامی درزها را از بین برد.
  • اگر صفحه دچار ترک خوردگی شده باشد، اگر ترک عمیق باشد، مانند یک صفحه سکشته با آن برخورد می شود تو از طریق چسب کورین و پولیش زدن ترک از بین می رود و اگر ترک عمیق نبوده و سطحی باشد، از طریق پولیش می توان آن را به حالت اول برگرداند.

تعمیر صفحه کورین

در این مطلب کوشیدیم به شما بگوییم که صفحه کورین، حتی اگر شکسته باشد، کاملا قابل تعمیر و ترمیم بوده و می توان آن را به شکل اول برگرداند. درز و ترک خوردگی نیز راه حل های به مراتب ساده تری دارند.

همین موضوع سبب شده است که سنگ کورین، تبدیل به انتخابی بی نظیر برای صفحه کابینت، جزیره، کانتر در آشپزخانه، صفحه میز، صفحه و بدنه کانتر منشی در فضاهای اداری و … تبدیل گردد.

تعمیر صفحه کورین

تعمیر کار کورین

اگر صفحه کورین شما دچار مشکل شده است و قصد تعمیر و ترمیم آن را دارید، می توانید با ایران کورین در تماس باشید. ما سعی می کنیم سنگ کورین شما را درست کنیم.

تعمیر صفحه کورین

برای خرید و سفارش اجرای کورین و همچنین دریافت مشاوره در رابطه با اجرای کورین و یا استعلام قیمت ها نیز می توانید با کارشناسان خود در ایران کورین در تماس باشید.

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

در ادامه اگر از صفحه کورین در آشپزخانه و یا محل کار و یا هر جای دیگری استفاده می کنید، لیستی از بایدها و نبایدهای استفاده از این سنگ مصنوعی را حاضر نموده ایم که می توانید این دستوالعمل را از طریق لینک زیر مطالعه نمایید:

بایدها و نبایدهای نگهداری صفحات کورین

تعمیر صفحه کورین تعمیر صفحه کورین تعمیر صفحه کورین تعمیر صفحه کورین  تعمیر صفحه کورین تعمیر صفحه کورین

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

تعمیر و خدمات ترمیمی کورین در سرتاسر تهران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>