روی صفحه کابینت چی بندازم

روی صفحه کابینت چی بندازم

پاسخ به سوال شما: روی صفحه کابینت چی بندازم

بسیاری از کسانی که در حال بازسازی منزل مسکونی خود هستند، وقتی به مرحله انتخاب و ساخت کابینت و صفحه روی کابینت می رسند، سوالات زیادی برای شان پیش خواهد آمد. علاوه بر سوالاتی که در مورد خود کابینت مطرح می شود، شامل اینکه کابینت چه رنگی باشد و چه برندی باشد، ایرانی باشد یا خارجی، سوال مهم دیگری که در ذهن شما نقش خواهد بست این است که روی صفحه کابینت چی بندازم ؟

منظور از این سوال این است که چه متریالی را برای صفحه کابینت انتخاب کنیم. آیا به سراغ صفحه کابینت MDF با روکش های مختلف و رنگ های مختلف برویم و یا اینکه سنگ مصنوعی استفاده کنیم و یا حتی سنگ طبیعی!

به این سوال می توان پاسخ های متفاوت داد. هر کسی این سوال را با توجه به ذهنیت و شناختی که از متریال های متفاوت دارد، پاسخ می دهد. اما ما قصد داریم به این سوال پاسخی جامع بدهیم و شما را به سمت خرید صفحه کابینت مناسب راهنمایی کنیم.

وقتی نوبت به انتخاب کابینت آشپزخانه می رسد و شما به سراغ کابینت ساز می روید، معمولا کابینت ساز در مورد انتخاب صفحه نیز شما را راهنمایی می کند. به عنوان مثال کابینت کار به شما می گوید، می توانید از صفحه کابینت طرح کورین استفاده کنید و یا اینکه از می توانید کورین و کوارتز کار کنید. واقعیت این است که در حال حاضر در بازار ایران، صفحه روی کابینت معمولا یا از جنس ام دی اف با روکش های مختلف است و یا اینکه سنگ های مصنوعی کورین و کوارتز استفاده می شود. هر کدام از این دو نوع متریال ویژگی هایی دارند که در ادامه بررسی خواهیم نمود تا شما بتوانید انتخاب آگاهانه تری داشته باشید. این موضوع را از سه جنبه زیر بررسی خواهیم نمود:

  • کیفیت
  • قیمت
  • تنوع طرح

کیفیت صفحه کابینت

اگر از آن دسته کسانی هستید که به کیفیت متریال هایی که در فضای منزل تان استفاده می شود اهمیت می دهید، از بین صفحات ام دی اف و سنگ کورین و کوارتز، در انتخاب کورین و کوارتز شک نکنید. تقریبا هیچ متریالی در دنیا، به اندازه صفحه کورین و کوارتز برای روی کابینت مناسب نیست.

این سنگ های مصنوعی در مقابل آب کاملا مقاوم هستند و در برابر ضربات، حرارت، خط و خش و … مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند و به دلیل این که بطور ویژه و انحصاری برای صفحه کابینت طراحی و ساخته شده اند، تمام ویژگی های و شرایط مورد نیاز برای یک صفحه کابینت با کیفیت را دارا هستند. به طور معمول کورین و کوارتز در حدود ۲۵ سال عمر می کنند. شما می توانید برای سالیان دراز این متریال ها بدون افت کیفیت استفاده کنید.

از طرف دیگر در صورتی که صفحه ای مانند صفحه کابینت کورین دچار خط و خش شود، از طریق ساب زدن ساده با دستگاه پولیش می توان صفحه را کاملا ساب زد و به این شکل، صفحه به شکل روز اول خود در خواهد آمد. در مورد این موضوع بارها صحبت نموده ایم. برای آشنایی با ویژگی های صفحه کابینت کورین پیشنهاد می کنیم لینک زیر را مطالعه نمایید:

صفحه کورین کابینت و کانتر

برای آشنایی با سنگ کوارتز و ویژگی های آن نیز می توانید لینک زیر را مطالعه نمایید:

کوارتز صفحه کابینت و کانتر

قیمت صفحه کابینت

مطمئنا برای هر کسی که در حال نوسازی و بازسازی منزل مسکونی خود است، بحث قیمت یک فاکتور کلیدی و تعیین کننده است. چرا که بازسازی یک ساختمان، دارای بخش ها و قسمت های متفاوتی است و از این رو، هزینه ای که برای کار باید انجام شود، بسیار مهم است.

ما بخوبی از این موضوع آگاهیم که اگر قیمت متریال مناسب باشد و پول هم موجود باشد، همه دوست دارند برای خانه خود بهترین ها را استفاده کنند و از بهترین متریال ها استفاده نمایند. در این موضوع هیچ بحثی نیست.

در بین دو متریال مرسوم برای صفحه کابینت، یعنی صفحه ام دی اف با روکش های مختلف (صفحه طرح کورین و …) و صفحه کابینت کورین، صفحه ام دی اف قیمت پایین تر و مناسبی دارد. قیمت سنگ کورین و کوارتز هم بالاتر است.

به همین دلیل بسته به بودجه، افراد یا از صفحه ام دی اف استفاده می کنند و یا صفحه کورین. اما صفحه ام دی اف که همه ما بخوبی با آن آشنا هستیم و احتمالا همین الان هم روی کابینت های مان از آن استفاده می کنیم، یک متریال قدیمی است که در برابر اتفاقات مختلف مقاومت چندانی ندارد. این صفحات بشدت نسبت به آب حساس هستند و از این رو ، پس از گذر چند سال، به این دلیل که معمولا در آشپزخانه آب ریزی فرارونی روی صفحه کابینت اتفاق می افتد، ام دی اف خراب می شود و باد می کند. به این شکل دیگر خبری از از آن زیبایی اولیه نیست و این موضوع می تواند بسیار آزار دهنده باشد.

از همین رو، اگر به دنبال چیزی هستید که مقاومت و کیفیت بالاتری داشته باشید، می توانید از کورین و کوارتز استفاده کنید. شاید قیمت تمام شده ی کار بالاتر باشد اما به خاطر داشته باشید:

برای قسمت هایی از کار که به طور مداوم و به شکل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند مثل صفحه کابینت، از بهترین و مقاوم ترین متریال های ممکن مانند سنگ کورین و کوارتز استفاده کنید.

در حقیقت اینجا جایی است که شما باید اول کیفیت را مد نظر داشته باشید و بعد قیمت. دلیل این موضوع را هم برای شما شرح دادیم.

تنوع طرح و زیبایی صفحه کابینت

در بحث زیبایی، کورین و کوارتز بی همتا هستند. طرح های و رنگ های متفاوت باعث می شود تا هیچ سلیقه ای در انتخاب کورین و کوارتز دست خالی برنگردد. در مورد ام دی اف هم این موضوع صادق است. در صفحات ام دی اف، معمولا روکش های مختلفی برای صفحه استفاده می شود. بنابراین تنوع طرح بسیار بالاست. حتی برای صفحات ام دی اف، روکش هایی شبیه به سنگ کورین تولید می شود که به این صفحات، طرح کورین گفته می شود.

بنابراین از نظر ظاهر و تنوع طرح و رنگ، دست شما بسیار باز است و جای نگرانی ای وجود ندارد. چه ام دی اف را انتخاب نمایید و چه کورین و کوارتز.

در این بخش، سعی نمودیم که با بررسی سه فاکتور اصلی یعنی کیفیت ، قیمت و زیبایی ، پاسخ این سوال را بدهیم : ” روی صفحه کابینت چی بندازم “.

امیدواریم با توضیحات ارائه شده بتوانید با آگاهی بیشتر نسبت به خرید اقدام نمایید.

اگر قصد دریافت اطلاعات بیشتر راجع به سنگ کورین و سنگ کوارتز را دارید و یا می خواهید با نحوه و مدت زمان مورد نیاز برای انجام کار بیشتر آشنا شوید و یا اینکه می خواهید قیمت سنگ کورین و کوارتز را دانید، می توانید از طریق راه های ارتباطی، با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

در ادامه نمونه هایی از آشپزخانه های مدرن را آماده نموده ایم که در آنها، صفحه روی کابینت، صفحه جزیره آشپزخانه و …، از جنس کورین و کوارتز هستند. با بررسی این نمونه ها می توانید بیشتر و بهتر با این نوع سنگ ها آشنا شوید.

روی صفحه کابینت چی بندازم روی صفحه کابینت چی بندازم روی صفحه کابینت چی بندازم روی صفحه کابینت چی بندازم روی صفحه کابینت چی بندازم روی صفحه کابینت چی بندازم  روی صفحه کابینت چی بندازم روی صفحه کابینت چی بندازم روی صفحه کابینت چی بندازم روی صفحه کابینت چی بندازم روی صفحه کابینت چی بندازم روی صفحه کابینت چی بندازم روی صفحه کابینت چی بندازم روی صفحه کابینت چی بندازم روی صفحه کابینت چی بندازم روی صفحه کابینت چی بندازم روی صفحه کابینت چی بندازم روی صفحه کابینت چی بندازم روی صفحه کابینت چی بندازم روی صفحه کابینت چی بندازم روی صفحه کابینت چی بندازم روی صفحه کابینت چی بندازم روی صفحه کابینت چی بندازم

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>