سنگ اپن و جزیره مصنوعی : سنگ کوارتز کرم

سنگ اپن و جزیره مصنوعی ، سنگ کوارتز کرم

سنگ اپن و جزیره مصنوعی : سنگ کوارتز کرم

در حال حاضر آشپزخانه ها به دو دسته اصلی تقسیم بندی می شوند : آشپزخانه های اپن و آشپزخانه های جزیره ای. در این بخش قصد داریم از متریالی که برای ساخت هر دو نوع این آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد، نمونه ای ارائه نماییم. سنگ اپن و جزیره مصنوعی برای آشپزخانه، سنگ کوارتز

چه آشپزخانه شما اپن باشد و چه بصورت جزیره ای، آشپزخانه شما نیاز به صفحه خواهد داشت. در هر دو حالت معمولا سنگ یا صفحه ای که برای کانتر یا همان اپن آشپزخانه و یا جزیره آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد، با سنگ با صفحه ای که برای صفحه کابینت مورد استفاده قرار می گیرد، یکسان و به یک شکل انتخاب می گردد.

در حال حاضر و در بین متریال ها و انتخاب های موجود در بازار ایران، بهترین متریال ممکن سنگ مصنوعی کوارتز است. البته نمی توان از کورین غافل شد و باید گفت کورین و کوارتز در کنار هم، بهترین متیرال هایی ممکن برای صفحه کابینت ، صفحه اپن یا همان سنگ اپن  و صفحه و بدنه جزیره آشپزخانه هستند. متریال هایی نظیر ام دی اف به دلیل ماهیت چوب و مقاومت نه چندان خوب چوب در برابر آب و خط و خش پذیری، چندان مورد توصیه نیستند و اگر قصد دارید یک آشپزخانه خوب و با دوام داشته باشید و سالهای سال با خیال راحت از آشپزخانه تان استفاده نمایید، باید از سنگ مصنوعی کوارتز یا کورین استفاده نمایید.

این دو متریال اگر چه قیمت تمام شده نسبتا بالاتری نسبتا به ام دی اف و … دارند، اما در حقیقت هزینه ای که شما بابت اجرای کوارتز می پردازید، هزینه ای است که بابت خرید یک متریال خوب و با کیفیت می کنید. البته انتخاب با شماست اما ما باید در مورد این موضوع اطلاع رسانی صحیح داشته باشیم.

در این مطلب، نمونه ای از اجرای سنگ کوارتز بر روی صفحه جزیره آشپزخانه یا اپن آشپزخانه را آماده نموده ایم. این سنگ بر روی بدنه کانتر نیز مورد استفاده قرار گرفته است و همین امر سبب زیبایی آن شده است. اگر به تصاویر دقت نمایید، خواهید دید که صفحه کابینت ها نیز با همین متریال کار شده اند. این سنگ، کوارتز به رنگ کرم و با دانه های ریز است و توسط برندهای مختلف تولید کننده این سنگ، تولید می شود.

اگر قصد دارید برای آشپزخانه تان از سنگ کوارتز و رنگ کرم استفاده نمایید و یا اینکه نمی دانید از چه رنگی استفاده نمایید تا آشپزخانه ای زیبا و البته متسحکم داشته باشید، این تصاویر می توانند به شما در مورد خروجی نهایی کارتان ایده بدهند و شما با خروجی کار بیشتر آشنا گردید.

اگر در رابطه با اجرای کوارتز سوالی در ذهن دارید و نیازمند به مشاوره و اطلاعات بیشتر هستید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. همچنین جهت استعلام هزینه های کار، سفارش اجرای کار و … نیز می توانید با ایران کورین در تماس باشید. علاوه بر این، می توانید سوالات خود را از طریق بخش نظرات (پایین همین صفحه) مطرح نمایید. کارشناسان ایران کورین در سریع ترین زمان ممکن پاسخ سوال شما را خواهند داد. برای مشاهده و بررسی سنگ اپن و جزیره مصنوعی کوارتز با ما همراه باشید.

سنگ اپن و جزیره مصنوعی ، سنگ کوارتز کرم سنگ اپن و جزیره مصنوعی ، سنگ کوارتز کرم سنگ اپن و جزیره مصنوعی ، سنگ کوارتز کرم سنگ اپن و جزیره مصنوعی ، سنگ کوارتز کرم

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>