صفحه کابینت ام دی اف یا کورین

صفحه کابینت ام دی اف یا کورین

صفحه کابینت ام دی اف یا کورین

به طور حتم این پرسش، سوال بسیاری از شماست که قصد دارید صفحه کابینت برای آشپزخانه تان خرید کنید. شما می خواهید بدانید صفحه کابینت آشپزخانه تان از جنس کورین باشد یا ام دی اف. تفاوت این دو چیست و قیمت ها به چه شکلی است. تنوع طرح و رنگ هم برای شما مهم است. در این قسمت به شکل صادقانه این سوالات پاسخ خواهیم داد تا سوالات ذهن شما تا حدودی برطرف شود.

تفاوت صفحه کابینت ام دی اف و کورین در چیست؟

صفحات ام دی اف، از جنس مشتقات چوبی هستند که با روکش های مختلف نظیر AGT ، AGE ، PVC و … ارائه می شوند. تنوع طرح بالایی دارند اما واقعیت این است که تمامی صفحات ام دی اف با هر نوع روکشی در برابر آب و حرارت مقاومت بالایی ندارند.

در مقابل کورین سنگ مصنوعی است و از رزین و … ساخته می شود. تنوع طرح و رنگ بالایی دارد و به لحاظ مقاومت و ماندگاری به هیچ وجه با ام دی اف قابل قیاس نیست.

قیمت ام دی اف بیشتر است یا کورین:

جواب این سوال ساده است. کورین گرانتر از ام دی اف است. می توان قیمت تمام شده صفحه کابینت با کورین را دو تا سه برابر قیمت تمام شده با ام دی اف دانست. و البته شما هم می دانید که هیچ گرانی ای بی حکمت نیست!

تنوع ام دی اف و کورین:

هر دو نوع صفحه کورین و ام دی اف، تنوع طرح ها و رنگ های بالا و قایب قبولی دارند. بنابراین در این زمینه چندان نگران نباشید.

در این قسمت سعی کردیم به سوالاتی متداولی که در ذهن شما وجود دارد، به ساده ترین شکل ممکن پاسخ دهیم. اگر قصد خرید و اجرای صفحه کابینت کورین و کوارتز را دارید، می توانید با ایران کورین در تماس باشید.

صفحه کابینت ام دی اف یا کورین

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>