صفحه کابینت کورین طوسی با دانه های ریز

صفحه کابینت کورین طوسی

صفحه کابینت کورین طوسی با دانه های ریز

همانطور که می دانید کورین دارای طرح ها و رنگ های بسیار زیادی است. از طرح های ساده گرفته تا طرح های دانه دار که شامل دانه های ریز و دانه های درشت می شود. از رنگ های روشن نظیر سفید و … تا رنگ های تیره نظیر مشکی تقریبا همه برندهای کورین ، چه ایرانی و چه خارجی، طیف گسترده ای از رنگ های کورین را تولید و عرضه می کنند و امکان ندارد شما رنگ خاصی از کورین را مد نظر داشته باشید و آن را نیابید. البته ممکن است طرح های خاصی نظیر طرح های با رگه های درشت و ریز را مد نظر داشته باشید که لازم است بدانید، کورین رگه دار وجود ندارد. بلکه کورین دارای دانه بندی است. یکی از محبوب ترین رنگ ها، صفحه کابینت کورین طوسی است.

مشتریان زیادی این رنگ از کورین را برای صفحه کابینت و کانتر آشپزخانه سفارش می دهند. اگر شما هم به این رنگ کورین با دانه های ریز و درشت علاقه مند هستید، دعوت می کنیم به نمونه آشپزخانه هایی که در این بخش ارائه شده است، توجه نمایید. در این بخش به سراغ کابینت هایی رفته ایم که در انها صفحه با متریال کورین و رنگ طوسی یا خاکستری است و تنها تفاوت این صفحه ها، در میزان تیره و روشن بودن رنگ طوسی و همچنین دانه های کورین است که همانطور که اشاره شد، می توانند ریز یا درشت باشند.

رنگ طوسی از خانواده ی رنگ های خنثی است. این رنگ می تواند در کنار هر رنگ دیگری قرار گیرد. ترکیب رنگ طوسی با کابینت های به رنگ قهوه ای و یا رنگ سفید، همنشینی بسیار خوبی را ایجاد می نماید. در ادامه می توانید نمونه هایی از این ترکیب رنگی را مشاهده نمایید.

در نهایت اینکه اگر به دنبال خرید صفحه کابینت کورین طوسی هستیدف پیش از خرید و سفارش، ابتدا نتیجه نهایی کار را از طریق این تصاویر مشاهده نموده و در صورتی که به این رنگ علاقه مند هستید، نسبت به سفارش اجرا و خرید اقدام نمایید. برای خرید کورین، سفارش اجرا، استعلام هزینه های تمام شده ی کار و دریافت مشاوره و اطلاعات در رابطه با کورین، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

صفحه کابینت کورین طوسی صفحه کابینت کورین طوسی صفحه کابینت کورین طوسی صفحه کابینت کورین طوسی صفحه کابینت کورین طوسی صفحه کابینت کورین طوسی صفحه کابینت کورین طوسی صفحه کابینت کورین طوسی

در این مطلب به بررسی صفحه کابینت کورین طوسی پرداختیم. اگر در رابطه با سنگ های کورین و نحوه ی اجرای آن سوالی در ذهن دارید، می توانید از طریق بخش زیر، سوالات خود را مطرح نمایید. کارشناسان ایران کورین در سریع ترین زمان ممکن پاسخ پرسش شما را خواهند داد.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>