کورین مشکی با دانه های سفید ، اورانوس کد GR410

کورین مشکی با دانه های سفید

کورین مشکی با دانه های سفید ، اورانوس کد GR410

اگر برای صفحه کابینت آشپزخانه تان، کانتر، جزیره ، سرویس بهداشتی و … به دنبال کورین مشکی با دانه های سفید هستید، یکی از انتخاب های پیش روی شما، کورین ایرانی اوارنوس کد GR410 می باشد. تقریبا همه ی برندهای تولید کننده کورین (چه ایرانی و چه خارجی)، رنگ مشکی با دانه های سفید را تولید می کنند. تفاوت این صفحه ها، در رنگ دانه ها و اندازه ی آنهاست. برخی دانه های روشن تر و برخی دانه های تیره تر دارند. برخی از ورق های مشکی کورین دارای دانه های ریز و برخی دارای دانه های درشت هستند. این شکل ظاهری است که کدهای کورین را تعریف می کند.

برند اورانوس، یکی از پیشگامان تولید کورین در ایران است و صفحاتی با کیفیت قابل قبول تولید و روانه بازار می کند. در تصویر بالا، نمونه ی اجرا شده ی کد GR410 برای یک روشویی را مشاهده می نمایید. لازم به ذکر است این کار توسط ایران کورین اجرا نشده است و ما تنها از تصویر، برای نشان دادن نمونه اجرا شده ی کورین اورانوس کد GR410 استفاده نموده ایم.

اگر قصد خرید و سفارش اجرای کورین برای صفحه کابینت آشپزخانه، کانتر، جزیره و … را دارید، می توانید با ایران کورین در تماس باشید. همچنین در صورتی که در رابطه با اجرای کورین، ویژگی ها، مزایا و معایب کورین، پرسسشی در ذهن دارید، مشاورین ایران کورین همواره برای پاسخگویی به سوالات شما آماده هستند.

در ادامه می توانید سمپل نمونه کورین ذکر شده را از نزدیک تر مشاهده نمایید:

کورین مشکی با دانه های سفید

همچنین، اگر تماس برای شما مقدور نیست، علاوه بر راه تماس تلفنی، شما می توانید پرسش خود را از طریق بخش زیر نیز مطرح نمایید. کارشناسان ایران کورین، در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود.

شرکت ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>